Kuka tulis mukaan POINTSEILEEN :)) -30kg :/

Elikkäs en viitsi tunkea vanhempiin ketjuihin, kun kova kahlaaminen niissä, mulla olis pudotettavaa -30.4kg. Kaamee urakka siis edessä. :snotty:

Painonvartijoiden pisteillä siis ajattelin.

oisko halukkaita mukaan?? :wave:


Beck 160cm, 75kg, tavoitepaino 60kg, kokonaispudotus -1.4kg
Black Dahlia 162cm, 80kg, tavoitepaino 50-60kg
Fantaihana 160cm, 100,3kg tavoitepaino 53-55kg, kokonaispudotus -8.1kg
FantasticFour 170cm, 79.4kg, tavoitepaino 68kg kokonaispudotus -4kg
Grey 168cm, 76,6kg, tavoitepaino 70kg kokonaispudotus -3.2kg
jelp 159cm, 90.4kg, tavoitepaino 60kg kokonaispudotus -1.4kg
Kamiina 165cm, 77kg tavoitepaino 60kg kokonaispudotus -0.6kg
kriztina83 173cm, 95kg, tavoitepaino 70kg
SmellyCat 158cm, 77.3kg, tavoitepaino 50-60kg
 
sopii ihan hyvin.. mä ku en näit osaa nii näit ketjuja :xmas: ja mä en ain ehi koneel ku nää kolme pientä täs häärää, mut ilmoittelen kyl.. pitää panna tää suosikkeihi... ja jos tahtoo ni mese on toinen mist saa mua kii, se on mul profiilis se osote.. se mul on 24/h auki, vastaan aina ku voi =)
 
Kyy
Mulla muuten ei oo tuorempia pointseja, jotkut vanhat listat vaan minkä mukaan oon eläny. Tosin viimeisin kokeilu on ollu karppaus, jossa alkuun olikin hyviä tuloksia, mutta parin viikon jälkeen homma tyssäs ja paino palautu entiselleen. :/
 
Hei. Saanko hypätä mukaan:) Tosin olen aloittanut pisteiden laskun jo kolme ja puoli viikkoa sitten, maanantaista on alkanut mulla aina uusi viikko. Pudotettavaa olisi vielä noin 7 - 8 kg. Lähtöpaino oli 79,4 ja tänä aamuna vaaka näytti 75,4:). Tavoitepaino on 68 näin aluksi. Niin ja pituutta löytyy 170.
 
pituus 173cm ja paino ny 95kg |O tavoite ois sinne 70.. mut pääasias mul päättää peili.. eli ku ite tyytyväine on kilomäärälle iha sama, kuitenki tota luokkaa...

mä siis ny vedän alku startin nuil nutrilet pirtelöil :x ja siit jatkan painonvartijoiden pisteil.. mul oli ne, hukku ja ny tuttu lupas pistää päivitetyt pistelistat...
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja jelp:
Nonii nyt on päivittty :)

Black Dahlia, onnistuiskohan osakarppaus ja pointsin mitenkään yhdessä.. oon miettinyt sitä.. :D
Niin, voishan sitä koittaa.. Paitsi että eikös paikkarit kaihda rasvaa ja karpit taas elää sillä? Vois jäädä aika niukaksi ruokavalio tuolla yhdistelmällä..
Tosin mä oon aiemmin pointseillu ilman perunoita, pastaa, riisiä ja leipää eli osakarppaustahan tuokin on. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Mulla muuten ei oo tuorempia pointseja, jotkut vanhat listat vaan minkä mukaan oon eläny. Tosin viimeisin kokeilu on ollu karppaus, jossa alkuun olikin hyviä tuloksia, mutta parin viikon jälkeen homma tyssäs ja paino palautu entiselleen. :/
ny ei anneta sun lannistuu =) ite kukanenki tarvii tsemppiä ja huipun motivaation.. mulla on omani joka kyl puskee ny nii et jos ei tällä ni ei sit millää :saint:
 
Vautsi, meil on jo hyvin tsemppaajia täällä :) Päivittelin tota ekaa, ja päivittelen sitä mukaa mitä huomaan uusia :)
Hitsi kun ahdistaa tää urakka, kamalaa, 30 kiloa :eek: mä oon oikeesti tosi järkyttynyt. Nyt saa kilot lähtee |O
 
Mulla on lähtöpaino juhannuksena ollu 100,3 kiloa, tänään vaaka näytti 91,8. Pituutta on 160cm ja tavotepaino olis jossain 53-55 kilon paikkeilla.

jelp onko sulla noi uudet joustaja pisteet käytössä? Ainakaan niiden kanssa ei kannata syödä noita hiilihydraattijoustajia jos yrittää osakarpata.


 
Kyy
Juu, 30kg on paljon, mutta jos pilkkoo tavotetta ja iloitaan täällä kilo kerrallaan niin ehkäpä se paino laskee sit huomaamatta.
Teistä kyllä tarttuu tota energiaa. :D Nyt jo tuntuu paljon paremmalta, siltä että ehkä sittenkin vielä joskus mahdun kaapissa odottaviin vaatteisiin.

