Kuka on sun suosikki Iholla-sarjasta?

Mie en ole osannut vielä päättää. Jotenkin ei ihan niin ole vielä iskeneet tämän kauden naiset. Jotenkin vielä tylsän oloisia.

Mutta annetaan mahdollisuus. Vasta 2 jaksoa takana. Jospa sieltä kuoriutuisi kuitenkin mielenkiintoisia persoonia :).
 
Suosikkia en osaa vielä sanoa. Tiedän kuitenkin jo kenestä en tykkää. :D Se radiojuontaja jolla on isot rillit vaikuttaa harvinaisen ärsyttävältä.
Miulla on vähän sama fiilis vielä toistaiseksi tästä radiojuontajasta. Mutta uskon, että hän voi vielä yllättää. Kunhan pääsee yli tuosta rakkausdraamasta.

Mie taas uskon, että minua tulee ärsyttämään vielä se kokoomusnuori. Miekään en vielä nimeä muista.
 
"Ann"
Ennenkö näin yhtäkään jaksoa niin Marketta (diplomi-insinööriopiskelija,kokoomusnuori) oli mun mielestä kiinnostavin koska ajattelin pystyväni samaistua häneen eniten. Petyin kuitenkin kun se oli jotenkin erilainen kuin odotin, semmoinen ylipirteä hössö ja esittävän oloinen ja alkoi itkemään "turhasta". Jotenkin ajattelin Marketan olevan hillitympi, no katsotaan.. Toinen suosikki on se tummempi nainen, joku insinööri :)
 
Johanna, vaikutti tosi ihanalta :)

Eve oli myös yllätys positiivisessa mielessä, tiedän vain että on joku ennustaja, mutta yllätti jotenkin sillä että ihminenhän se on sekin :D (sivukommenttina, lehteen ei laitettu lasten kuvia että eivät tule kiusatuksi mutta telkkarissa taatusti saavat enemmän huomioita kuin jossain lehtijutussa!)
 
--
Yksinhuoltaja äiti, jolla on Noa? poika, nimeä en muista, on kyllä kivan oloinen.
Samoin Eve on hyvä, eilen iltainen jakso kun poika soitteli koko ajan siihen puhelimeen pisti naurattamaan - muillakin on iltaisin sählinkiä ;)
Se 18 vuotias opiskelijatyttö on kyllä inhokki.
 
Miten musta tuntuu, että viime kausi oli jotenkin korkealaatuisempi kuvatun materiaalin suhteen? Mä jopa välillä epäilin onko ne naiset oikeasti olemassa vai onko tää sellainen käsikirjoitettu "tositeevee" jutska. Siellä oli kaikki jotenkin niin todella harkitusti ja hillitysti käyttäytyviä jne. Tämän kauden alussa ei ainakaan samaa fiilistä ole tullut.

Suosikkia en vielä osaa sanoa. Se radiojuontaja on aika blää, mutta jotenkin se tumma insinööri on mielenkiintoinen tapaus. Joten joo.. ehkä tuo viimeksi mainittu tässä vaiheessa tuotantokautta.
 
"vieras"
se kokoomustyttö on mun inhokki. Välillä tulee oikein myötähäpeän tunne kun sitä katsoo. Suosikkeja on se selvännäkijä ja Venla. Viimekausi oli kyllä heti alusta alkaen kirkkaasti parempi. Ihmiset olivat mielenkiintoisempia ja aidompia. Nyt tuntuu, että monet esittävät ja yrittävät olla jotain muuta kuin ovat. Etenkin tuo "Marketta" on jotenkin tosi tekotaiteellinen ja rasittava tyyppi.
 

Yhteistyössä