Kuka uskaltaa? Mikä on sinum BMI? (sisäsltää laskurin)

näin on
Alkuperäinen kirjoittaja Julia:
25 ja ennen synnytyksiä oli 23, Mutta ei haittaa :) Lapset on tärkeämpiä kuin laihuus
Niin tietysti, ja ihan senkin vuoksi, että nämä ovat toisensa poissulkevia asioita. Kyllä äiti-ihmisessä pitää olla jotain mistä ottaa kiinni.

 
emäntä
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja näin on:
Niin tietysti, ja ihan senkin vuoksi, että nämä ovat toisensa poissulkevia asioita. Kyllä äiti-ihmisessä pitää olla jotain mistä ottaa kiinni.
Oliko toi vitsi? :D
Ei äidin ole syytä näyttää teinitytöltä= bmi alle 22. Näin se vuan on, juu. Pitää olla niitä äidillisiä muotoja, joista näkee että on tehty jotai tärkeää elämässä ja löydetty se, mikä oikeasti merkitsee jotain. Ja muut miehethän pian alkais kattelemaan jos liian alas laskis, ei se taas sovi vaimolle, tyrkkyä semmonen.

 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja näin on:
Niin tietysti, ja ihan senkin vuoksi, että nämä ovat toisensa poissulkevia asioita. Kyllä äiti-ihmisessä pitää olla jotain mistä ottaa kiinni.
Oliko toi vitsi? :D
Ei äidin ole syytä näyttää teinitytöltä= bmi alle 22. Näin se vuan on, juu. Pitää olla niitä äidillisiä muotoja, joista näkee että on tehty jotai tärkeää elämässä ja löydetty se, mikä oikeasti merkitsee jotain. Ja muut miehethän pian alkais kattelemaan jos liian alas laskis, ei se taas sovi vaimolle, tyrkkyä semmonen.
:LOL:
 
No
Mun mielestä kyllä koko BMI on aika köppöinen mittari. Ei huomioi ruumiin rakennetta eikä esimerkiksi lihasten määrää. Luotan itse enemmän peilin ja vaakalukeman yhdistelmään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja näin on:
Niin tietysti, ja ihan senkin vuoksi, että nämä ovat toisensa poissulkevia asioita. Kyllä äiti-ihmisessä pitää olla jotain mistä ottaa kiinni.
Oliko toi vitsi? :D
Ei äidin ole syytä näyttää teinitytöltä= bmi alle 22. Näin se vuan on, juu. Pitää olla niitä äidillisiä muotoja, joista näkee että on tehty jotai tärkeää elämässä ja löydetty se, mikä oikeasti merkitsee jotain. Ja muut miehethän pian alkais kattelemaan jos liian alas laskis, ei se taas sovi vaimolle, tyrkkyä semmonen.
:LOL:
Ja ihan kaikista parhaat naiset on sellasia jotka näyttää äideille ja epätyrkyille jo paljon ennen lapsia :whistle: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Mun mielestä kyllä koko BMI on aika köppöinen mittari. Ei huomioi ruumiin rakennetta eikä esimerkiksi lihasten määrää. Luotan itse enemmän peilin ja vaakalukeman yhdistelmään.
samaa mieltä! oma bmi:ni tuon mukaan on 25-26 (en ole ihan varma mitä nyt painan) ja minusta ei edes lievästi ylipainoista saa :D vaikka itse sanonkin..lihakset painaa enemmän kuin läski ja olen kyllä täysin normaali ja joidenkin mielestä jopa hoikka.. nihhh!!! :D

 

Yhteistyössä