M mellan Vieras 11.11.2007 #2 En tiedä, mutta Teretulemas Nurmekseen. Täällä onkin lunta jo ihan kivasti
V vieras Vieras 12.11.2007 #4 Miksi täällä pitäisi ilmoittaa jos on voittanut kyseisen lahjakortin, ollaanko täällä muka tilivelvollisia palstalaisille.
Miksi täällä pitäisi ilmoittaa jos on voittanut kyseisen lahjakortin, ollaanko täällä muka tilivelvollisia palstalaisille.
V Vankkis Aktiivinen jäsen 17.01.2007 2 549 0 36 12.11.2007 #5 Ei ole tilivelvollinen, mut muaki joskus mietityttää saako joku oikeesti noita lehtien jne palkintoja...
Ei ole tilivelvollinen, mut muaki joskus mietityttää saako joku oikeesti noita lehtien jne palkintoja...