Kuka ottaa piikin?

  • Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Olen ottanut ja myös mies ja lapset ottaa...Mitä enemmän tietää asiasta, sen varmenpi päätös on. Olen myös perehtynyt salaliittoihin ja koen oudoksi, että muutaman lääkärin antamat negatiiviset lausunnot kumoaa satojen tuhansien positiiviset lausunnot.

Lisäksi uskon, että rokote on tehokas, koska olen työskennellyt H1N1 -potilaiden kanssa ja tartuntaa ei ole tapahtunut, ei myöskään muille yksiköissä työskenteleville.

Normi reaktiot saatu. Tiedostan myös, että kuten aina voi vieras aine elimistössä aiheuttaa vakavia komplikaatioita, mutta niiden riski on minimaalinen (median toki lietsoma)

Vaikka puolustan rokotetta, kannatan myös rokottamatta jättämistä tämän rokotteen ollessa kyseessä, kyse on kuitenkin suht tavallisesta infektiotaudista, joka on kulkenut mukana maailman syrjän.

Anteeksi, kun vastauksesta ei tullut lyhyt (jos siis oli tarkoitus vain kartoittaa kyllä/ei vastauksia..)
 
vieras
Meidän perheestä 2-vuotias sai eilen, 6-vuotias saa luultavasti ensviikolla koulussa. Minä ja mies ei kuuluta riskiryhmään, joten ei ainakaan vielä sitä saada, mutta jos/kun saan, niin otan. Mies meidän perheestä ainoa joka ei itselleen halua ottaa.
 

Yhteistyössä