kuka teistä on nopein?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja huutopää:
minä en kerää mitään, joten ajattelin että jos joku kerää ja puuttuu vaikka yksi niin ei tarvitse lähteä ostamaan sitä florarasiaa,.
Mutta postarit maksaa kuitenkin joten ennemmin ostaa sen flora paketin jos margariinia menee kuitenkin eikä siihen nyt niin paljon lisää tartte laittaa. :whistle:

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja huutopää:
minä en kerää mitään, joten ajattelin että jos joku kerää ja puuttuu vaikka yksi niin ei tarvitse lähteä ostamaan sitä florarasiaa,.
Mutta postarit maksaa kuitenkin joten ennemmin ostaa sen flora paketin jos margariinia menee kuitenkin eikä siihen nyt niin paljon lisää tartte laittaa. :whistle:
postarit on 0,75 e ja tällainen iso florapaketti mistä tämä on maksoi siwassa 1,25
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja huutopää:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja huutopää:
minä en kerää mitään, joten ajattelin että jos joku kerää ja puuttuu vaikka yksi niin ei tarvitse lähteä ostamaan sitä florarasiaa,.
Mutta postarit maksaa kuitenkin joten ennemmin ostaa sen flora paketin jos margariinia menee kuitenkin eikä siihen nyt niin paljon lisää tartte laittaa. :whistle:
postarit on 0,75 e ja tällainen iso florapaketti mistä tämä on maksoi siwassa 1,25


Mut siinä onkin jotain leivänpäälle pantavaakin :D eikä pelkkä kansi. Voileipämargariinia saa paketin alle eurolla, joten en rupeaisi pelkästä kannesta maksaan :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja huutopää!!!:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja huutopää:
kun olet rovaniemeltä, niin tunnetko hernetätiä? Mahtaa olla melkoinen persoona livenäkin?
huutopää on Hernetäti :)
Myöntääkö huutopää sen itse? Ainakin eilen oli hernetätikin kirjautunut.
Ja niillä on eri kirjoitustyyli.
Kyllähän jokainen voi halutessaan kirjoittaa eri tyylillä, varsinkin jos ei halua paljastua. :saint:
 

Yhteistyössä