kuka pelastais mut (turhis) =)

tyttö Tenonvarrelta

Tunnettu jäsen
05.06.2006
11 253
149
63
meän keittiön lavuaarissa on ruma iljettävä koppis, semmonen kunnon sarvipää... nyt en uskalla mennä laittaan tiskejä koneeseen, eikä mieskään o kotona... kuka siis tulis pelastamaan mut ilkeältä koppakuoriaiselta :laugh: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
:x pistä kuppi sen päälle..*puistatus* mä en sua ainakaan pelasta :D

mutta ku siellä altaassa on astioita ja en tiedä sainko huuhdeltua sen alas vai onko esim jossain kupissa :x yäk... päivällä huomasin sen ekan kerran ja sillon se makas selällään kupissa jossa oli vettä, kaadoin pois niin sehän piru virkos |O

Mää voin tulla rusauttamaan sen :saint:

Oltiin viikonlopuna mökillä aika hevonjeerassa, ja piti pelastaa itsensä jos jonkinlaiselta öttiäiseltä. Onneksi joku oli jättäny sellaisen kivan riistanhoito ja metsästys-kirjan sinne, mikä toimi mun uskollisena murha-aseena :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
Mää voin tulla rusauttamaan sen :saint:

Oltiin viikonlopuna mökillä aika hevonjeerassa, ja piti pelastaa itsensä jos jonkinlaiselta öttiäiseltä. Onneksi joku oli jättäny sellaisen kivan riistanhoito ja metsästys-kirjan sinne, mikä toimi mun uskollisena murha-aseena :whistle:

thänks... voisix tulla nopeesti, mulla loppuu kohta puhtaat astiat (ja tupakkaaki haluttais, mut ei uskalla mennä lavuaarin lähellä vääntämään sätkää)

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:

mutta ku siellä altaassa on astioita ja en tiedä sainko huuhdeltua sen alas vai onko esim jossain kupissa :x yäk... päivällä huomasin sen ekan kerran ja sillon se makas selällään kupissa jossa oli vettä, kaadoin pois niin sehän piru virkos |O

ota haarukka ja siirtele astioita sillä ni jos näkisit onko se sielä vielä,tosin jos se on ja yhtäkkiä sieltä liikahtelee ni multa ainaki lentäis haarukka kaaressa kädestä... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:

ota haarukka ja siirtele astioita sillä ni jos näkisit onko se sielä vielä,tosin jos se on ja yhtäkkiä sieltä liikahtelee ni multa ainaki lentäis haarukka kaaressa kädestä... :whistle:

saiskohan tuon tehtyä silleen hiljaa, ku toi poika nukkuu *menee yrittämään*

Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:
mä en ainakaa uskaltais |O :D

uskalsin :D seisoin penkillä ja kurottelin haarukalla niitä kuppeja ylös sieltä... ei näkyny, mut varoiksi laskin vielävettä altaasee et jos oli paistinpannun takana piilossa... toivottavasti naapurit ei nähny (meiltä keittiön ikkunasta suora näköyhteys naapurin pihalle) :laugh: