Näetkö painajaisunia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Haluaisin nähdä painajaisia. Sellaisia joista herää sydän täristen. Sellaisia joista ei tiedä milloin nukkuu ja milloin on hereillä. Kerran näin tällaisen unen. Oli ollut pitkä työputki, olin aivan törkeän väsynyt. Kebabbilan kautta mökille, olutta kyytipojaksi ja pikaisesti saunaan ja suihkuun. Yhdeksältä illalla torkuin jo sohvalla ja totesin että maate on mentävä.

Heräsin tai "heräsin" siihen, että kuulin puhetta jostain kauempaa. Olen siis mökillä ja "herään" siitä samasta sängystä, johon juuri menin oikeasti nukkumaan. "Nousin sängystä" ja menin kurkistamaan verhojen raosta että onko mökin pihaan tullut kutsumattomia vieraita. Kaumpana näin penkin (siellä ei oikeasti ole penkkiä), kaksi miestä jotka istuvat penkillä ja yksi pitkä mies joka seisoo siinä penkin läheisyydessä. Päätän mennä ulos häätämään nämä tunkeilijat pois. Olen menossa kohti ulko-ovea, kun herään. Olen pyörällä päästäni ja menen oikeasti katsomaan että onko ovi edes lukossa. On se. Palaan nukkumaan. "Herään" taas ja menen katsomaan verhojen raosta, tällä kertaa näen aivan ikkunan alapuolella kaksi rusakkoa. "Palaan nukkumaan". Unessa kuulen kuinka ulko-ovi käy ja vanhempani tulevat sisälle mökkiin. Pelästyn että he huomaavat kaikki kaksi juotua oluttölkkiä ja kebabbilan roskat jotka jätin pöydälle. En enää tiedä olenko hereillä vai unessa, mikä on totta ja mikä unta. Vielä kerran havahdun siihen, että joku päästää keittiössä vettä (vesihanan ja pääni välissä on vain seinä). Tällöinkin nousen katsomaan että kuka päästää kraanasta vettä.

Yhteistyössä