H
henna
Vieras
luku lue se siellähän se on. jeesus pelastaa ne jotka häntä seuraavt, muuta pelastusta ei ole ei elämässä eikä kuolemassa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 2012:Kukas se oli? Oliko se joku Edward G....Osasi nähdä tulevaisuuden ja osasi parantaa nykymenetelmillä sairaita, oli ihan ihmetyyppi. Sanoi, että 2012 maapallon pohjois- ja etelänavat siirtyvät, aiheuttavat akselin kallistumisen ja mm. koko Pohjois-Eurooppa jää veden alle ihan hetkessä. Ja että maailma ei tule olemaan 2012 sama paikka, minä me sen tunnemme. Myös Inkojen kalenteri päättyy 20.12.2012. Hän myös osasi nimetä kaikki paavit oikein. Nykyinen paavi on toiseksi viimeinen...
Ehkäpä kysessä on Edward Casey. Maailmanloppun on on vielä aikaa..
yli 1007 vuotta (maraskuusta 2009 lähtien). Jotakin muuta tapahtuu aivan varmasti, muttei maailmanloppua. Book of Reveletion
Alkuperäinen kirjoittaja Miettijä:20.12.2012 maapallo ja aurinkokuntamme kohtaa mitä tod. näkösemmin loppunsa. Koska on jo todistettu ja tutkittu, että aurinkokuntamme menee meidän linnunradan keskustan läpi tuona päivänä. Sillein aika koomista, että inkat ja muutama muu heppu on jo sen huomannut. Tosin tästä aiheesta ei löydy paljoakaan todisteita tai väitteitä, sillä muuten olisi yleinen paniikki planeetallamme.
Voitte te nauraa minulle. Mutta tää on vaan se tosia asia, että nyt eletään jännittäviä aikoja.
Alkuperäinen kirjoittaja :(:Ei olis pitäny lukea tätä... Mua ahdistaa ihan hirveesti, vaikka tiiän et kuolema voi tulla koska vaan. lapseni puolesta pelkään-
Missä on se Jumala, joka antaisi minullekin voimaa ja uskoa luottaa siihen, että kuolema ei ole kaiken loppu vaan jossain on taivas. Ja pääsenkö minä sinne koskaan, kun olen julkisen imagoni takia Jumalan niin usein kieltänyt. Salaa häneen uskon kyllä, mutta minulta puuttuu kyky uskoa kaikki huoleni Herran huomaan.
En tiedä onko jo mainittu, mutta Nostradamun ainakin ennusti maailmanlopun tulevan 2012. Tuli telkusta joskus vuosi sitten.
Hmnn... Kannattaisi kyllä kertoa planeetta maalle tuo :|
Napojen vaihtuminen kun on tapahtunut maapallon historiassa..
Vai onko sinulla teoria miksi se ei enää voisi tapahtua?
Vähän niinkuin poliitikoilla on teorioita miksi pankkikriisejä ei voi enää tapahtua tai miksi tsernobylin kaltainen ydinvoimalaonnettomuus ei voi enää toistamiseen tapahtua.![]()