Kuka tietää unista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;25510494:
Kuulostaa tutulta. Tuo "tukkoon" meneminen on inhottavaa, mutta sekin tuntemus on hyödyllinen.. Mulle tulee aina kamala painon tunne rintakehään jos teen jotain, mikä ei välttämättä ole mulle hyödyksi tai jos jätän jotain tärkeää tekemättä. En välttämättä aina ite edes tiedä jos joku on mulle haitaksi, mutta silloin se paineentunne kertoo.
Mulla tulee tuntemus myös nimenomaan rintaan, tuntuu ettei voi hengittää jotenkin loppuun asti ja että rinnan päällä olisi ylimääräistä painoa. Tämä olo on tullut mulle useasti kun miesystävälläni ei ole kaikki kunnossa.. asutaan toistaiseksi eri maissa ja aikaerosta johtuen voi mennä hetkinen aikaa ennen kuin kuulen mikä on vikana. Kertaakaan tuo tuntemus ei ole ollut ns aiheeton, vaan aina oloon on palajastunut syy.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;25510520:
Mulla tulee tuntemus myös nimenomaan rintaan, tuntuu ettei voi hengittää jotenkin loppuun asti ja että rinnan päällä olisi ylimääräistä painoa. Tämä olo on tullut mulle useasti kun miesystävälläni ei ole kaikki kunnossa.. asutaan toistaiseksi eri maissa ja aikaerosta johtuen voi mennä hetkinen aikaa ennen kuin kuulen mikä on vikana. Kertaakaan tuo tuntemus ei ole ollut ns aiheeton, vaan aina oloon on palajastunut syy.
Joo, mulla on sama ongelma hengittämisen kanssa silloin kun se tunne tulee. Tavallaan helpottavaa tietää, etten ole sen kanssa ainoa, se painontuntu nimittäin aika uusi asia. Teillä taitaa miehen kanssa olla vahva yhteys. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;25510552:
Joo, mulla on sama ongelma hengittämisen kanssa silloin kun se tunne tulee. Tavallaan helpottavaa tietää, etten ole sen kanssa ainoa, se painontuntu nimittäin aika uusi asia. Teillä taitaa miehen kanssa olla vahva yhteys. :)
Mullakin tää keholla tunteminen on tullut vasta kun alettiin miehen kanssa kulkea yhdessä, nyt viimeiset puoli vuotta ollut tosi vahvana keholla reagointi.

Yhteistyössä