kuka prkl keksi ebay:n

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wolt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Wolt

Tunnettu jäsen
17.05.2009
3 950
186
63
:stick:|O en nää mitään..en nää mitään...en nää mitään...
Harakka killittää silmät tapilla mitä kaikkee kivaa siellä on :p :ashamed:

koruja, kelloja ja vaikka mitä jehnaa...
Mua vaan mietityttää toi et ei tuu postikuluja ollenkaan? et siinä lukee free...
pari aiempaa ostosta oon maksanu paypalin kautta.. mut onks tommoset luotettavia missä on et ei postikuluja?

:stick:|O en nää mitään..en nää mitään...en nää mitään...
Harakka killittää silmät tapilla mitä kaikkee kivaa siellä on :p :ashamed:

koruja, kelloja ja vaikka mitä jehnaa...
Mua vaan mietityttää toi et ei tuu postikuluja ollenkaan? et siinä lukee free...
pari aiempaa ostosta oon maksanu paypalin kautta.. mut onks tommoset luotettavia missä on et ei postikuluja?
Ihan yhtä luotettavia ovat. Yleensä ne postikuluttomat tulevat Kiinasta ja HonKongista sillä siellä on pienet postimaksut. Toki ne on hinnoiteltu itse tuotteeseen kuitenkin. Kaukoidästä kamat tulevat 3-4 viikkoa.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26770808:
Ihan yhtä luotettavia ovat. Yleensä ne postikuluttomat tulevat Kiinasta ja HonKongista sillä siellä on pienet postimaksut. Toki ne on hinnoiteltu itse tuotteeseen kuitenkin. Kaukoidästä kamat tulevat 3-4 viikkoa.

Kiitoksia selvennöksestä Triplaisälle ja harmaalle.
Noo kohan tän vuoden puolella tulee :p

Oletko tarkistanut, että kaikissa on postikulut Suomeen? Joskus (ainakin minulla) jos siinä tavarassa ei ole erikseen Suomeen postikuluja listattuna, se näyttää automaattisesti USA:n postikulut, mikä saattaa olla Free ja sitten ulkomaille onkin useamman kympin.

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen;26771188:
Nii-in.. Keksin kyllä (kiitos vaan tästä aloituksesta!) juuri että mitä voisin mennä etsimään sieltä, mutta yritän nyt toistaiseksi olla menemättä sinne :D

Mä oon "vaarallista seuraa" mitä shoppailuun tulee :p saan ihmiset tuhlaamaan ... :D
vähän semmosia asusteita niinku ettin tuolta itelleni ku tänään sain haettua sen kirje/paketin mitä aamuilla huhuilin..niin niiden seuraksi blingit

Yhteistyössä