Kuka ollut magneettikuvauksessa?

"Vieras"
Nilkan kuvauksessa olen ollut. Ei mitään hajua kauanko kesti. Minulla oli farkut, mutta kuvauksen ajaksi sain sairaalahousut. Rintaliivit otin pois. Tyttö oli aiemmin polven kuvauksessa ja hän oli ollut ihan omissa vaatteissaan, alla tpaita ja sortsit ja pälimmäisenä se teinien potkupuku.

Mulla polvi kuvattu, kesti tunnin sain kuulokkeet kUulokkeet korville mistä kuuntelin musiikkia. Ihan omissa kevyissä vaatteissa olin shortsit ja t-paita.
Vaikka ite olin vaan lantiota myöten niin kyllä ahtaanpaikan kammoisena se oli helvetillinen kokemus ! Ja minulle tämä tehty kahteen kertaan :(

Näin
Lantio kuvattiin ennen synnytystä. Kaikki metallikorut ja vaatteet joissa saattaa olla metallia (esim. rintaliivin hakaset) pois. Kuvaus kesti alle 10min. Itse menin niin syvälle putkeen, että kun katsoin yläviistoon niin näin putken ulkopuolelle eli toisesta päästä ulos, se vähän auttoi. Mut ei se kohtuutonta ollut muutenkaan, vaikka ahtaat paikat ahdistaa ja raskaana ollessa potenssiin kaks. Sit kun se rutina ja kolina alkoi niin huomio kiinnittyi siihen :) Ei ollut paha!

Selkää tai lähinnä lannerankaa kuvattiin, mulla oli päällä T-paita ja sukkahousut, aikaa meni 45 min ainakin. Itse suljoin silmät enkä aukaissut niitä ennenkuin se oli loppu. Onneksi sain kuulokkeet ja niihin sai valita radiokanavan. Kone humisee ja roksuu ja naksuu, mutta kyllä sen kestää. Säpsähdin vain pari kertaa kun siinä pitää olla paikoillaankin, mutta sain polvien alle tyynyn, joka auttoi olemaan rentona.

"vieras"
Voisitko kertoa siitä jotain?Itsellä edessä sellainen...alaselkää kuvataan.Kuinka
kauan kuvaus kestänee? Miten on vaatetuksen laita?Selviääkö ahtaanpaikankammoinen:ashamed: siitä kunnialla?
Hae rauhottavat lääkkeet omalta lääkäriltä etukäteen. Kerrot, että menet tuohon kuvaukseen. Mä tiedän ihmisiä, joilla se meni mönkään, kun eivät pystyneet menemään siihen tuubiin. Jos sulla on ahtaanpaikankammoa, niin ehdottomasti rauhoittavat!

Muuhun en osaa vastata, mutta tuon on muutama tuttu kertonut :)

IhanaValo
Miulla kuvattii joku aika sitten pää, vaikeaa oli paikallaan olo ja miulle sanottiin jo ennen koneeseen menoa et laita vaan silmät kii jo valmiiks jos on kammoa. Kurkin kuitenkin välillä eikä miusta se kone ollut niin ahdas kuin olin pelänny. Ihan kotivaatteissa menin, rintsikat piti ottaa pois kun niissä oli metalliosia, mut muuten olin valinnu ihan normi t-paidan ja lökärit joissa oli vaan kuminauha.
En kattonu kelloa mut kyl se aika kauan rutkutti se kone, tai sit se tuntui pitkälle kun piti ihan paikallaan vaan maata. Sain kuunnella musiikkia kuulokkeilla samalla..ois saanu ottaa omatkin musat mukaan mut valitsin sit listalta mikä oli siellä pukuhuoneessa.

Tsemppiä! Jos ahdistaa niin laita silmät kiinni ja hengittele vaan rauhassa. Hyvä tuuletus ainakin oli koneessa missä mie olin, meinas tulla kasvoille liian kylmäkin..
Oisin kans saanu tarvittaessa rauhottavaa esilääkityksenä, kannattaa kysyä.

"Vieras"
[QUOTE="Vieras";26864131]Ei sinne pää edllä mennä vaan jalat edellä, näin ainakin kun jalkoja kuvataan.[/QUOTE]

Pistin silmät kiinni ja minulla ei ole tietoa, miten syvällä olin putkessa.

