Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Et usko miten tekis mieli!![]()
Mut ainahan mun tekis![]()
![]()
Pakko ootella viikonloppuun, koko viikko töitä :|
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Et usko miten tekis mieli!![]()
![]()
mä ajattelin lähtee lauantaina ihan liikenteeseenravintolaan siis. miettikää, kaks vapaailtaa samalla viikolla. en muista koska tällasta on tapahtunut
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Et usko miten tekis mieli!![]()
![]()
mä ajattelin lähtee lauantaina ihan liikenteeseenravintolaan siis. miettikää, kaks vapaailtaa samalla viikolla. en muista koska tällasta on tapahtunut
![]()
Mä en pääse liikenteeseen vissiin sillonkaan, mies on lähössä keikalle. Ja jos mies kerran kahessa vuodessa meinaa jonnekki mennä, niin se on päästettävä. Luultavasti vielä potkittava ovesta ulos![]()
![]()
Joten kalsarikänniä luvassa mulle sillon =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Muuten mut oon raskaana =)
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Muuten mut oon raskaana =)
oot hengessä mukana. oikein hyvää odotusta siulle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Muuten mut oon raskaana =)
oot hengessä mukana. oikein hyvää odotusta siulle![]()
Kiitos, mä katson teidän perään ettette tee hölmöyksiä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mä aion kyl pitää kunnolla hauskaa viikonloppuna
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mä aion kyl pitää kunnolla hauskaa viikonloppuna
![]()
![]()
Eikä kadeta, ei, eiii |O |O |O
Pieni mahollisuus on kyllä ettei mies mene keikalle jos ei kaverinsa lähe mukaan... Siinä tapauksessa saatetaan lähtee miehen toisen kaverin kanssa ulkoilemaan. Niin, jos lastenhoito järjestyy... Eli aika heikoissa kantimissa on mun toivoni päästä ulos :|
Mä oon kyllä viimesen kahen viikon sisään ollu isosti bilettämässä kahesti, vois välillä ehkä levähtääkki. Ehkä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Mä ainakin lähden lauantaina kylille ja Before the Dawnin keikalle ja känni tulee kylään se on varma.
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Mä ainakin lähden lauantaina kylille ja Before the Dawnin keikalle ja känni tulee kylään se on varma.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mä oon ollut viimeks viihteellä elokuussa.. joten kyllä nyt kelpaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Mä ainakin lähden lauantaina kylille ja Before the Dawnin keikalle ja känni tulee kylään se on varma.
Kyl on ollu heikko keikkavuosi![]()
Tuska ja Pain. Voiko ollakaan etten oo muita keikkoja nähny enkä näe? Ooootttaaaaa päääähääääännn!!!! :snotty:
Ei! Olipas Waltari toukokuussa! Mut silti :/