Kuka tulis mukaan POINTSEILEEN :)) -30kg :/


Mahtuisiko vielä mukaan tähän ryhmään, sillä pudotettavaa on. Paino on salakavalasti hiipinyt jo 75 kiloon ja pituutta minulla on 160 cm. Aloitin työt parin lapsen ja kotivuosien jälkeen alkukeväästä ja paino on noussut siinä ajassa 12 kiloa eli jos tätä menoa vauhti jatkuu niin huh huh. Vielä vuosi sitten painoin 60 kiloa ja se oli minulle oikein sopiva paino. Tuntui että siinä painossa oli hyvä olla, joten tavoitepainoksi asettaisin tuon 60 kiloa. Tällä hetkellä ärsyttää katsella omia valokuvia, kun niissä jotenkin konkretisoituu se että kiloja on tullut reippaasti... Mutta kiva olisi jos pääsen mukaan.






:wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :whistle: :whistle:
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja Beck:
Mahtuisiko vielä mukaan tähän ryhmään, sillä pudotettavaa on. Paino on salakavalasti hiipinyt jo 75 kiloon ja pituutta minulla on 160 cm. Aloitin työt parin lapsen ja kotivuosien jälkeen alkukeväästä ja paino on noussut siinä ajassa 12 kiloa eli jos tätä menoa vauhti jatkuu niin huh huh. Vielä vuosi sitten painoin 60 kiloa ja se oli minulle oikein sopiva paino. Tuntui että siinä painossa oli hyvä olla, joten tavoitepainoksi asettaisin tuon 60 kiloa. Tällä hetkellä ärsyttää katsella omia valokuvia, kun niissä jotenkin konkretisoituu se että kiloja on tullut reippaasti... Mutta kiva olisi jos pääsen mukaan.






:wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :whistle: :whistle:
Teretulemast vaan! :wave: Eiköhän me yhdessä onnistuta! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Beck:
Mahtuisiko vielä mukaan tähän ryhmään, sillä pudotettavaa on. Paino on salakavalasti hiipinyt jo 75 kiloon ja pituutta minulla on 160 cm. Aloitin työt parin lapsen ja kotivuosien jälkeen alkukeväästä ja paino on noussut siinä ajassa 12 kiloa eli jos tätä menoa vauhti jatkuu niin huh huh. Vielä vuosi sitten painoin 60 kiloa ja se oli minulle oikein sopiva paino. Tuntui että siinä painossa oli hyvä olla, joten tavoitepainoksi asettaisin tuon 60 kiloa. Tällä hetkellä ärsyttää katsella omia valokuvia, kun niissä jotenkin konkretisoituu se että kiloja on tullut reippaasti... Mutta kiva olisi jos pääsen mukaan.






:wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :whistle: :whistle:
tervetuloa munki puolesta :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Pitäiskös muuten tehdä joku lista, jossa ois kaikkien nimet ja edistyminen listattu? Sen vois vaikka tohon ensimmäiseen viestiin muokata, niin ois sit kaikkien heti nähtävissä kun ketjun avaa.
Moi, Siinähän on? Vai mitä tarkoitit?

Ja eiks se torstai oo ihan hyvä? :D Antaa tsempin viikonlopulle :D
 
Beck, tervetuloa mukaan :wave:

Omaan napaan.. Voi vihta sanon minä! Mulla on menny viikonloppu ihan plörinäks :snotty: Oli anopin tupperware kutsuja ja sit oltiin hieman reissunpäällä, niin ei oo kertakaikkiaan pystynyt laskeen pisteitä :kieh: Ja tuli tuossa kuohariakin kiskottua, oli meinaan hääpäivä :LOL:
(hyvä et selityksii löytyy) :whistle:

Mites muilla on sujunut viikonloppu? Toivottavasti paremmissa merkeissä laihdutuksen kannalta.

Tää aikoo ottaa nyt niskasta kiinni itteensä :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja jelp:
Beck, tervetuloa mukaan :wave:

Omaan napaan.. Voi vihta sanon minä! Mulla on menny viikonloppu ihan plörinäks :snotty: Oli anopin tupperware kutsuja ja sit oltiin hieman reissunpäällä, niin ei oo kertakaikkiaan pystynyt laskeen pisteitä :kieh: Ja tuli tuossa kuohariakin kiskottua, oli meinaan hääpäivä :LOL:
(hyvä et selityksii löytyy) :whistle:

Mites muilla on sujunut viikonloppu? Toivottavasti paremmissa merkeissä laihdutuksen kannalta.

Tää aikoo ottaa nyt niskasta kiinni itteensä :snotty:
viikonloppu meni siin mieles hyvin et tuli kaveri lapsineen viikonlopuksi ja kaveriki alotti pirtelöt näin alkustartiksi ja siis olimme toistemme tukihenkilöitä :D lapsilla ku oli karkkipäivä ni hieman kirpas, mut toisaalt mulle ei toi makea ole niin se ongelma vaan ruoka! :eek:

mut hengis ollaan, lipsuttu ei ja oli tosiaa seuraa...

mut JELP älä huoli, ei aina pysy peräs ja nuit erikois päiviä on, mut sit vaa nopeasti takas kii ni mä uskon silti paino laskusuunnas, eikä oo tullu takas mitää...
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja jelp:
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Pitäiskös muuten tehdä joku lista, jossa ois kaikkien nimet ja edistyminen listattu? Sen vois vaikka tohon ensimmäiseen viestiin muokata, niin ois sit kaikkien heti nähtävissä kun ketjun avaa.
Moi, Siinähän on? Vai mitä tarkoitit?

