Kuka vielä hereillä??

Polvi
Minä oon hereillä. Rupesin päivällä puolkolmelta kattoo leffaa ja nukahin ja kuuden aikaan päätin, että nukun aamuun asti, mut puolysiltä heräsin ja eikä nukuttanu enää. Ja kun ei voi leikatulla jalalla kiivetä parvisänkyyn, niin pitää nukkua sohvalla ja kun polvee pidän koholla, niin ei oo ees pään alla tyynyä. Että aika ärsyttävä nukkua.

Taian kohta ruveta pelaa simssiä. :D Ja odotan, että rupeeko tohon polveen enempi koskee. Ei mee ees suoraks, vähän vaikee kävellä, kun yrittää astua, ni menee väkisinkii koukkuun enemmän ku ennen. EIlen siis tähystettiin polvi. Taidan valvoo kokoyön simssiä pelaillen. On siinä jo melkein viikon tauko tullukiii :)

Miks sun pitää valvoo aamuun asti?

lasipää edellä edelleen
:wave:
täällä yks.
Hyviä työ-öitä kaikille zombeille ja muillekin!

Seiskaan saakka koitetaan pysyä hereillä, jos kaikki hyvin menee. Onhan se nihkeätä valvoa töissä, jos lataaminen on jäänyt heikolle. Itselläni onneksi ei tänään sitä vaaraa.

---- *häipyy taas tämän koneen äärestä* :wave:

-

juuh
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;28170144:
Mulle maksetaan siitä :)
Mä olen siis töissä, teen nykyään pelkkiä yövuoroja.
Toivottavasti et ole se laiska kätilö joka mieluummin viihtyy koneella kuin seuraamassa synnyttäviä äitejä :/ Ja kollegatkin saa lähteä etsimään kun arvon rouva ei jaksa hinata itseään paikalle...

Yhteistyössä