Kuka palstalainen on mielestäsi fiksu kommenteissaan??

• Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti
minun mielipiteeni
mä pidän myös keittiksest ja kowalskista.Iceroyal on uusi lempparini napakoilla mielipiteillään.Turkilmas,Wickedmary aika samanlainen keittiksen kanssa,lunatic on aina ollut kiva kun on niin hassu.

Inkeri
Miksi tässä ketjussa jotkut tulevat soittamaan suutaan toisten vastauksista? Tässähän kysyttiin mielipidettä ja jos jonkun miehelestä esim. Kowalski antaa fiksuja vastauksia, niin sitten se on tuon vastaajan mielipide.

Mä vastaan tähän, että Aurinkokunta, Keittiönoita, Kowalski, ruusa, Wicked Mary. On niitä muitakin, mutta en muista tähän hätään nikkejä. :D

hmme
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Olen ollut aina sitä mieltä että chef ja nyt huomasin että Maira vaikuttaa maalaisjärjellä ajattelevalta ja fiksulta:)
Mun mielestä maalaisjärki on enemmän maalaisjärjettömyyttä (ei oteta tutkimuksia jne. huomioon vaan tehdään ja ajatellaan kuten ihmiset joskus sata vuotta sitten) joten pidän sitä enemmänkin sellaisena haukkumasanana. Mutta sitä et varmaan tarkoittanut ;)

Inkeri
Alkuperäinen kirjoittaja nou nou:
Alkuperäinen kirjoittaja Inkeri:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Minä itse tietenkin ja Hoya Bella :)
Hoya Bella?? Ei tod.
Tässä kysyttiin jokaisen mielipidettä ja Tiimarinvihko antoi vastauksensa. Mikä sä olet hänen mielipidettään tuolla tavoin aliarvioimaan?
se olikin MUN mielipide. Enkö MINÄ olisi saanut tuoda sitä julki???? :eek:
Miksi se oma mielipide tuodaan esille teilaamalla toisen mielipide? Mä ainakin ajattelin, että tämä ei ole mikään haukkumaketju, mutta sä taidat olla toista mieltä.

Hoya Bella?? Ei tod.
Tässä kysyttiin jokaisen mielipidettä ja Tiimarinvihko antoi vastauksensa. Mikä sä olet hänen mielipidettään tuolla tavoin aliarvioimaan?
Ei tässä kysytty SUN mielipidettä niistä nikeistä jotka ovat jonkun toisen mielestä asiallisia. :)

Inkeri
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Hoya Bella?? Ei tod.
Ei tässä kysytty SUN mielipidettä niistä nikeistä jotka ovat jonkun toisen mielestä asiallisia. :)
Niinpä! Mutta aina näihin ketjuihin tulee näitä suunsoittajia. Ei voida vain kertoa ketkä omasta mielestä on fiksuja vaan pitää alkaa arvostelemaan TAAS toisia.

Yhteistyössä