Krista
Itse petyin niin siihen ihmiseen, jota pidin luotettavimpana ja parhaimpana.
Laitoin satasia Pa.....n.
Mitä mieltä olette?
Laitoin satasia Pa.....n.
Mitä mieltä olette?
uhups, en nyt tiedä myykö tämä tyyppi niin "merkkivaatteita" Huonosti luin otsikon..Alkuperäinen kirjoittaja millamagia:Oon joskus ostanut Mistybell nimimerkiltä, myy usein uusia vaatteita..
Mä en taas osta periaatteessa huutiksesta uutta yksityishenkilöiltä, y-tunnuksen omaavilta on eriasiaAlkuperäinen kirjoittaja Lady Van Noten:Mulle tuo Mistybell ihan uusi tuttavuus. Täytyy pistää korvan taa.
oukei. Valokuuvalo on nro 1, Dalsgaard ok,Tomady kiva, persikka76 hyvä myös. Ei vaan kuulemma enää ehdi myydä kovin paljon. Esther500..... Huonoja on ollut yksittäisiä tuntemattomuuksia. Yleensä ostan vain uudenveroista tai uutta ja itselle tunnetuilta myyjiltä.
juu, tuolla Mistybellillä huomaan kyllä, että on myynnissä hiukka kalliimmalla vaatteita (itse ostanut halvemmalla kaupasta saman tuotteen), mutta joskus on sellasia hyviä, joista ei tarvi liikaa pulittaa.. Onko tää Mistybell sitten ilmeisesti sellanen joka ostelee tarjouksissa olevia ja myy sitte kalliimmalla tuolla huutiksessa..?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en taas osta periaatteessa huutiksesta uutta yksityishenkilöiltä, y-tunnuksen omaavilta on eriasiaAlkuperäinen kirjoittaja Lady Van Noten:Mulle tuo Mistybell ihan uusi tuttavuus. Täytyy pistää korvan taa.
oukei. Valokuuvalo on nro 1, Dalsgaard ok,Tomady kiva, persikka76 hyvä myös. Ei vaan kuulemma enää ehdi myydä kovin paljon. Esther500..... Huonoja on ollut yksittäisiä tuntemattomuuksia. Yleensä ostan vain uudenveroista tai uutta ja itselle tunnetuilta myyjiltä.
Mä en ymmärrä, jos joku jaksaa tehdä moista. Ei siinä nyt kovin suuria voittoja voi saada. Niillä voitoilla en ikinä vaivautuisi listaamaan vaatteita.Alkuperäinen kirjoittaja millamagia:juu, tuolla Mistybellillä huomaan kyllä, että on myynnissä hiukka kalliimmalla vaatteita (itse ostanut halvemmalla kaupasta saman tuotteen), mutta joskus on sellasia hyviä, joista ei tarvi liikaa pulittaa.. Onko tää Mistybell sitten ilmeisesti sellanen joka ostelee tarjouksissa olevia ja myy sitte kalliimmalla tuolla huutiksessa..?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en taas osta periaatteessa huutiksesta uutta yksityishenkilöiltä, y-tunnuksen omaavilta on eriasiaAlkuperäinen kirjoittaja Lady Van Noten:Mulle tuo Mistybell ihan uusi tuttavuus. Täytyy pistää korvan taa.
sitä mä oon kans miettinyt, miten jaksaa tehä niitä ilmotuksia Kyseisellä myyjällä on kuitenkin vielä ihan "hienoja" neAlkuperäinen kirjoittaja Lady Van Noten:Mä en ymmärrä, jos joku jaksaa tehdä moista. Ei siinä nyt kovin suuria voittoja voi saada. Niillä voitoilla en ikinä vaivautuisi listaamaan vaatteita.Alkuperäinen kirjoittaja millamagia:juu, tuolla Mistybellillä huomaan kyllä, että on myynnissä hiukka kalliimmalla vaatteita (itse ostanut halvemmalla kaupasta saman tuotteen), mutta joskus on sellasia hyviä, joista ei tarvi liikaa pulittaa.. Onko tää Mistybell sitten ilmeisesti sellanen joka ostelee tarjouksissa olevia ja myy sitte kalliimmalla tuolla huutiksessa..?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en taas osta periaatteessa huutiksesta uutta yksityishenkilöiltä, y-tunnuksen omaavilta on eriasiaAlkuperäinen kirjoittaja Lady Van Noten:Mulle tuo Mistybell ihan uusi tuttavuus. Täytyy pistää korvan taa.
vakkareita ?? vaikka viestejä on 1Alkuperäinen kirjoittaja Mistybell:Ja oon muuten tänkin palstan vakkareita...
No en kai nyt tällä nimimerkillä tietenkään, hupsu.Alkuperäinen kirjoittaja mimmi:vakkareita ?? vaikka viestejä on 1Alkuperäinen kirjoittaja Mistybell:Ja oon muuten tänkin palstan vakkareita...
Jaa, että teit ihan tätä ketjua varten uuden nikin. Kukahan tässä hupsu onAlkuperäinen kirjoittaja Mistybell:No en kai nyt tällä nimimerkillä tietenkään, hupsu.Alkuperäinen kirjoittaja mimmi:vakkareita ?? vaikka viestejä on 1Alkuperäinen kirjoittaja Mistybell:Ja oon muuten tänkin palstan vakkareita...
Alkuperäinen kirjoittaja mimmi:Jaa, että teit ihan tätä ketjua varten uuden nikin. Kukahan tässä hupsu onAlkuperäinen kirjoittaja Mistybell:No en kai nyt tällä nimimerkillä tietenkään, hupsu.Alkuperäinen kirjoittaja mimmi:vakkareita ?? vaikka viestejä on 1Alkuperäinen kirjoittaja Mistybell:Ja oon muuten tänkin palstan vakkareita...
Mä käytän vanhoja sulkeutuneita ilmotuksiani pohjina. Niissä on koodattu valmiiksi värit ja keskitetty teksti ym. Vähän muokkaan tekstiä ja vaihdan kuvat, ei siinä sen kummempaa.Alkuperäinen kirjoittaja millamagia:sitä mä oon kans miettinyt, miten jaksaa tehä niitä ilmotuksia Kyseisellä myyjällä on kuitenkin vielä ihan "hienoja" ne
Mulla menee hermot jos joutuu kahtakaan ilmotusta värkkään :O
Toisilla on monta sivuakin...!!
Juu ei käy, käypä kurkkaan...Alkuperäinen kirjoittaja ehe:kyllä te meette lankaan niin että räpsähtää... tää mistybell aloitti ketjun provoamalla ja sitten yllättäin liittyy rekkautuneena mukaan keskusteluun... mainostaminen on kielletty vissiin tälläkin tavalla.. eikö mistybell kauppa käy kesähelteillä?