kuka palstalta saisi teidän mielestänne vuoden äiti - palkinnon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ujo harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
MINÄ olen sitä mieltä, että sen palkinnon saadakseen ei tarvitse olla 10 lapsen äiti, ei persaukinen, eikä rikaskaan. Ei tarvitse olla täydellinen, yhtä hymyä ja jatkuvasti positiivisuutta pursuva.

Riittää, että on äiti ja tekee lastensa/lapsensa eteen parhaansa joka päivä.

Alkuperäinen kirjoittaja ujo harmaa:
ja miksi? Mä antaisin sen ehdottomasti scarlet-79:lle joka jaksaa tyttönsä kanssa yh:na sinnitellä vaikka töitäkään ei juuri hällä oo ja on aina positiivinen.

No höpön löpön.

Jotkut kirjoittivat siitä rahasta aivan kuin se olisi hyvän äitiyden mittari. Vaikka mulla ei paljoa rahaa ole, niin ei lapsella ole puutetta ruoasta, vaatteista tai leluista. Kun on vähän rahaa ruokaan, niin kyllä sitä oppii soveltamaan kaikkea.

Vaatteita mun ei tarvitse ostaa yksin, koska likalla on isäkin joka viimeks tiistaina kysyi tarvitseeko likka jotain tiettyjä vaatteita. Likan vaatteet ( ja osa leluista ) kun kulkee kahden kodin väliä niin aivan sama kumpi ostaa mitäkin. Äitini ja siskoni ostaa likalle vaatteita ihan pyytämättäkin. Äitini vieläpä saa entiseltä hoitolapseltaan mun likalle tosi hyviä vaatteita. Itse eräältä palstalaiselta ostin ison kasan hyviä vaatteita jotka alkavat nyt olla sopivia.

Joku täällä ihmetteli kuinka mulla on rahaa ryypätä vaikka saan toimeentulotukea. No mä kiristän vyötä omien menojen kohdalla, en lapsen.

Yhteistyössä