Mulla on siis paino junnannu nyt kohta 2 vuotta aktiivisesta painonpudotuksesta huolimatta! |O Kroppa meni toisesta raskaudesta jotenkin sekaisin/jumiin eikä helpotusta oo näkynyt. Mitäs teiän painon taustalta löytyy?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Juu, 30kg on paljon, mutta jos pilkkoo tavotetta ja iloitaan täällä kilo kerrallaan niin ehkäpä se paino laskee sit huomaamatta.
Teistä kyllä tarttuu tota energiaa. :D Nyt jo tuntuu paljon paremmalta, siltä että ehkä sittenkin vielä joskus mahdun kaapissa odottaviin vaatteisiin.

Mulla on siis paino junnannu nyt kohta 2 vuotta aktiivisesta painonpudotuksesta huolimatta! |O Kroppa meni toisesta raskaudesta jotenkin sekaisin/jumiin eikä helpotusta oo näkynyt. Mitäs teiän painon taustalta löytyy?
mä lihoin murrosiäs huimaan kolmenumeroiseen lukemaan, sit täysikäsenä puotin ja sain ihan kivaan tonne 80-85 ja sit raskauksien jälkee taas ollaa täs pistees.. mut ny päätin et ku tuli piste uusia vaatekaappi ni joko isompaan kokoon tai pienempään ni tietty sinne pienempään!! (paljon on kaapis vaatteita myös silt ajalt ku paino suht kurissa eli neki ois kiva saada käyttöön ). Mul lähti noi viime vauvan (vauva 2kk) raskauskilot reilu 10kg melkei synnynäril, mut ny jumittanu koko ajan 92-97kg!! siis kahen kuukauden ajan jojottanu tuo paino nui paljon!!

ny päätin et ens kesäks jos sais sinne 75-70 ja kattelis mitä peili sit sanoo ja kun oon tyytyväinen käyn puntaril kattoon sen loppullisen ihanne painoni.. noi painolaskurit antaa suunnan, mut loppullisen katon peilistä.. mä oon pitkähkö, mut en oo kaposin rakenteeltanikaan joten mielummi viel tarkistan omani sit ku peilin kaa oon samaa mieltä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Juu, 30kg on paljon, mutta jos pilkkoo tavotetta ja iloitaan täällä kilo kerrallaan niin ehkäpä se paino laskee sit huomaamatta.
Teistä kyllä tarttuu tota energiaa. :D Nyt jo tuntuu paljon paremmalta, siltä että ehkä sittenkin vielä joskus mahdun kaapissa odottaviin vaatteisiin.

Mulla on siis paino junnannu nyt kohta 2 vuotta aktiivisesta painonpudotuksesta huolimatta! |O Kroppa meni toisesta raskaudesta jotenkin sekaisin/jumiin eikä helpotusta oo näkynyt. Mitäs teiän painon taustalta löytyy?
ja ku ny on hyvä puottaa ja kun asettaa realistiset tavotteet ni ei pety! siks mäki mielummi hiljalleen ja pysyvämmi, ku nopsaa tai et koittaa saada nopeeta ja pttyy jos ei onnaa...

täst se hyvät neidit ja rouvat ny lähtee, eikö? :wave:
 
Fantaihana juu on mulla ne uudet. Olis viel 5.5p jäljellä tälle päivälle :D

Black Dahlia, mä oon sellainen jojo-laihduttaja ollut, pisteillä sain tippuun lapsen jälkeen 15kg jotka on hiipinyt takaisin, TUPLASTI. Mulla on tota painoa tullut tässä kotona ollessa, olen ollut jalan takia pitkään sairaslomalla ja leikataan tuo jalka sit jossain kohtaa. Että lenkkeilyä en oikein avuksi pudottamiseen saa :/

kriztina83, tästä se alkaa, valitettavasti :D

Hitsinpimpeli mä oon nyt innoissani :LOL: ...saas nähdä kuinka kauan :snotty: hih :p
 
Ja joo, ei toi minunkaan painotavoite lopullinen ole, peili sen sitten kertoo mihin tulee jäämään :) Ois se kiva pystyä sheivaamaankin kunnolla et näkis jotain näitten hinkkien ja mahan takaa :D :D (tuppaa toi paino kertyyn ensin mahaan ja sitten vasta muualle) :ashamed:
 
Olikos se niin että liikuntapisteitä voi kerätä korkeintaan 4/ pv. Ja saiko ne käyttää sen viikon kuluessa jos haluaa? Itse pyrin liikkumaan 6 X viikossa n. 400 - 600 kcl/liikuntakerta (sykemittarilla mitattuna kohtuukuormalla). Saiko viikkopisteitä kerätä enemmän kun 12?
 
