M
minna kauppinen
Vieras
Onnea ja menestystä
ei mikään ihme, että kompurointeja tulee, kun yhtenä myyjänä on tälläinen nuori koijari, joka on oman firmansa maksut ja verot ja palkat jättänyt maksamatta. Koijari on koijari.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onnea ja menestystä
Toimitusaika ei pidä. Tuotetta ostaessa sanottiin että varastokappale, saat 2vkossa. Eipä tullut. Kymmeniä soittoja sama vastaus: Vika on meidän varastossa ja voi voi- päälle. Purin kaupan. Sohva olisi tullut vasta 8 vkon päästä. Ikinä en enää osta/tilaa yhtään sohvaa täältä. Marssin toiseen kauppaan. Ja sohva on jo tulossa.
Myös kuningaskuluttajan sivulla on juttu ettei lupaukset toimitusajasta pidä. Eikä pitänyt ainakaan minulla. Pettynyt olen.
Minä ostin Finnlandiasta yhden sohvan, tuli sovittuna aikana ja saatiin paperilla kaikki mitä sovittiinkin. Ainut asia mikä on hiertänyt, etten ole sohvasta saanut vieläkään laskua... Ostin sohvan lokakuussa... Mutta enpä oo jaksanu kysellä laskun peräänkään.
Onko kellään kokemuksia lähinnä sohvan ostamisesta FINNLANDIA nimisestä liikkeestä? Onko suomi-soffa tyylistä p*skaa vai ihan kunnon sohvia?
Sohvan ostamisesta ei tietoa, sen sijaan ruokapöydän tuolien ostamisesta on. Ostettiin ja maksettiin. Piti tulla seuraavalla viikolla. Nyt kohta 4 viiikkoa, ei vieläkään kuuulunut (tiedusteltu useaan kertaan). Täältä ei kannata ostaa mitään.Onko kellään kokemuksia lähinnä sohvan ostamisesta FINNLANDIA nimisestä liikkeestä? Onko suomi-soffa tyylistä p*skaa vai ihan kunnon sohvia?
Miksi Börje tarviit palvelua Ruotsiksi kun näköjään osaat SuomeaFinnlandialla on oma mallisarja jota ei esim. maskulla ole. Sitäpaitsi valinnanvaraa näyttää löytyvän vielä enemmän kuin maskussa. Turun/Raision Finnlandiassa sai myös yhdeltä myyjältä palvelua ruotsinkielellä.