Kuka tietää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *hope
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

*hope

Vieras
Ihan uteliaisuuttani kyselen: Kuka tietää, että yritätte tulla raskaaksi?
Mä itse olen pitänyt suuni visusti supussa, ainoastaan ulkomaalainen ystäväni (joka myös yrittää tulla raskaaksi) tietää asiasta. Silti haluaisin kauheasti kertoa kaikille :)
Pahinta tulee varmaan olemaan se vaihe kun on jo raskaana ja pitäisi odotella ne alkukuukaudet ennen kun hiiskuu kellekään...

ei tiedä kukaan, paitsi tietty mies ja minä :) ei uskalla hiiskua kellekään kun sitten alkaa se kauhea kysely, ja sit jos ei heti tärppääkään niin joutuu selitteleen ja alkaa hirmunen stressaaminen... samaa miettiny että miten hitossa sitä osaa ja pystyy pitää suunsa kiinni alussa sitten jos/kun tärppää!

_Silloin kun yritettiin raskaaksi tuloa kun lopetin pillerit vain äiti tiesi meidän lisäksi.ja odotti tietysti ihan innolla,kun sitten soitin äidille kun testi oli tehty ja haalea viiva tullut,hän oli todella riemuissaan.Nyt hän on 9kk ikäisen tytön onnellinen mummi:))Muille kerrottiin sitten kun oltiin oltu ultrassa 10+1 ja toisille vasta 12+5 ultran jälkeen.se yrittäminen on jännää,toisaalta sitä pääsee varmasti vähemmällä kun ei ihan kauheasti porukka tiedä jos ei sit tärppääkkään nopeastiniin ei joudu selittelemään sit ...ystäväni kertoi että yrittävät ja ovat yrittäneet jo kolmatta vuotta ja siinä on kyselyjä jo kauheasti tullu miks ei tärppää.zemppiä vaan yritykseen.

ihmistä, kaksi ystävääni, itseni ja miehen lisäksi tietää. Toinen ystävistä yrittää myös saada lasta miehensä kanssa ja siksi onkin hauska yhteinen "projekti" meillä :) Muille ei kyllä ole ajateltu vielä kertoa, kun ei yhtään tiedä kauanko tässä saa vielä odotella... Miehen äiti "mulkoilee" ja "vilkuilee" meitä aina kummasti, jos jossakin esim. tv:ssä on raskaana olevia/vauvoja tms. asiaan liittyvää! Varmaan haluaisi jo mummiksi, vaikka ei meitä mitenkään asiassa painosta.

ihmistä, kaksi ystävääni, itseni ja miehen lisäksi tietää. Toinen ystävistä yrittää myös saada lasta miehensä kanssa ja siksi onkin hauska yhteinen "projekti" meillä :) Muille ei kyllä ole ajateltu vielä kertoa, kun ei yhtään tiedä kauanko tässä saa vielä odotella... Miehen äiti "mulkoilee" ja "vilkuilee" meitä aina kummasti, jos jossakin esim. tv:ssä on raskaana olevia/vauvoja tms. asiaan liittyvää! Varmaan haluaisi jo mummiksi, vaikka ei meitä mitenkään asiassa painosta.

Niin no eihän sitä tarvitse pitää suutansa kiinni jos ei halua. Itse olemme kertoneet aika pian, koska jos tulisi keskenmeno, haluaisin siitäkin varmasti läheisten kanssa puhua. On myös paljon helpompi olla kun ei tarvitse peitellä joissain tilanteissa juomattomuutta, pahaa oloa, ruokarajoituksia jne.

Yhteistyössä