Kuka oli se englantilainen ennustaja/selvännäkijä 30-luvulla, joka näki kaikkea, mikä toteutui oikeasti? Mm. 2012 tulee maailmanloppu.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 2012
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Miun mielestä mielenkiintoinen on teoria planet x:tä. Jos nyt olen oikein ymmärtänyt, se ilmaantuisi vaikuttamaan meidän elämään 21.12.2012.

No, eiköhän tästä kohta saada tietoa, kun sen pitäisi tästä ihan kohta tulla ihan silmin nähtäväksi... oliko se 15.3. alkaen. Turha sitä Nasan ja muiden sitten on enää salata.

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Miun mielestä mielenkiintoinen on teoria planet x:tä. Jos nyt olen oikein ymmärtänyt, se ilmaantuisi vaikuttamaan meidän elämään 21.12.2012.

No, eiköhän tästä kohta saada tietoa, kun sen pitäisi tästä ihan kohta tulla ihan silmin nähtäväksi... oliko se 15.3. alkaen. Turha sitä Nasan ja muiden sitten on enää salata.

Mikä tää juttu on, siis mikä planet x ??

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko vastaus jo tullut siihen kuka on seuraava Paavi?

Etkös arvaa? Kuka on tällä hetkellä kaikkein vahvin Antikristusehdokas? Piakkoin Vatikaanissa kardinaalit saavat neronleimauksen kun pitää valita seuraava Paavi. Annetaan jobi Yhdysvaltain presidentille...

Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:

Mikä tää juttu on, siis mikä planet x ??

Joku sumerilaisten 6000 v sitten löytämä nibiru tms planeetta, joka on nyt sit lähestymässä maata. Tai se oli löydetty nasan puolestakin joku vuosi sitten, mutta siitä ei ollut silloin tietoa mihin se on matkalla.

Planet X tai myös nimellä Nibiru on tulossa takaisin, viimeksi ohitti meidät kun jäätiköt suli. Itse asiassa planet X on yksi meidän planeetoista, joka kiertää aurinkoa, joskin sen kiertorata on elliptinen, ja menee kauas pois meistä. Planet X on myös jo mainittu Nasan sivuilla, joskin tottakai tietoa pimitetään, ja kerrotaan vain murto-osa totuudesta, niinkuin on aina tehty. Nibiru näkyy jo taivaalla kaukoputkilla katsottaessa, mutta jo vuonna 2009 se näkyy pohjoiseen pallonpuoliskolla paljaalla silmällä. Kysessä on tuliplaneetta, ja sen kiertorata menee marsin ja jupiterin välistä, ja on spekuloitu että viimeksi kun se ohitti meidät siitä lensi tulisia meteoriitteja meidän planeetallemme, jolloin jäätiköt hyvinkin epämääräisen nopeasti sulivat. Ja on myös arvioitu että Nibiru tulee 2012 21.12.

http://en.wikipedia.org/wiki/Hypothetical_trans-Neptunian_planets#Planet_X

Elikkä tähtitieteilijät olivat havaitsevinaan planeettojen liikkeissä odottamatonta vaihtelua, joka selittyisi valtavalla, Neptunuksen tuolla puolen sijaitsevalla planeetalla. Sittemmin havainnot on saatu selitettyä ja X-planeettaa ei enää pidetä olemassaolevana.

Alkuperäinen kirjoittaja Planeetta X:
Planet X on myös jo mainittu Nasan sivuilla, joskin tottakai tietoa pimitetään, ja kerrotaan vain murto-osa totuudesta, niinkuin on aina tehty.

NASA ei ole ainoa taho, jolla on kaukoputkia. Jos taivaalla todella lilluisi jokin palava planeetta, joka on vaarassa törmätä lähivuosina Maahan, niin mitkään salailuyritykset eivät pystyisi pimittämään totuutta Maan ihmisiltä. Moiset väitteet kiinnostavat ainoastaan salaliittoteoreetikkoja ja ufologeja.

Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Linkitän tämän tänneki, kovin mielenkiintoisa noin yhtäkkiä selattuna ainaki.
http://www.setbb.com/reikifoorumi/viewtopic.php?t=7170&mforum=reikifoorumi

Kommentoin tämän tännekin, aikalailla foorumin käyttäjäkunnan mukainen painotus noissa äänestystuloksissa (vaihdan edes hymiötä :whistle: )

Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Linkitän tämän tänneki, kovin mielenkiintoisa noin yhtäkkiä selattuna ainaki.
http://www.setbb.com/reikifoorumi/viewtopic.php?t=7170&mforum=reikifoorumi

Kommentoin tämän tännekin, aikalailla foorumin käyttäjäkunnan mukainen painotus noissa äänestystuloksissa (vaihdan edes hymiötä :whistle: )

On sielä paljo muutaki ku se äänestys. ;)
Tuo äänestys on ihan turha tossa, sen voi unohtaa että se edes on siinä. :D

Älkää olko mistään huolissanne, sanoo Herra. Ei nämä asiat ole meidän käsissä. Lisäksi Raamattu kertoo, että maailmanloppu tulee aikanaan aivan yllättäin. Meidän semmoista on turha pohtia etukäteen sen enempää kuin pitämällä välit kunnossa Jumalaan.

Raamattu varoittaa myös lukuisia kertoja vääristä profeetoista, jotka johdattavat ihmisiä harhaan. Tämä juttu taitaa olla yksi niistä...

Alkuperäinen kirjoittaja Tähtisumu:
Koodi - mika se aanestystulos sitten oli? En loytanyt alusta enka lopusta, en ehtinyt kyllakaan selata kaikkia sivuja.

Voisit jakaa tuota vakaata rauhallisuuttas mullekin :wave:

Mä luin muutamia vuosia sitten kirjoja, jotka oli kristillisessä mielessä kirjoitettuja maailman lopusta ja viimeisistä ajoista. Näistä mainittavimpana Viimeisten päivien vaellus -sarja. Se ei tehnyt minulle kovin hyvää, koska aloin liikaa kelaamaan noita maailmanloppuun liittyviä asioita. Protestanttiset ja karismaattiset kristityt helposti korostavat niitä.

Vaikkei kaikkeen uskoisikaan, niin ainahan se on mahdollista, että jotain sattuu.

Olin kerran Venäjällä sitten, ja ortodokseista vaikka joskus ajatellaan negatiivisuuksia, niin ne ryökäleet olivat onnistuneet sittenkin tiivistämään jotain tosi oleellista, johon keskittymällä olen kokenut että olen paljon rauhallisempi. Niin, kirkon aidassa luki parimetrisin kirjaimin (tietysti venäjäksi): Kristus on ylösnoussut.

Yhteistyössä