Ja eiks se torstai oo ihan hyvä? :D Antaa tsempin viikonlopulle :D
Jaa, katos en huomannut että olit ollu ajatuksissas nopeempi kun minä! :D Hyvän listan teit, eiköhän se kannusta! :whistle:

Itsellä meni myöskin koko viikonloppu penkin alle. :ashamed: Jotenkin se päätös, että oikeesti laihduttaa ja heti perään lasten karkkipäivä tuntui ylivoimaiselta toteuttaa. Mutta tää viikko mennään paremmin! Se on lupaus. =)

Meinas eilen iskee epätoivo ja ajattelin jo, että sorrun näihin ateriankorvikkeisiin kun viikonloppuna tuli herkuteltua, mutta meninkin sit apteektin sijasta luontaistuotekauppaan. Siellä oli erittäin asiantuntevan myyjä, ollut jo yli 20 vuotta alalla ja oikeasti tiesi asioista. Antoi suuhun sellaisen "ihme"pillerin, joka maistuu kaikilla erilaiselle. Siis sen avulla katsoi, missä on vikaa mun kropassa ja sit osas neuvoo siihen auttavia rohtoja. =) Eli se sai 5 minuutissa selville sen, mitä lääkäri on yrittänyt selvittää kohta puoli vuotta.

Mulla oli vaan kerääntyny liikaa happoja elimistöön ja siksi oli paljon erilaisia vaivoja. Nyt sit otan aamuisin emäsliuosta tasapainottamaan elimistöä, ehkäpä sitten tällä laihdutuksellakin on oikeesti mahdollisuuksia. ;) Vielä ei tietenkään kannata tuulettaa, mutta erittäin paljon uskoa valoi siihen, että ehkäpä munkin on vielä mahdollista laihtua kunhan vaan on elämäntavat kunnossa! :D
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja Grey:
Heips!!

Alan itse pisteilemään tänään,paino on karannut käsistä...

Jos mahdun vielä mukaan ,niin kiva juttu :D

Pituus 168

Paino 76,6kg :ashamed:

Tavoite 70kg(näin aluksi ainakin)
Ai niin, unohtui toivottaa sinut tervetulleeksi! ;) :wave: Eli tervetuloa pointseileen, et jäänyt yhtään jälkeen, kun täällä ainakin meni viikonloppu plörinäksi! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Alkuperäinen kirjoittaja Grey:
Heips!!

Alan itse pisteilemään tänään,paino on karannut käsistä...

Jos mahdun vielä mukaan ,niin kiva juttu :D

Pituus 168

Paino 76,6kg :ashamed:

Tavoite 70kg(näin aluksi ainakin)
Ai niin, unohtui toivottaa sinut tervetulleeksi! ;) :wave: Eli tervetuloa pointseileen, et jäänyt yhtään jälkeen, kun täällä ainakin meni viikonloppu plörinäksi! :D
Kiitos toivotuksista :hug:

Itselläni vkl kanssa,no lähinnä syömistä...nyt niskavilloista vaan kiinni kovalla otteella :saint:
 
Vieläkö mahtuisi yksi pisteilijä mukaan? Lähtötilanne olisi 165cm ja 77kg, aivan liikaa siis. Olin vielä muutama vuosi sitten omastakin mielestä hyvän näköinen, mutta vakituinen parisuhde läskisti ja laiskisti. Nyt poika on 7kk ja häät ensi syksynä, joten olisi ehkä vihdoin hyvä tilaisuus löytää se kadonnut motivaatio ja saada itsensä ruotuun. Välitavoite on olla pojan 1-vuotissynttäreillä helmikuussa 70kg, mutta lopullinen tavoite olisi painaa elokuun loppuun mennessä enää 60kg. Kova tavoite, eli vetoapua todella kaivataan...
 
Kyy
Juu, tervetuloa mukaan Kamiinakin! :D Kyllä tänne mahtuu! Ja kiva olisi, jos saataisiin vähän vilkastettua sitä keskustelua täällä, jotten motivaatio katoa.