"vieras"
Jos ylävartaloa kuvataan, niin mennään pää edellä. Mut luulisin et kun alaselkä kyseessä niin jalat edellä, eli et joudu putkeen. Multa on pää kuvattu, kestää ehkä max. 10min. Silloin piti ottaa kaikki korut pois, rintaliivit muistaakseni topin alta. Ei kai mulla farkut ollut kun housut sain pitää. Eli siis sellaiset vaatteet korut ym. pois joissa on metallia. Ne kyllä ohjeistaa siellä mitä saa jättää.
Se on helppo "toimenpide", ei kannata jännittää.

"vieras"
3 kertaa kuvattu, menee jo rutiinilla :D Sain joka kerta sinne kattoon peilin josta näin ulos ja kuulokkeet korviin ja musiikkia oman maun mukaan. Ihan turhaan jännitin eka kerralla.

pää
Pää kivattiin ja se kesti 40 min. piti ottaa rintsikat ja korut pois.kuvauksen aikana sai kuunnella radiota kuulokkeilla j a tuuletus oli hyvä meinasi oikein tulla kylmä.kuvausta ei kannata jännittää:)

Toissa viikolla kävin. Kuvasivat lantion synnytystä varten ja oli ihan nopea toimenpide. Kesti ainoastaan pari minuuttia.

Itseäni ahtaanpaikankammoisena hirvitti toimenpide, mutta meni ihan hyvin kun pidin silmät kiinni ja laskin samalla hitaaseen tahtiin sekä keskityin hengittelemään. Ahdistavinta oli siinä vaiheessa kun työnnettiin putkeen ja käsivarret koskettivat sivuseiniin.

Beep
Ääni on ihan järjettömän luja (ehkä kun mulla on superhyperhyvä kuulo), siis sellanen kun joissain teknobileissä kajarin vieressä....

Kannattaa ottaa korvatulpat kuulosuojaimien alle.

Beep
Toissa viikolla kävin. Kuvasivat lantion synnytystä varten ja oli ihan nopea toimenpide. Kesti ainoastaan pari minuuttia.

Itseäni ahtaanpaikankammoisena hirvitti toimenpide, mutta meni ihan hyvin kun pidin silmät kiinni ja laskin samalla hitaaseen tahtiin sekä keskityin hengittelemään. Ahdistavinta oli siinä vaiheessa kun työnnettiin putkeen ja käsivarret koskettivat sivuseiniin.
Olipa nopea, ei paljoa tarvinnut sitten tutkia.

"Vieras"
Lantio kuvattiin viime syksynä. Putkeen työnnettiin sisään sellaisella pienellä pedillä päälakea myöten ja siinä piti pötkötellä liikkumattomana vartin verran. Kuulokkeista sai kuunnella musiikkia, joten aika meni nopeasti. Laite pitää kolinaa ja surinaa ja kaikenlaisia ääniä, joten musiikin kuuntelu auttaa olemasn rentona. Itseä rupesi ihan hillittömästi naurattamaan ajatus todella valtavan kokoisesta ihmisestä, joka ei mahdu putkeen. Tutkimuksrn jälkeen kyn kysyin hoitsulta, että mite saatte tänne isot ihmiset, niin vastasi lakonisesti siinä olevan ylärajan eli ei siis kuvata. Omat vaatteet sai vaihtaa aamutakkiin.
Ps. naprapaatti pystyy tekemään selälle ihmeitä.

Alaselkä kun kuvattiin, menin pää edellä laitteeseen. Mulla on myös ahtaanpaikankammo ja aika inhottavaa se oli. Keskityin hengittämään ja laskemaan minuutteja mielessäni. Varmaan 45 min. kesti, mutta selvisin hengissä. :)

Mulla on kuvattu alaselkä/lanneranka 3 kertaa ja putkeen menty pää edellä.
Kuvaus kestänyt max.20 min.
Kova meteli putkessa on kuulosuojaimista huolimatta...
Nii ja alushousut sai pitää sairaalatakin alla kaikki muut vaatteet pois + korut/lävistykset.

Sangria
Mulla kuvattiin pää ja siinä meni puolituntia. Vaikeinta siinä oli olla paikoillaan, muutenkin oon tämmöne joka ei osaa kauheesti paikoillaan olla mutta hyvin se loppujen lopuksi meni :)

Yhteistyössä