Kuka se kotona synnyttäny palstalainen on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kerro kerro
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oliko se siis suunniteltu synnytys kotona vai tuliko vahingossa? Mulla on 1 ystävä jonka lapsi syntyi kotiin kahdella supistuksella ja kotona ei ollut kuin pikkuinen isosisko.

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Oliko se siis suunniteltu synnytys kotona vai tuliko vahingossa? Mulla on 1 ystävä jonka lapsi syntyi kotiin kahdella supistuksella ja kotona ei ollut kuin pikkuinen isosisko.

en muista oliko suunniteltu. ei ehkä ollu.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
malviina palstaileeko sun ystävä täällä?

En tiedä, mutta en usko =) Siitä on kyllä kohta jo 7v. aikaa, voi olla että on joskus silloin palstaillutkin, kun kotona on ollut.

ei se oo sama henkilö, ku siitä on noin kauan. oliko ystäväs synnytyksessä mitään ongelmia?

malviina palstaileeko sun ystävä täällä?

En tiedä, mutta en usko =) Siitä on kyllä kohta jo 7v. aikaa, voi olla että on joskus silloin palstaillutkin, kun kotona on ollut.

ei se oo sama henkilö, ku siitä on noin kauan. oliko ystäväs synnytyksessä mitään ongelmia?

Onneksi ei, kaikki meni hyvin ja ambulanssi ehti juuri, kun vauva oli putkahtanut maailmaan. Ongelmana oli, kun ampparimiehet eivät meinanneet päästä sisään, kun isosiko ei saanut ovea auki, mutta isännöitsijä pelasti tilanteen.

Alkuperäinen kirjoittaja Yasmine:
Mä muuten koko ajan odotin että koska tää Hensku vedetään tähän..tiesin just mitä tällä avauksella haettiin... :whistle:

Oon tälle hensku höpötykselle nauranu jo kauan,kauan...että joku ihan oikeesti jaksaa jatkaa sitä satua... :D

eli täällä on siis useampiki hensku. Hensku-80 on ainaki ihan normaali ja mukava palstalainen. en oo viimeaikoina törmänny siihen täällä palstalla, mutta en kyllä oo törmänny moneen muuhunkaan vakkaripalstalaiseen.

Yhteistyössä