Kuka on KAUNEIN palstalainen?

• Viestiketjun aloittaja alkuper
  • Ensimmäinen viesti
fortunatella. booty, mummeliisa, Milanna, röppö, narikka, turkilamas...

Itseasiassa kuvien suheen en ole vielä palstalla törmännyt yhteenkään jota hyvillä mielin voisin rumaksi kutsu. Kaikki olleet kauniita sillä omalla tavallaan-

• Tykkää
Reactions: fortunate
[QUOTE="vieras";25647574]fortunatella on todellakin silmät lähellä toisiaan[/QUOTE]

No niinhän mulla on. Ja iso nenä. :D
Mun kasvot on kärjistetysti; iso kotkamainen nokka, pienet viirusilmät lähellä toisiaan ja suuri suu. :D

Mun mielestä palstalla on hirmu monta kaunista, tai oikeastaan jokainen omalla tavallaan..ja kun useimmista nimimerkeistä tietää asioita ja seuraa heidän juttujaan, niin ei osaa pelkästään ulkoisesti arvioida.
Ja ehkä ihan hyvä niin, koska piirteitähän me kukaan ei valita itse.
Mun mielestä pelkästään ulkoisesti vois olla ylpeä jostain lihaksista joiden eteen on oikeasti itse tehnyt työtä, tai jos vaikkapa reilusti ylipainoinen tekee valtavan työn ja laihduttaa..

Saahan sitä silti hyvässä hengessä kehuskellakin, kunhan ei ketään jalustalle nosteta ainakaan ulkonäön takia. Se kun ei sinänsä mikään saavutus ole. :)

"harmaa"
No niinhän mulla on. Ja iso nenä. :D
Mun kasvot on kärjistetysti; iso kotkamainen nokka, pienet viirusilmät lähellä toisiaan ja suuri suu. :D
Niin mutta, tiedätkö, ne on usein juuri ne persoonalliset piirteet, jotka ihmisestä tekee kauniin ja viehättävän. Sä oot sen näköinen, että suhun kiinnittää varmasti huomion ja et oo mikään tusinamamma.

• Tykkää
Reactions: Millenia
"hih"
voi mammukat miten lapsellista,kuka kaunen....
oikeesti nätit ja sievät ja kauniit naiset ei laita kuvia vaan hihittelee kotona teille :)
joskus seurailen näitä ketjuja ja niin mieletön määrä pakkelia ja hiukset kauheet monilla, panostakaa hiuksiin ja vähemmän meikkiä

minun mielipiteeni
Ei pysty sanomaan mitenkään kuka on kaunein. Kaikissa on jotain kaunista,mutta kaikissa on myös jotain sellaista mistä ei pidä. Itse en ainakaan pysty nimeämään ketään.
Ihmistä pitää katsoa monesta suunnasta ja liikkuvana ennen kuin voi kauneudesta sanoa mitään ja täällä se on mahdotonta.

ikuna
[QUOTE="Minä";25649123]Onko sinisulasta koskaan ollut kuvaa? Eipä taida. Jos kerran on niin jäätävä muija, kuin itse kehuu, olis syytä laittaa todisteita pöytään.[/QUOTE]

Oonko mä taas jäänyt teini-ilmaisuista jälkeen, kun musta jäätävä tarkoitti yhteen aikaan pikemminkin negatiivista kuin positiivista ulkonäöstä puhuttaessa...jäätävä muija = ruma muija

"Vieras"
[QUOTE="hih";25649155]voi mammukat miten lapsellista,kuka kaunen....
oikeesti nätit ja sievät ja kauniit naiset ei laita kuvia vaan hihittelee kotona teille :)
joskus seurailen näitä ketjuja ja niin mieletön määrä pakkelia ja hiukset kauheet monilla, panostakaa hiuksiin ja vähemmän meikkiä[/QUOTE]

Tähän mennessä eniten ääniä saanut Turkilmas on usein meikitön tai vain vähässä pakkelissa. Fortunatella on yleensä vain vähän meikkiä, eikä Bootykaan läträä meikeillä. Hiukset on hienot kaikilla heillä. Enemmän täällä listatuista on luonnollisia.

Yhteistyössä