Kuka on Huutiksen paras ja luotettavin merkkivaatteiden myyjä?(lastenvaatteet)

  • Viestiketjun aloittaja Krista
  • Ensimmäinen viesti
Mulle tuo Mistybell ihan uusi tuttavuus. Täytyy pistää korvan taa.
oukei. Valokuuvalo on nro 1, Dalsgaard ok,Tomady kiva, persikka76 hyvä myös. Ei vaan kuulemma enää ehdi myydä kovin paljon. Esther500..... Huonoja on ollut yksittäisiä tuntemattomuuksia. Yleensä ostan vain uudenveroista tai uutta ja itselle tunnetuilta myyjiltä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lady Van Noten:
Mulle tuo Mistybell ihan uusi tuttavuus. Täytyy pistää korvan taa.
oukei. Valokuuvalo on nro 1, Dalsgaard ok,Tomady kiva, persikka76 hyvä myös. Ei vaan kuulemma enää ehdi myydä kovin paljon. Esther500..... Huonoja on ollut yksittäisiä tuntemattomuuksia. Yleensä ostan vain uudenveroista tai uutta ja itselle tunnetuilta myyjiltä.
Mä en taas osta periaatteessa huutiksesta uutta yksityishenkilöiltä, y-tunnuksen omaavilta on eriasia
 
millamagia
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady Van Noten:
Mulle tuo Mistybell ihan uusi tuttavuus. Täytyy pistää korvan taa.
oukei. Valokuuvalo on nro 1, Dalsgaard ok,Tomady kiva, persikka76 hyvä myös. Ei vaan kuulemma enää ehdi myydä kovin paljon. Esther500..... Huonoja on ollut yksittäisiä tuntemattomuuksia. Yleensä ostan vain uudenveroista tai uutta ja itselle tunnetuilta myyjiltä.
Mä en taas osta periaatteessa huutiksesta uutta yksityishenkilöiltä, y-tunnuksen omaavilta on eriasia
juu, tuolla Mistybellillä huomaan kyllä, että on myynnissä hiukka kalliimmalla vaatteita (itse ostanut halvemmalla kaupasta saman tuotteen), mutta joskus on sellasia hyviä, joista ei tarvi liikaa pulittaa.. Onko tää Mistybell sitten ilmeisesti sellanen joka ostelee tarjouksissa olevia ja myy sitte kalliimmalla tuolla huutiksessa..?
 
Alkuperäinen kirjoittaja millamagia:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady Van Noten:
Mulle tuo Mistybell ihan uusi tuttavuus. Täytyy pistää korvan taa.
oukei. Valokuuvalo on nro 1, Dalsgaard ok,Tomady kiva, persikka76 hyvä myös. Ei vaan kuulemma enää ehdi myydä kovin paljon. Esther500..... Huonoja on ollut yksittäisiä tuntemattomuuksia. Yleensä ostan vain uudenveroista tai uutta ja itselle tunnetuilta myyjiltä.
Mä en taas osta periaatteessa huutiksesta uutta yksityishenkilöiltä, y-tunnuksen omaavilta on eriasia
juu, tuolla Mistybellillä huomaan kyllä, että on myynnissä hiukka kalliimmalla vaatteita (itse ostanut halvemmalla kaupasta saman tuotteen), mutta joskus on sellasia hyviä, joista ei tarvi liikaa pulittaa.. Onko tää Mistybell sitten ilmeisesti sellanen joka ostelee tarjouksissa olevia ja myy sitte kalliimmalla tuolla huutiksessa..?
Mä en ymmärrä, jos joku jaksaa tehdä moista. Ei siinä nyt kovin suuria voittoja voi saada. Niillä voitoilla en ikinä vaivautuisi listaamaan vaatteita.
 
