Kuka tietäisi detox-kuureista?

Minttuhirviö

Aktiivinen jäsen
29.11.2007
4 079
0
36
Haluaisin siitä vähän vauhtia noiden viimeisten raskauskilojen karistamiseen, mutta en tiedä mikä olis hyvä?

Oli joku aika sitten Me naiset-lehdessä oli vertailtu niitä eri juomia mutta onpa toisaan menny hukkaan se lehti.

Onk kellää kokemusta?

Oon parhaillaan sillä DETOX 20 päivän elimistönpuhdistajakuurilla, teen sen noin puolenvuoden välein. NEsteet se poistaa ja kaik kehon kuona-aineet. Tulee niiiin hyvä olo, ja pari kiloakin lähtee, mutta tuo puhdistaja siis ei varsinaisesti laihdutusjuttu ole. Itse aloitan puhdistuskuurin lomassa/jälkeen uudet terveemmät elämäntavat, ensin poistamalla kaik hiivat elimistöstä erityisellä ruokavaliolla :)

Alkuperäinen kirjoittaja tyty:
Oon parhaillaan sillä DETOX 20 päivän elimistönpuhdistajakuurilla, teen sen noin puolenvuoden välein. NEsteet se poistaa ja kaik kehon kuona-aineet. Tulee niiiin hyvä olo, ja pari kiloakin lähtee, mutta tuo puhdistaja siis ei varsinaisesti laihdutusjuttu ole. Itse aloitan puhdistuskuurin lomassa/jälkeen uudet terveemmät elämäntavat, ensin poistamalla kaik hiivat elimistöstä erityisellä ruokavaliolla :)

Minä myös!!! Ja olen ollut todella tyytyväinen! Mitenkähän lie, saakohan sitä imetyksen aikaan juoda?

Alkuperäinen kirjoittaja tyty:

MInkäköhän hintaista ja saako luontaistuotekaupoista? Juomia vai jotain tiivistettä?

Yhteistyössä