U
ujo harmaa
Vieras
ja miksi? Mä antaisin sen ehdottomasti scarlet-79:lle joka jaksaa tyttönsä kanssa yh:na sinnitellä vaikka töitäkään ei juuri hällä oo ja on aina positiivinen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Sanokaa mitä sanotte, mutta kyllä se on mielestäni Aurinkokunta. Kymmenes lapsi tulossa, eikä valita ja ruikuta, kuten esimerkiksi minä, jolla vain neljä lasta.Tuntuu aina huomaavan ne hyvät ja hauskat puolet arjesta. =)
Alkuperäinen kirjoittaja nyt harmaa:Mulle vaikka itse sen sanonkin.
Olen 9 lapsen yh,mies lähti vuosi sitten toisen matkaan.
Yksin taaplaan sakin kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja possu:ihan jollekin "tavan" palstalaiselle, jolla arvot kohdallaan. ei ole väliä onko lapsia kymmenen toisiaan vahtimassa, vai yksi. kunhan päästä löytyy järki ja sydämestä aito halu toimia lasta kohtaan oikein.
Alkuperäinen kirjoittaja possu:ihan jollekin "tavan" palstalaiselle, jolla arvot kohdallaan. ei ole väliä onko lapsia kymmenen toisiaan vahtimassa, vai yksi. kunhan päästä löytyy järki ja sydämestä aito halu toimia lasta kohtaan oikein.
Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Alkuperäinen kirjoittaja possu:ihan jollekin "tavan" palstalaiselle, jolla arvot kohdallaan. ei ole väliä onko lapsia kymmenen toisiaan vahtimassa, vai yksi. kunhan päästä löytyy järki ja sydämestä aito halu toimia lasta kohtaan oikein.
näin.
Alkuperäinen kirjoittaja ??:Mitä hienoa on siinä että on yh ja persauki. Eikö vuoden äiti palkinto pitäisi mennä sellaiselle joka ei joudu sinnittelemään vaan joka on onnistunut tekemään asiat lapsen kannalta erinomaisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja nyt harmaa:Mulle vaikka itse sen sanonkin.
Olen 9 lapsen yh,mies lähti vuosi sitten toisen matkaan.
Yksin taaplaan sakin kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:Alkuperäinen kirjoittaja ??:Mitä hienoa on siinä että on yh ja persauki. Eikö vuoden äiti palkinto pitäisi mennä sellaiselle joka ei joudu sinnittelemään vaan joka on onnistunut tekemään asiat lapsen kannalta erinomaisesti.
no kato ku aina ei mee ihan noin...vaikka suunnittelis ja tekis mitä...
Alkuperäinen kirjoittaja blääh:Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:Alkuperäinen kirjoittaja ??:Mitä hienoa on siinä että on yh ja persauki. Eikö vuoden äiti palkinto pitäisi mennä sellaiselle joka ei joudu sinnittelemään vaan joka on onnistunut tekemään asiat lapsen kannalta erinomaisesti.
Sä et ymmärrä.
Se että on yh tms. ei tarkoita että pitäis olla persaukinen ja surkea.
Alkuperäinen kirjoittaja punaolkaturpiili:Onko äiti jotenkin parempi äiti, jos lapsia on 10, eikä esim. 2?
Alkuperäinen kirjoittaja punaolkaturpiili:Onko äiti jotenkin parempi äiti, jos lapsia on 10, eikä esim. 2?
Alkuperäinen kirjoittaja blääh:Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:Alkuperäinen kirjoittaja ??:Mitä hienoa on siinä että on yh ja persauki. Eikö vuoden äiti palkinto pitäisi mennä sellaiselle joka ei joudu sinnittelemään vaan joka on onnistunut tekemään asiat lapsen kannalta erinomaisesti.
Sä et ymmärrä.
Se että on yh tms. ei tarkoita että pitäis olla persaukinen ja surkea.
Alkuperäinen kirjoittaja piste:Se että on persaukinen ei tee kenestäkään huonoa äitiä mutta ei ehkä parastakaan. Ei kurjuus jalosta.
Onko lapsesta mukavampi kun vanhemmilla on rahahuolia vai se että vanhemmilla ei ole rahahuolia. Täällä palstalla saa aina lukea että mistä lapselle uusia vaatteita, polkupyörä, ruokarahaa???
Lupaan että lapsellekin on helpompaa jos vanhemmilla ei ole rahahuolia.
Rahassa ei tarvitse kylpeä. Kaikki ei ole ääripäätäm, on keskiteitäkin.