KUKA PALSTAIALNEN SE OLI, JOLLA ON P ASKANEN WC PÖNTTÖ?

ilveskissanminttu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 21:19 äitipeikko kirjoitti:
meillä on entisen asukkaan jäljiltä ilmeisesti ruostunut (?) pöntön pohja. ja voi juma että se on törkeän näköinen. mitään tietoa ei ole millä sen saa puhtaaksi, siellä on siis sellanen ällö ruskea viiru :x
Asunnossanne on siis asunut aikaisemmin Yh, joka on ollut niin epäsiisti ÄITi että pönttökin on syöpynyt puhki. Oi voi ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 21:24 ilveskissanminttu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 21:19 äitipeikko kirjoitti:
meillä on entisen asukkaan jäljiltä ilmeisesti ruostunut (?) pöntön pohja. ja voi juma että se on törkeän näköinen. mitään tietoa ei ole millä sen saa puhtaaksi, siellä on siis sellanen ällö ruskea viiru :x
Asunnossanne on siis asunut aikaisemmin Yh, joka on ollut niin epäsiisti ÄITi että pönttökin on syöpynyt puhki. Oi voi ;)
näinhän se on nähtävä :whistle: pitäisköhän mun soittaa sille asukkaalle nyt ja varmistaa asia? "iltaa, kuule tässä tuli mieleen tuosta pöntöstä..."
 
ilveskissanminttu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 21:33 äitipeikko kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 21:24 ilveskissanminttu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 21:19 äitipeikko kirjoitti:
meillä on entisen asukkaan jäljiltä ilmeisesti ruostunut (?) pöntön pohja. ja voi juma että se on törkeän näköinen. mitään tietoa ei ole millä sen saa puhtaaksi, siellä on siis sellanen ällö ruskea viiru :x
Asunnossanne on siis asunut aikaisemmin Yh, joka on ollut niin epäsiisti ÄITi että pönttökin on syöpynyt puhki. Oi voi ;)
näinhän se on nähtävä :whistle: pitäisköhän mun soittaa sille asukkaalle nyt ja varmistaa asia? "iltaa, kuule tässä tuli mieleen tuosta pöntöstä..."
Sunkin kannattaa perua se peikon lahjotusprosessi. Muuten voi jäädä pöntöt pesemättä :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 21:38 ilveskissanminttu kirjoitti:
Sunkin kannattaa perua se peikon lahjotusprosessi. Muuten voi jäädä pöntöt pesemättä :whistle:
niin varmaan täytyy. pitää nyt kyllä miettiä sitä yön yli. meinaan kuka sen lapsen sitten mun kanssa muuten tekee jos herra on muualla...?

eikun mä vien sen kanahäkkiin aina kun pinna kiristyy.
 
NuoriAikuinen
Tuota miksi ap:tä kiinnostaa palstalaisten pytyt? Onko tää joku uusi fetissi perinteisten kumppareiden lisäksi vai miksi joku on kattellu netissä toisten ihmisten vessanpyttyjen kuvia?! :whistle:
 

Yhteistyössä