Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niin joo, sanottakaan se et vauva tippui kivilattialle noin metrin korkeudelta. HYI OLKOON, mua alkaa oksettaa kun mietin tapahtunutta.![]()
![]()
![]()
tuolista, tai kahdesta saa hyvän tippumissuojan, se tekee pinnasängyn reunan sänkyyn, tyynyhän vierähtää pois...tuota käytettiin kun itse olin lapsi. tiedän tuosta koska veljellenikin oli sama kikka käytössä. muistan... :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:Esikoinen on tippunut sängystä jokusen kerran unissaan.
Alkuperäinen kirjoittaja nipsu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niin joo, sanottakaan se et vauva tippui kivilattialle noin metrin korkeudelta. HYI OLKOON, mua alkaa oksettaa kun mietin tapahtunutta.![]()
![]()
![]()
Hui, vähemmästäkin olet huolissasi. Ihan itseenkin ottaa kipeää ajatella... onneksi ei ilmeisesti tippunut ns. pää edellä... olis kolahtanut kiveen aika ikävästi. Se hyvä puoli, ettei ainakaan putoajalle itselleen siitä traumoja jää... ihmetyttää vain, että on teillä jo ketterä kaksikuinen, kun noin kierähtelee pöydältä alas![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja nipsu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niin joo, sanottakaan se et vauva tippui kivilattialle noin metrin korkeudelta. HYI OLKOON, mua alkaa oksettaa kun mietin tapahtunutta.![]()
![]()
![]()
Hui, vähemmästäkin olet huolissasi. Ihan itseenkin ottaa kipeää ajatella... onneksi ei ilmeisesti tippunut ns. pää edellä... olis kolahtanut kiveen aika ikävästi. Se hyvä puoli, ettei ainakaan putoajalle itselleen siitä traumoja jää... ihmetyttää vain, että on teillä jo ketterä kaksikuinen, kun noin kierähtelee pöydältä alas![]()
Oli sitterissä ja sitteri ilmeisesti huteralla alustalla. En tiedä mitä tapahtui, mut kolaus kuului sillä aikaa kun käväisin toisessa huoneessa ja sekä sitteri et vauva oli lattialla. Mä en pysty ajattelemaan miten kaikki on tapahtunut, kun tapahtuma oli niin kumma. Mutta mitään jälkiä ei vauvaan tullut. Itki mun sylissä vartin ja sit kaikki oli ohi.