Kuka palstalainen on mielestäsi fiksu kommenteissaan??

• Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti
madicken04 -en ole varma menikö oikein, mutta hän kuitenkin.
ja tietenkin sitten perinteinen tytsi89 on minusta aina fiksu että joskus mie oiken kiehun raivosta ( no en ihan,heh ) kun hän jaksaa olla niin asiallinen ja kypsä aina - ois niin ihanaa jos hän kerrankin saisi törkeät palstakilarit.sitä odotellessa :D :D
ja jätkä kanssa on minusta mainittava tässä.

kinkeri
Alkuperäinen kirjoittaja Inkeri:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nou nou:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Minä itse tietenkin ja Hoya Bella :)
Hoya Bella?? Ei tod.
Tässä kysyttiin jokaisen mielipidettä ja Tiimarinvihko antoi vastauksensa. Mikä sä olet hänen mielipidettään tuolla tavoin aliarvioimaan?
se olikin MUN mielipide. Enkö MINÄ olisi saanut tuoda sitä julki???? :eek:
Ei tässä kysytty SUN mielipidettä niistä nikeistä jotka ovat jonkun toisen mielestä asiallisia. :)
Niinpä! Mutta aina näihin ketjuihin tulee näitä suunsoittajia. Ei voida vain kertoa ketkä omasta mielestä on fiksuja vaan pitää alkaa arvostelemaan TAAS toisia.
Niinkuin sinäkin juuri teet.

Inkeri
Alkuperäinen kirjoittaja kinkeri:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Minä itse tietenkin ja Hoya Bella :)
Hoya Bella?? Ei tod.
Tässä kysyttiin jokaisen mielipidettä ja Tiimarinvihko antoi vastauksensa. Mikä sä olet hänen mielipidettään tuolla tavoin aliarvioimaan?
se olikin MUN mielipide. Enkö MINÄ olisi saanut tuoda sitä julki???? :eek:
Ei tässä kysytty SUN mielipidettä niistä nikeistä jotka ovat jonkun toisen mielestä asiallisia. :)
Niinpä! Mutta aina näihin ketjuihin tulee näitä suunsoittajia. Ei voida vain kertoa ketkä omasta mielestä on fiksuja vaan pitää alkaa arvostelemaan TAAS toisia.
Niinkuin sinäkin juuri teet.
Niin arvostelin sitä kun tullaan aina pilaamaan näitä ketjuja. En mitenkään puuttunut tuohon mielipiteeseen koska en edes tiedä minkälainen tuo nikki on.

Miksi ei voi vain kertoa kuka omasta mielestään on fiksu eikä keskittyä kyttäämään toisten luettelemia nikkejä ja sitten arvostella heitä.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
madicken04 -en ole varma menikö oikein, mutta hän kuitenkin.
ja tietenkin sitten perinteinen tytsi89 on minusta aina fiksu että joskus mie oiken kiehun raivosta ( no en ihan,heh ) kun hän jaksaa olla niin asiallinen ja kypsä aina - ois niin ihanaa jos hän kerrankin saisi törkeät palstakilarit.sitä odotellessa :D :D
ja jätkä kanssa on minusta mainittava tässä.
:D

??
Yllätys, että tähänkään ketjuun ei ole nimettyinä niitä oikeasti älykkäitä ihmisiä, jotka perustelevat perusteellisesti asiat. Mistäköhän johtuu? Tekeekö ne liian perusteellisia vastauksia, että muilla menee ohi ja lujaa? ;)

v
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Yllätys, että tähänkään ketjuun ei ole nimettyinä niitä oikeasti älykkäitä ihmisiä, jotka perustelevat perusteellisesti asiat. Mistäköhän johtuu? Tekeekö ne liian perusteellisia vastauksia, että muilla menee ohi ja lujaa? ;)
Ketä tarkoitat?

Inkeri
Miksi säkään et tajua sitä, että tässä kysyttiin mielipidettä ja jokainen kertoo ne nikit jotka heidän mielestään tähän sopii. Sä sen sijaan et nimennyt yhtäkään nikkiä.

??
Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:
Ehkä sinun pitäisi sitten nimetä heidät?
Eikun olihan siellä mainuttu, sorry, en huomannut!

Inkeri
Miten sä muuten tiedät palstakirjoitusten perusteella onko joku äykäs vai ei?

Mä en kyllä ketään taida osata erikseen mainita.Tykkään milloin kenenkin ajatuksen juoksusta riippuen omasta päivästäni :saint:
Tai no,Ultramariini on kyllä fiksu kommentaattori =) sekä Metsänpeitto osaa asetella sanansa aina oikein...löytyyhän niitä sittenkin :D
Wicked Mary myös.

??
Miten sä muuten tiedät palstakirjoitusten perusteella onko joku äykäs vai ei?
Kyllä oikeasti älykkäiden kommentit ja kirjoitukset huomaa. Tai ainakin minä huomaan. Ja varmaan moni muukin.

Kukaan ei ole maininnut minua :eek:
Olen shokissa! Minähän olen viisain ja multa tulee parhaat kommentit :heart: :LOL: <---miksköhän ei oo mainittu :saint:

Musta Non Compos Mentis on ihan hyvä vastaus tähän kysymykseen :)

Riippuu miten fiksuus määritellään ;) Monilla jo tässä ketjussa mainituilla on usein fiksuja kommentteja mielestäni, mutta minusta kukaan ei voi olla aina yhtä fiksu. Riippuuhan se asiastakin, jota kommentoidaan.

m
Lilii Lisänimetön ja Non compos mentis tuntuvat samalla tyylillä fiksuilta keskustelijoilta vaikka muuten erilaisilta vaikuttavat. Harvoin alentuvat kinastelemaan henkilökohtaisella tasolla. Pitävät kiinni omista näkökulmistaan mutta eivät tyrmää suoralta kädeltä toistakaan. Lynkkaavat vasta sitten kun asia on perusteltu. Ja yleensä mun mielestäni melko tyylillä.

Yhteistyössä