Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En osaa yhtään sanoa, kumpikin meistä on/oli äänekkäitä ja räväköitä.. unissa me nauretaan paljon ja kosketellaan toisiamme ja samalla mä joissain unissa tiedostan koskettavani kuollutta, mut ikinä mua ei pelota.Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;25510244:Oliko tällä ystävällä jotain sellasia luonteenpiirteitä, joita kaipaat itseesi tai tarttisit? Tai vaihtoehtoisesti sellasia luonteenpiirteitä, joita olet huomannut myös itessäsi, muttet ole välttämättä hyväksynyt niitä?
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;25510424:Mies. Kuoli 6vuotta takaperin ja silloin näin hänet unessa heti kuolemansa jälkeen. Nyt alkanut toistuvasti olemaan unissa. Ja tosiaan viime yönäkin oli seksuaalisesti latautunut uni vaikkakaan seksiä ei harrastettu.. unissa ei muuten olisi mitään outoa, mut tosiaan viime yön unessakin tiedostin kyllä, että ystäväni jota koskettelin on kuollut.:O
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;25510441:Juu, tajusinHeti kuolemansa jälkeisenä yönä näin hänestä unta.. kertoi, ettei meillä ole mitään syytä surra, että hän kylkee meidän ystävien mukana elämässä vaikkei me häntä nähdäkään. Rutisti lujasti ja sanoi, että tietää kuinka häntä tulen ikävöimään.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;25510471:Ei kyseiseen kaveriin liittyen enää, heti kuolemansa jälkeen oli olo, ettei hän kaukana ole. Muuten mulle tulee helposti ahdistava olo ja tiedän silloin, että on jokin hullusti. Yleensä nämä tuntemukset liittyy miesystävääni. Olen alkanut reagoimaan keholla.. menen jotenkin "tukkoon" kun tulee olo, ettei kaikki ole kunnossa.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;25510482:Kenen kirjailijan teos tuo sielujen matka on, näytti löytyvän useampia.