suhteen alkuajat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
kuinkahan sen huuman sais jatkumaan elämän loppuun asti? :)
aloin äsken muisteleen meidän suhteen alkuaikoja kun mies oli reissuhommissa ja mä sydän syrjällään odotin sitä aina kotiin ja meinasin pakahtua ikävään. iltasin kun soiteltiin,niin meinasin itkuun pillahtaa kun kuulin miehen äänen ja tekstiviesteistä suorastaan valu siirappia :D
sit ne torstait kun kello alko läheneen kuutta mä olin kun tulisilla hiilillä ja kun vihdoin kuului auton ääni ja avain kääntyi lukossa,niin ryntäsin eteiseen matot rullalla ja kapsahdin miehen kaulaan ja roikuin itku silmässä ja rutistin niinkun suurtakin sotasankaria vaikka toinen oli ollu "vaan" töissä :D
ne viikonloput oli niin tulvillaan rakkautta ja hellyyttä ja oli niin ihanaa =) :heart:

nyt on jotenkin "järkevämpi" olo,et se alkuhuuma on vaihtunu syväks kiintymykseks ja arki on rauhottunu ja rutinisoitunu. edelleen rakastetaan ja ikävöidäänkin,mutta kaikki alkuaikojen hulluttelut on jääny ja puhelut ja tekstiviestitkin sisältää nykyään vaan kauppalistoja tai muuta yhtä romanttista :D olo on turvallinen ja näin on hyvä olla,mutta kyllä välillä kaiholla mietin niitä alkuaikoja :) :heart:

Siirappia voi annostella myös vanhempaan suhteeseen, mutta se vaatii vähän panostusta, kun ei se itsestään enää tule. Nimimerkillä pian 21v yhdessä isännän kanssa ja välillä ollaan kyllä niin lällynlällyä että :D :D

Yhteistyössä