Kuka tykkää oleskella kotonaan alasti, tai alusvaatteilla, tai pelkkä t-paita päällä?

  • Viestiketjun aloittaja nakupelle
  • Ensimmäinen viesti
nakupelle
Tuli vaan mieleen kun itse olen sellainen, ahdistaa itseasiassa ajatus siitä että sitten kun lapsi on isompi, vielä reilusti alle vuoden, niin pitäisi vaatetusta lisätä
 
hmm
Miks pitää lisätä? Minkä ikäisen kans et kehtaa enää olla alasti? Mä ite kyl en voi olla ilman vaatteita ku mähän jäätyisin, mutta kyllä mä edelleen meinaan suihkun jälkeen pitää nakuhetkeni jne. Ehkä sit teini-ikäisiä poikia säälin tulevaisuudessa enkä ole ällöttävä äiti ;)
 
JONSERED Karhunkantaja
Jos on riittävän lämmintä, kuljen mielelläni pelkässä isossa t-paidassa tms. Tai vaikka alasti.

Ei se lasten iästä ole kiinni, vaan siitä, keitä meillä on. Omalla porukalla ei niin väliksi.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Miks pitää lisätä? Minkä ikäisen kans et kehtaa enää olla alasti? Mä ite kyl en voi olla ilman vaatteita ku mähän jäätyisin, mutta kyllä mä edelleen meinaan suihkun jälkeen pitää nakuhetkeni jne. Ehkä sit teini-ikäisiä poikia säälin tulevaisuudessa enkä ole ällöttävä äiti ;)
En tiedä että minkä ikäisen, tuli vaan mieleen että kai sitä jossain välissä pitää vaatetta lisätä.. Siksi tässä kyselenkin :D
 
Meillä kaikki on aika boheemeja. Näin taviaikaan kun mulla on aina kylmä mä kyllä vaadin lapsia pitämään vaatteita -ainakin joskus- mutta enimmäkseen esim. saunan jälkeen pömpitään monesti loppu ilta pukematta.
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Miks pitää lisätä? Minkä ikäisen kans et kehtaa enää olla alasti? Mä ite kyl en voi olla ilman vaatteita ku mähän jäätyisin, mutta kyllä mä edelleen meinaan suihkun jälkeen pitää nakuhetkeni jne. Ehkä sit teini-ikäisiä poikia säälin tulevaisuudessa enkä ole ällöttävä äiti ;)
En tiedä että minkä ikäisen, tuli vaan mieleen että kai sitä jossain välissä pitää vaatetta lisätä.. Siksi tässä kyselenkin :D
No pöh, ei tartte :) Kunhan pidät vaatteet päällä kun on vieraita :D

Nimim. terve ihminen vaikka oma äiti kulki välillä alasti tai ainakin lähes alasti (ja kulkee vieläkin jos mun mies ei nää)
 
ap
Kiva huomata että en ole ainoa =) Nyt kun asiaa ajattelee niin miksipä lapsi siitä harmistuisi että vaatteita ei paljoa ole vanhemmilla päällä... Luonnollistahan se hänelle on kun asia niin on aina ollut =)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Miks pitää lisätä? Minkä ikäisen kans et kehtaa enää olla alasti? Mä ite kyl en voi olla ilman vaatteita ku mähän jäätyisin, mutta kyllä mä edelleen meinaan suihkun jälkeen pitää nakuhetkeni jne. Ehkä sit teini-ikäisiä poikia säälin tulevaisuudessa enkä ole ällöttävä äiti ;)
En tiedä että minkä ikäisen, tuli vaan mieleen että kai sitä jossain välissä pitää vaatetta lisätä.. Siksi tässä kyselenkin :D
No pöh, ei tartte :) Kunhan pidät vaatteet päällä kun on vieraita :D

Nimim. terve ihminen vaikka oma äiti kulki välillä alasti tai ainakin lähes alasti (ja kulkee vieläkin jos mun mies ei nää)
Juu no vieraiden ollessa paikalla pidän kyllä vaatteet päällä, mut lentävät nurkkaan heti kun häipyvät :D
 
vieras
Meillä ainakin minä kuljen illallakin alushousuisillaan, joskus joku minitoppi päällä että peittää rinnat, aina ei sitäkään. Nukun siis näillä "eväin..". Ei noi murkkuikäiset (pojat) oo koskaan näyttäneet ainakaan nyrpeetä naamaa, ovat varmaan tottuneet. Pikkarit jalassa ne itsekin hilluvat iltaisin ja aamuisin. Jokainen pukee aamuisin sitten kun siltä tuntuu tai on johonkin lähtö.
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä ainakin minä kuljen illallakin alushousuisillaan, joskus joku minitoppi päällä että peittää rinnat, aina ei sitäkään. Nukun siis näillä "eväin..". Ei noi murkkuikäiset (pojat) oo koskaan näyttäneet ainakaan nyrpeetä naamaa, ovat varmaan tottuneet. Pikkarit jalassa ne itsekin hilluvat iltaisin ja aamuisin. Jokainen pukee aamuisin sitten kun siltä tuntuu tai on johonkin lähtö.
Avarakatseista antaa murkkupoikien olla pikkareissa. :saint: :LOL:

*sori, oli pakko*
 
Jennuli
Hui, mä jäätyisin, jos nakuilisin. Meillä on lämmintä täällä nytkin vain 14 astetta, kun ei ehtiny takkaa lämmittää....hrrr...ei tulis mieleen nakuilla. Yölläkin pitkikset ja pitkähihainen paita. Meillä onkin hatara talo ja ukko sellainen ekoilija, että kaikki ylellisyys veks. Mulle kyllä kelpais lämmitys muullakin kuin puulla. Ilmalömpöpumppukin ois kiva, mutta kuulemma liian nykyaikaista...helkutti!! Mut kerrostalossa nuorempana asuissa olin kyllä pienissä pukeissa koko ajan ja mitä sitä suotta kainostelemaan. Ei munkaan esikoinen kieroon ole kasvanu, vaikka näki mut kouluikään asti sihteellisen vähissä vaatteissa. Jos kavereita tuli kylään, niin laitoin jotain enemmän pääälle.
 
Susu
Mä nakuilen aina ja 3v poikani myös (itseasiassa nytkin, kummatkin ) .Suorastaan vihaan vaatteita ja puen niitä päälle vain pakkotilanteissa täällä kotirintamalla..heh :) Aluks kun mun mieheni ja minä tavattiin hän oli hämmentyny tilanteesta ja saattohan se näyttää aika hassulta kun tullaan poitsun kanssa esim. kaupasta, riisutaan ulkovaatteet ja sisävaatteet siihen samaan syssyyn :) En oo vielä aatellu millon poika on siinä iässä että pitäs laittaa vaikka pikkarit jalkaan..
 
Toisin kuin öisin, päivisin täällä meillä on niin ihanan lämmin että olisin koko ajan alasti jo vois.. Harmi vaan että tossa ihan meidän vastapäätä on samankorkunen kerrostalo josta näkee meidän ikkunasta sisään kun vedän verhot päiväksi auki..
 

Yhteistyössä