Vieras
Turkilmas ja ihanan ärhäkkä kowalski, keittis myös, darwinin leski on myös mukavan tuntuinen ja tykkään myös scarletista ja jollain oudolla tapaa lunasta
No ei ainakaan lepsa!Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Kiitos, viittaatko Millaan vai lepsaan?Alkuperäinen kirjoittaja yksi:Sinä olet ja se sun vastakohta on myös usein =)Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Vakava sosiaalitapaus, ja moni muu
Mun mielestä maalaisjärki on enemmän maalaisjärjettömyyttä (ei oteta tutkimuksia jne. huomioon vaan tehdään ja ajatellaan kuten ihmiset joskus sata vuotta sitten) joten pidän sitä enemmänkin sellaisena haukkumasanana. Mutta sitä et varmaan tarkoittanutAlkuperäinen kirjoittaja :):Olen ollut aina sitä mieltä että chef ja nyt huomasin että Maira vaikuttaa maalaisjärjellä ajattelevalta ja fiksulta
Hoya Bella?? Ei tod.Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Minä itse tietenkin ja Hoya Bella
Juu Turkilmas on ihana ja Keittis muuten hemmetin fiksuAlkuperäinen kirjoittaja vadelma ballerina:No keittiönoita, chef, turkilmas ja lunatic.
perustele?Alkuperäinen kirjoittaja nou nou:Hoya Bella?? Ei tod.Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Minä itse tietenkin ja Hoya Bella
Tässä kysyttiin jokaisen mielipidettä ja Tiimarinvihko antoi vastauksensa. Mikä sä olet hänen mielipidettään tuolla tavoin aliarvioimaan?Alkuperäinen kirjoittaja nou nou:Hoya Bella?? Ei tod.Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Minä itse tietenkin ja Hoya Bella
Sen kommentit on niin ylimielisen kaikentietäväisiä. Perustuen usein varmasti siihen, ettei hällä ole lapsia. Silloin on helppo kommentoida jos vaikka mitä, kun ei ole omaa kokemuspohjaa.Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:perustele?Alkuperäinen kirjoittaja nou nou:Hoya Bella?? Ei tod.Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Minä itse tietenkin ja Hoya Bella
se olikin MUN mielipide. Enkö MINÄ olisi saanut tuoda sitä julki????Alkuperäinen kirjoittaja Inkeri:Tässä kysyttiin jokaisen mielipidettä ja Tiimarinvihko antoi vastauksensa. Mikä sä olet hänen mielipidettään tuolla tavoin aliarvioimaan?Alkuperäinen kirjoittaja nou nou:Hoya Bella?? Ei tod.Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Minä itse tietenkin ja Hoya Bella
Sekä ensimmäisenä mieleen tullut Meah ja AurinkokuntaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kowalski ja keittis.
Miksi se oma mielipide tuodaan esille teilaamalla toisen mielipide? Mä ainakin ajattelin, että tämä ei ole mikään haukkumaketju, mutta sä taidat olla toista mieltä.Alkuperäinen kirjoittaja nou nou:se olikin MUN mielipide. Enkö MINÄ olisi saanut tuoda sitä julki????Alkuperäinen kirjoittaja Inkeri:Tässä kysyttiin jokaisen mielipidettä ja Tiimarinvihko antoi vastauksensa. Mikä sä olet hänen mielipidettään tuolla tavoin aliarvioimaan?Alkuperäinen kirjoittaja nou nou:Hoya Bella?? Ei tod.Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Minä itse tietenkin ja Hoya Bella
Ei tässä kysytty SUN mielipidettä niistä nikeistä jotka ovat jonkun toisen mielestä asiallisia.Alkuperäinen kirjoittaja nou nou:se olikin MUN mielipide. Enkö MINÄ olisi saanut tuoda sitä julki????Alkuperäinen kirjoittaja Inkeri:Tässä kysyttiin jokaisen mielipidettä ja Tiimarinvihko antoi vastauksensa. Mikä sä olet hänen mielipidettään tuolla tavoin aliarvioimaan?Alkuperäinen kirjoittaja nou nou:Hoya Bella?? Ei tod.Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Minä itse tietenkin ja Hoya Bella
Juuri näin on asiain laita! =)Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Ehdottomasti minä ja Lunatic
Niinpä! Mutta aina näihin ketjuihin tulee näitä suunsoittajia. Ei voida vain kertoa ketkä omasta mielestä on fiksuja vaan pitää alkaa arvostelemaan TAAS toisia.Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ei tässä kysytty SUN mielipidettä niistä nikeistä jotka ovat jonkun toisen mielestä asiallisia.Alkuperäinen kirjoittaja nou nou:se olikin MUN mielipide. Enkö MINÄ olisi saanut tuoda sitä julki????Alkuperäinen kirjoittaja Inkeri:Tässä kysyttiin jokaisen mielipidettä ja Tiimarinvihko antoi vastauksensa. Mikä sä olet hänen mielipidettään tuolla tavoin aliarvioimaan?Alkuperäinen kirjoittaja nou nou:Hoya Bella?? Ei tod.Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Minä itse tietenkin ja Hoya Bella