Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Höpö-höpö:Miun eka känny oli semmoinen halko
Semmonen missä oli sikapieni näyttö ja isot kirjaimet.
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Entäs se aika kun oli vielä nmt-verkko ja puhelut maksoi noin 2,50mk minuutti ja tekstareista ei ollu tietoakaan...
Alkuperäinen kirjoittaja viima80:nmt johon ei saanut edes viestejä otettua vastaan tai lähetettyä. ja kaverit oli kiukkusia kun en vastaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Entäs se aika kun oli vielä nmt-verkko ja puhelut maksoi noin 2,50mk minuutti ja tekstareista ei ollu tietoakaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Vaniljatäti:Eka kännykkä oli Nokia Ringo, onkos kellään muulla ollut semmoista mötikkää? Sillä muistaakseni ei voinut lähettää tekstareita ollenkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Mä muistan vielä kun pikkuveljen isällä oli sellanen kauhee laatikko, jossa oli luuri kiinni kuin pöytäpuhelimessa, nokialainen kait. Sillä se autossaan sit pröystäili, soittaminenkin maksoi 5mk minuutilta!
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Vaniljatäti:Eka kännykkä oli Nokia Ringo, onkos kellään muulla ollut semmoista mötikkää? Sillä muistaakseni ei voinut lähettää tekstareita ollenkaan.
Jos oikeen muistan niin siinä ei ollut edes muistipaikkoja numeroille. Jos oli niin vaan muutama...
Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Mä muistan vielä kun pikkuveljen isällä oli sellanen kauhee laatikko, jossa oli luuri kiinni kuin pöytäpuhelimessa, nokialainen kait. Sillä se autossaan sit pröystäili, soittaminenkin maksoi 5mk minuutilta!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Mä muistan vielä kun pikkuveljen isällä oli sellanen kauhee laatikko, jossa oli luuri kiinni kuin pöytäpuhelimessa, nokialainen kait. Sillä se autossaan sit pröystäili, soittaminenkin maksoi 5mk minuutilta!
Meillä oli kanssa tuollainen kuormiksessa, ostohinta oli 27000 mkSe on vieläkin kai autotallin nurkassa. Ja sitä ennen oli ARP eli vähän paikallisradioperiaatteella suljettu piiri, jossa huudeltiin että auto12345 soita 54321
![]()