meän keittiön lavuaarissa on ruma iljettävä koppis, semmonen kunnon sarvipää... nyt en uskalla mennä laittaan tiskejä koneeseen, eikä mieskään o kotona... kuka siis tulis pelastamaan mut ilkeältä koppakuoriaiselta
:ashamed:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen::x pistä kuppi sen päälle..*puistatus* mä en sua ainakaan pelasta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:Mää voin tulla rusauttamaan sen :saint:
Oltiin viikonlopuna mökillä aika hevonjeerassa, ja piti pelastaa itsensä jos jonkinlaiselta öttiäiseltä. Onneksi joku oli jättäny sellaisen kivan riistanhoito ja metsästys-kirjan sinne, mikä toimi mun uskollisena murha-aseena![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen::x pistä kuppi sen päälle..*puistatus* mä en sua ainakaan pelasta![]()
mutta ku siellä altaassa on astioita ja en tiedä sainko huuhdeltua sen alas vai onko esim jossain kupissa :x yäk... päivällä huomasin sen ekan kerran ja sillon se makas selällään kupissa jossa oli vettä, kaadoin pois niin sehän piru virkos |O
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen::x pistä kuppi sen päälle..*puistatus* mä en sua ainakaan pelasta![]()
mutta ku siellä altaassa on astioita ja en tiedä sainko huuhdeltua sen alas vai onko esim jossain kupissa :x yäk... päivällä huomasin sen ekan kerran ja sillon se makas selällään kupissa jossa oli vettä, kaadoin pois niin sehän piru virkos |O
ota haarukka ja siirtele astioita sillä ni jos näkisit onko se sielä vielä,tosin jos se on ja yhtäkkiä sieltä liikahtelee ni multa ainaki lentäis haarukka kaaressa kädestä...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:mä en ainakaa uskaltais |O![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:Etkös oo vpk:ssa, pistät savusukeltajan vermeet päälle ja eikö se sitten ois aika turvallista mennä.