Punnituspäivä on nyt sit ilmeisesti se torstai, kun kerran muutakaan ei ole ehdotettu.. Oikein paljon tsemppiä kaikille, toivottavasti onnistutaan yhdessä tavoitteissamme. :D
 
Se ois sitten toinen pistepäivä:)

vatsa vihdoin toimii :ashamed: oli eilen pirun kipeä ,taisi mennä shokkiin kun ei saanutkaan kaikkea epäterveellistä sisäänsä :snotty:

Fiilis hyvä!Tsemppiä kaikille!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Grey:
Se ois sitten toinen pistepäivä:)

vatsa vihdoin toimii :ashamed: oli eilen pirun kipeä ,taisi mennä shokkiin kun ei saanutkaan kaikkea epäterveellistä sisäänsä :snotty:

Fiilis hyvä!Tsemppiä kaikille!!
kiitos! tsemiä sullekki!!! huominen punnituspäivä jännittää.... mut piiiitkäst aikaa oon ny saanu motivaation kohillee ja jopa ollu lipsumatta ni seki antaa lisää puhtia ku on jo huomena viikon pystyny tähän!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:
Alkuperäinen kirjoittaja Grey:
Se ois sitten toinen pistepäivä:)

vatsa vihdoin toimii :ashamed: oli eilen pirun kipeä ,taisi mennä shokkiin kun ei saanutkaan kaikkea epäterveellistä sisäänsä :snotty:

Fiilis hyvä!Tsemppiä kaikille!!
kiitos! tsemiä sullekki!!! huominen punnituspäivä jännittää.... mut piiiitkäst aikaa oon ny saanu motivaation kohillee ja jopa ollu lipsumatta ni seki antaa lisää puhtia ku on jo huomena viikon pystyny tähän!!
Sulla tulee varmasti hyvä tulos:)

Mulla huomiseen punnitukseen sitten vasta 2 päivää takana joten mitään ihmeellistä ei varmaan vielä näy mutta ilmoittelen kuitenkin :D
 
Nyt olen ihan shokissa...painoin tänä aamuna 73,4 :eek: :eek: Ja kolme päivää sitten tai siis tiistai aamuna vaaka näytti 76,6...nyt en tajua kyllä.

a:Vaaka on rikki?
B:Hillittömän mässäysajan jälkeen paino oli huipuissa=nestettä näin paljon?
C:Vai mikäköhän on?

Tiistaina kävin monta kertaa peräkkäin vaaassa,koska lukema oli mun mielestä niin iso etten meinannut uskoa ja sitten taas tänä aamuna kävin monta kertaa ja aina sama tulos :eek:

Niin ja hyvää huomenta kaikille =)
 
Mulla vaaka näytti tänä aamuna 76kg, eli kilon vähemmän kuin aiemmin =) Täytyy tosin myöntää, että meillä on niin vanha ja huono vaaka, että hieman tulkintakysymyksiä ovat välillä nuo lukemat (ei ole siis elektroninen)... No, uskottelen nyt itselleni huomiseen asti, että kilo on lähtenyt. Tänään aion nimittäin vaakakauppaan ja huomenna voikin sitten punnittaessa olla painoa jo muutama kilo enemmän :whistle:
 
Kyy
Hyvät huomenet vaan kaikille! Täällä ei olla saavutettu tuloksia, päin vastoin paino noussut kilon. :/ :ashamed: Mutta se on kyllä luultavammin vaan turvotusta ja nesteitä, ei oikeaa läskiä vaikka eilen ei kyllä ajatukset pisteissä käyneetkään.. :whistle:
Ens viikolla parempi lukema sit! :D

Ja onnittelut teille, joilla se vaaka näytti miinusta! :flower:
 
Ja ihanan pirteää syysaamua kaikille!

Minä hiivin tänään vaa´alle ja yllätykseksi vaaka näytti 73,6 kiloa eli näyttäisi että viikossa olisin kutistunut 1,4 kg, jes. Ihan kiva, kun tuntuu että tämä nykyinen valasmainen olo saa riittää. Kauhean tarkasti en ole syömisiäni vahdannut eli kahtena päivänä olen ollut lasten kaverisynttäreillä ja siellä on äidin tullut herkuteltua. Koska olen älytön karkkiholisti niin huomenna ajattelin pitää karkkipäivää ja ostaa hieman (toivottavasti mopo ei karkaa käsistä) karkkia itselle. Tuntuu että tästä on hyvä jatkaa =) Tsemppiä kaikille!












 
Viikon tulos +0,2kg, tänhetkinen paino on siis 92,2kg. Pikkasen harmittaa mut, ei se maailmaa kaada, mä oon vihdoinkin tajunnu että tää painonhallinta on pitkäaikaisprojekti. Ens viikolla sais sit taas olla pudotusta.
 
ONNEA kaikille pudottaneille!!! :flower: niille kelle vaaka oli hiljaisempi: EI SAA LANNISTUA! tämä on projekti ja painon pitäminen alhaalla se vasta onkin! hitaasti hyvää tulee j mitä tasaisemmin paino putoaa myös iho pysyy paremmin mukana ja ruokailutottumukset muuttuu ja NE sitten auttaa sen painon pysymisen alhaalla ja sitähän tässä arvon neidit ja rouvat haetaan!

itse en päässy tänää puntarille mut heti aamusta huomenna!

GREY! enpä tiiä, vaikka en ookkaa lipsunu ni hyvä tai heikompi tulos kuhan ois edes hieman alas päi menos.. mulle nääs tos tärkee toi ruokailutottumusten muutos.. muute laihdutan tavoite painoon ja pian saan taas olla laihuttamassa. mut thanks kannustuksesta, sitä tääl ketjus haenki :flower:
 

Yhteistyössä