Alkuperäinen kirjoittaja jelp:
Fantaihana juu on mulla ne uudet. Olis viel 5.5p jäljellä tälle päivälle :D

Black Dahlia, mä oon sellainen jojo-laihduttaja ollut, pisteillä sain tippuun lapsen jälkeen 15kg jotka on hiipinyt takaisin, TUPLASTI. Mulla on tota painoa tullut tässä kotona ollessa, olen ollut jalan takia pitkään sairaslomalla ja leikataan tuo jalka sit jossain kohtaa. Että lenkkeilyä en oikein avuksi pudottamiseen saa :/

kriztina83, tästä se alkaa, valitettavasti :D

Hitsinpimpeli mä oon nyt innoissani :LOL: ...saas nähdä kuinka kauan :snotty: hih :p
älä sano valitettavasti.. mä ainaki oon saanu ny semmose spurtin päälle, kiitos Teidän naisten et saa olla melkone ihme et mua pysäyttäs enää mikää!!! pistin kännykkäänki hälytyksen et ens torstaina on punnitus ja tuun sit sen tänne ilmineeraan.. :D ku vaihtelevasti koneelle pääsen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja FantasticFour:
Olikos se niin että liikuntapisteitä voi kerätä korkeintaan 4/ pv. Ja saiko ne käyttää sen viikon kuluessa jos haluaa? Itse pyrin liikkumaan 6 X viikossa n. 400 - 600 kcl/liikuntakerta (sykemittarilla mitattuna kohtuukuormalla). Saiko viikkopisteitä kerätä enemmän kun 12?
Joo tais olla, ja niitä ei saanu syyä enempää kun sen 8-12, en muista.
 
Mulla on sellanen muistikuva et uuden ohjelman mukaan sais syödä rajattomasti noita liikuntapisteitä, tosin kun yritin materiaalista kattoa niin en löytäny asiasta mitään.

Mä olen pilkkonu tän pudotukseen pienempiin osiin. Ensimmäinen etappi oli yrittää tiputtaa 10 10:ssä viikossa, no tulos oli 6 kiloa 10:ssä viikossa mut mä päätin jo heti alkuun et en lannistu vaikken ihan tavotteeseen asti pääse. Heti alkuun asetin kokonaistavotteeks et 40 kiloa pitää olla poissa 1.6-09, Dr. Phil:in mukaan kannattaa asettaa selkee tavote ja aikataulu sen saavuttamiseks. Kerta toi 10 viikon tavote meni umpeen on nyt uus tavote et yhteensä 20 olis tippunu uuteen vuoteen mennessä, tiukkaa tulee tekemään, mut ainakin on tavote ja sen verran tiukka sellanen et tietää ettei voi unohtaa tota pisteiden laskua jos meinaa onnistua siinä.

Mä olen käyttäny tota tickerfactorya, noiden tavotteiden hahmottamiseen.

http://www.tickerfactory.com/ezticker/ticker_designer.php?type=3

Kyllä tää tästä.
 
Fantaihana, kiitti tosta linkistä, laitoinkin heti profiiliin sen :D

En oo asettanut mitään tavotteita, kuukauden päästä pitäis -4kg olla kadoksissa, ainakin painonvartijoiden lupausten mukaan :xmas: |O

Oottekos miettineet yhtään joulua? Mua alko illalla ahdistaan ajatus ettei siihen enään niin pitkä aika olekaan, kun anoppi soitti et mitäs joululahjaksi :D Kamalaa syömistä vaan taas, huh huh :x

Illalla sen verran repsahdin kun jäi niin hirveä nälkä, meen 18 pisteellä nyt tän 4vkoa ja sitten pisteet oman painon mukaan 21. Oli ihan pakko syyä fitness muroja maidon kanssa iltapalaksi, vaikka pisteet oli jo syöty :whistle: No, en ainakaan suklaalevyä kiskassu :LOL:
 
Kyy
Ei ole vielä joulu mielessä (harvinaista sinänsä ) kun on ollut niin kiirus syksy, ettei oo tästäkään kerenny kunnolla nauttia. :D
Kannattaa muuten syödä ihan huolella ne pisteet täyteen, oon ite (aiemmin laihdutettuani 10kg) huomannu, että paino putoo siten nopeemmin kun että kituuttas. Toi 3-4kg/kk on varmaan aikas realistinen tavoite, voisin ottaa sen itsellekin! ;)

Mä muuten tutkin eilen illalla sitä karppauksen ja pointsejen yhdistämistä tarkemmin ja totesin, että kyllä se onnistuu! :D Eli nyt meen minä siten, katsotaan mitkä on tulokset kk:n päästä! :whistle:

Pitäiskös muuten tehdä joku lista, jossa ois kaikkien nimet ja edistyminen listattu? Sen vois vaikka tohon ensimmäiseen viestiin muokata, niin ois sit kaikkien heti nähtävissä kun ketjun avaa. Ja mikäs otetaan viralliseksi punnituspäiväksi? Pitäiskö ottaa maanantai, niin ei ehkä tulis viikonloppuna mässättyä? Vai otetaanko se torstai kun sillon kerta alotettiin?
Hassu juttu: tajusin juuri, että olen aina aloittanut laihduttamisen torstaina.. :whistle: :D
 

Yhteistyössä