K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Oliko se siis suunniteltu synnytys kotona vai tuliko vahingossa? Mulla on 1 ystävä jonka lapsi syntyi kotiin kahdella supistuksella ja kotona ei ollut kuin pikkuinen isosisko.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:malviina palstaileeko sun ystävä täällä?
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Alkuperäinen kirjoittaja ap:malviina palstaileeko sun ystävä täällä?
En tiedä, mutta en usko =) Siitä on kyllä kohta jo 7v. aikaa, voi olla että on joskus silloin palstaillutkin, kun kotona on ollut.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Alkuperäinen kirjoittaja ap:malviina palstaileeko sun ystävä täällä?
En tiedä, mutta en usko =) Siitä on kyllä kohta jo 7v. aikaa, voi olla että on joskus silloin palstaillutkin, kun kotona on ollut.
ei se oo sama henkilö, ku siitä on noin kauan. oliko ystäväs synnytyksessä mitään ongelmia?
Alkuperäinen kirjoittaja eiks:hensku80 yks lapsista oo syntynyt kottiin kun eivät ehtineet lähteä sairaalaan
Alkuperäinen kirjoittaja viivi:ja mistäs ihmeestä taas tietää et on varppina palstalainen?????????
Alkuperäinen kirjoittaja Yasmine:Mä muuten koko ajan odotin että koska tää Hensku vedetään tähän..tiesin just mitä tällä avauksella haettiin...![]()
Oon tälle hensku höpötykselle nauranu jo kauan,kauan...että joku ihan oikeesti jaksaa jatkaa sitä satua...![]()