Kuka yksi ja sama ihminen täällä pyörii...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pohdimpa vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pohdimpa vaan

Vieras
... ja päivästä toiseen koittaa provota monissa eri ketjuissa? Mene nyt hyvä ihminen hoitoon, ei tuo ole normaalia! Pyörit päivittäin täällä kirjottelemassa asiattomia kommentteja ketjuihin vailla mitään järkeä! Ihan oikeasti, miksei ihmiset osaa hakea apua, vaan purkavat pahaa oloaan muihin? Ei ole tervettä saada nautintoa toisten ongelmista. Eikä todellakaan ole tervettä viettää aikaa päivät pitkät provoten kaksplussalla :D Kun aloin palstailemaan, huomasin, kuinka helvetin paljon suomessa on pahoinvoivia ihmisiä. Aika huolestuttavaa.

... ja päivästä toiseen koittaa provota monissa eri ketjuissa? Mene nyt hyvä ihminen hoitoon, ei tuo ole normaalia! Pyörit päivittäin täällä kirjottelemassa asiattomia kommentteja ketjuihin vailla mitään järkeä! Ihan oikeasti, miksei ihmiset osaa hakea apua, vaan purkavat pahaa oloaan muihin? Ei ole tervettä saada nautintoa toisten ongelmista. Eikä todellakaan ole tervettä viettää aikaa päivät pitkät provoten kaksplussalla :D Kun aloin palstailemaan, huomasin, kuinka helvetin paljon suomessa on pahoinvoivia ihmisiä. Aika huolestuttavaa.

päivästä toiseen olet jaksanu vahtia tuota. :D

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25655887:
päivästä toiseen olet jaksanu vahtia tuota. :D

No on ollut vaikea olla huomaamatta, kun ketju toisensa perään minkä avaan sisältää kommentteja vieraalta, jossa haukutaan ap:ta tasan samoilla samoilla, tai muoillen asian vain hivenen eri tavalla. :D Ja en ole edes palstaillut kuin reilu tunnin per päivä tämän huomatakseni. :D

[QUOTE="Minä";25655971]Minä ainakin pyörin täällä lähes joka päivä. Eikö saisi?[/QUOTE]

Missä kohtaa sanoin ettei saisi? Aika monikin täällä palstailee ihan päivittäin, muttei tuhlaa aikaansa haukkumalla muita ihan vain omaksi ilokseen. Minusta se nyt vain on aika häiriintynyttä käytöstä... :D

[QUOTE="Ahaa";25656056]Ja tässä viestissä ei ollut sitten yhtään haukkumista? Mitä tuossa viimeisessä lauseessa sanottiinkaan? Joku on siis häiriintynyt?[/QUOTE]

No nyt taisi kolahtaa, kun tuohduit niin ettet enää edes keskittynyt siihen mitä oikeasti kirjoitin ;D On eri asia sanoa käytöstä häiriintyneeksi, kuin itse ihmistä. Teotkin voivat olla tyhmiä, ilman että itse ihminen on kokonaan tyhmä. Fiksukin ihminen voi tehdä tyhmästi. Siinä esimerkki sinulle, jos se vaikka valaisisi asiaa. Joten ketään en ole haukkunut ;) Ja sekin on eri asia, että joskus provosoituu ja sanoo ilkeasti, kuin että tekee sitä päivittäin ihan vain huviksi. Jos sinusta on okei kuluttaa aikaa haukkumalla ja pilkkaamalla muita, niin kannattaisi tehdä pientä itsetutkiskelua. Silloin kaikki ei ole aivan kohdallaan, se nyt vain on fakta, että itseensä ja elämäänsä tyytyväinen ihminen ei niin toimi. He saavat hupinsa ihan muusta kuin toisten kiusaamisesta. :)

Yhteistyössä