Kuka uskaltaa? Mikä on sinum BMI? (sisäsltää laskurin)

RS
41 valitettavasti :-(

Viime kesänä oli vielä 38.

Painon pudotuskaan ei ole käynnissä, koska olen vakavasti sairaana. Laihduttamisen on lääkäri kieltänyt, mutta ei tietenkään ole määrännyt lihomaankaan...!!!

Kaipa se siitä taas, kunhan paranen...
 
Mä en kyl ymmärrä miks raskaana olevien pitää tota laskee, se ei ihan anna oikeeta kuvaa asiasta..

Mulla niitä suklaan makuisia pusseja ja sitten toisen merin valmiita juomia suklaata ja mansikkaa. Makeat menee aina alas. Aiemminkin noilla aloittanut laihdutuksen, silloin sain yht. 10kg pois.. Nyt vaan tullut sitten melkein ne jo takaisin, tosin tässä välissä jjo 2x raskaanakin.
 
vieras
18 lihotuskuurilla,muttei tuota tulosta.
ei se ole näinkään päin yhtään sen mukavampaa.ylipainoisia kohtaan ollaan hienotunteisia ja asiasta ei puhuta.alipainoiset on vapaata riistaa ja heidän alipainoaan taivastellaan avoimesti
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
18 lihotuskuurilla,muttei tuota tulosta.
ei se ole näinkään päin yhtään sen mukavampaa.ylipainoisia kohtaan ollaan hienotunteisia ja asiasta ei puhuta.alipainoiset on vapaata riistaa ja heidän alipainoaan taivastellaan avoimesti
Ja jos täällä erehtyy sanomaan, et haluis kiloja lisää, ni se on vaan huomion hakua, et kaikki sais tietää, et kuin hoikka sie oot :whistle:
 

Yhteistyössä