millamagia
Alkuperäinen kirjoittaja Lady Van Noten:
Alkuperäinen kirjoittaja millamagia:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady Van Noten:
Mulle tuo Mistybell ihan uusi tuttavuus. Täytyy pistää korvan taa.
oukei. Valokuuvalo on nro 1, Dalsgaard ok,Tomady kiva, persikka76 hyvä myös. Ei vaan kuulemma enää ehdi myydä kovin paljon. Esther500..... Huonoja on ollut yksittäisiä tuntemattomuuksia. Yleensä ostan vain uudenveroista tai uutta ja itselle tunnetuilta myyjiltä.
Mä en taas osta periaatteessa huutiksesta uutta yksityishenkilöiltä, y-tunnuksen omaavilta on eriasia
juu, tuolla Mistybellillä huomaan kyllä, että on myynnissä hiukka kalliimmalla vaatteita (itse ostanut halvemmalla kaupasta saman tuotteen), mutta joskus on sellasia hyviä, joista ei tarvi liikaa pulittaa.. Onko tää Mistybell sitten ilmeisesti sellanen joka ostelee tarjouksissa olevia ja myy sitte kalliimmalla tuolla huutiksessa..?
Mä en ymmärrä, jos joku jaksaa tehdä moista. Ei siinä nyt kovin suuria voittoja voi saada. Niillä voitoilla en ikinä vaivautuisi listaamaan vaatteita.
sitä mä oon kans miettinyt, miten jaksaa tehä niitä ilmotuksia :D Kyseisellä myyjällä on kuitenkin vielä ihan "hienoja" ne :)
Mulla menee hermot jos joutuu kahtakaan ilmotusta värkkään :O
Toisilla on monta sivuakin...!!
 
Ap hävisi, mut noihin hyviin myyjiin vielä. Laitoin tuossa valokuuvalon ykköseksi,mut harvoin häneltä kuitenkaan uutta tai uudenveroista löytyy (aina on jotain likaa) ja hinnat nousee sellaisiksi,että maksan ennemmin uuden hinnan ja ostan kaupasta. Eli ehkä hän nyt olisikin samalla viivalla muiden kanssa, eikä ykkönen. Saahan mieltä muuttaa? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja mimmi:
Alkuperäinen kirjoittaja Mistybell:
Alkuperäinen kirjoittaja mimmi:
Alkuperäinen kirjoittaja Mistybell:
Ja oon muuten tänkin palstan vakkareita... :D
vakkareita ?? vaikka viestejä on 1 :eek:
No en kai nyt tällä nimimerkillä tietenkään, hupsu.
Jaa, että teit ihan tätä ketjua varten uuden nikin. Kukahan tässä hupsu on :D
:D

Mistähän se idea lähti... Joskus vaan tulee haulla katottua et mitä musta puhutaan täällä. Ja kun useesti puhutaan, aattelin, että pitäisköhän joskus kommentoida. Siis en välttämättä halua et mun plussanimimerkkiä sekotetaan huutikseen tai muualle netissä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja millamagia:
sitä mä oon kans miettinyt, miten jaksaa tehä niitä ilmotuksia :D Kyseisellä myyjällä on kuitenkin vielä ihan "hienoja" ne :)
Mulla menee hermot jos joutuu kahtakaan ilmotusta värkkään :O
Toisilla on monta sivuakin...!!
Mä käytän vanhoja sulkeutuneita ilmotuksiani pohjina. Niissä on koodattu valmiiksi värit ja keskitetty teksti ym. Vähän muokkaan tekstiä ja vaihdan kuvat, ei siinä sen kummempaa.

 
ehe
kyllä te meette lankaan niin että räpsähtää... tää mistybell aloitti ketjun provoamalla ja sitten yllättäin liittyy rekkautuneena mukaan keskusteluun... mainostaminen on kielletty vissiin tälläkin tavalla.. eikö mistybell kauppa käy kesähelteillä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ehe:
kyllä te meette lankaan niin että räpsähtää... tää mistybell aloitti ketjun provoamalla ja sitten yllättäin liittyy rekkautuneena mukaan keskusteluun... mainostaminen on kielletty vissiin tälläkin tavalla.. eikö mistybell kauppa käy kesähelteillä?
Juu ei käy, käypä kurkkaan... ;)
Ja ylläpito varmaan näkee onko ketjussa samoja IP-osoitteita.
 

Yhteistyössä