Kuka teillä päättää, milloin siivotaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Meillä puhkesi riita miehen kanssa, ja aiheeksi nousi myöskin sitten se, että kun mä aina olen se, joka päätän, milloin siivotaan. Mies siis oli se, joka kommentin suustaan päästi. Itse hölmistyneenä sitten siihen, että mähän sen työn yleensä meillä hoidankin, eikä mies ole paljoa siivousasioihin kantaa ottanut muutenkaan. Mietin vain, että kuka teillä päättää milloin siivotaan vai siivotaanko vain silloin kuin siivotaan, vai miten toimitte?

minä koska oon täällä ainoa joka siivoo. :D vauvalta ei semmosta voi vaatia ja mieskään ei hirveän innokas hommaan ole. eipä ole muita vaihtoehtoja, tosin oon ihan tyytyväinen, musta siivous on kivaa :D

meillä siivotaan kerran viikossa ( käsittää siis imuroinnin, lattianpesun ja pölyjen pyyhinnän ) ja siivouspäivä on yleensä torstai tai perjantai..miehen mielestä joka toinen viikko riittäisi,mutta itse olen kotoani tämän tavan oppinut ( veljen ja äidin astmat vaati kerran viikkoon siivouksen) , joten siitä pidän kiinni :xmas:

Meillä ollaan niin rutinoituneita jokapäiväisen perussiisteyden ylläpitoon ja sitten joka lauantaiseen siivouspäivään, että ei meillä kukaan sitä päätä.

Täysi kaaos tänne tulee jos niistä arjen siivousrutiineista ei pidetä kiinni. Onneksi on monta nakkaamassa mattoja ulos, tarttumassa imuriin ja moppiin. Minä en oikeastaan siivoa viikkosiivousta koskaan.

Meillä on torstai siivouspäivä. Se on ollu mulla tapana siitä asti kun olen omillani asunut...
Mutta sen sovitun noudattaminen, ei sitä kukaan päätä, joskus mä siivoan jo päivällä. Mutta yleensä jompikumpi aikuisista vain aloittaa hommat ja toiseen "tarttuu into" ja sit siivotaan yhdessä. Mutta onpa noitakin kertoja että mies aloittaa siivouksen ja mä roikun netissä tai puhelimessa tms ja se siivoulee yksinään. Tai toisinpän. Sallittua sellainen, satunnaislorvailu, molemmin puolin.

Yhteistyössä