2
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 2012:pelottaa
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Mun mies ehdotti, että voitais ottaa sitt pari vuotta ennen miljoonalainat, vaihtaa talot ja autot ja rällätä ja rellestää ja elää leveästi.. kun tulee kerta maailman loppu, niin ilo irti ennen sitä. Mutt mitäs sitt jos sitä maailmanloppua ei sitten tulekaan? Kuka ottaa vastuun ja pelastaa meidät meidän veloista? Vapaaehtoisia?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Joo ja mun isä on ennustanut että venäjä hyökkää tänne lähivuosina. Uskoo ken tahtoo, ja paetkoon jos siltä tuntuu.
Eiks maailman lopun pitänyt tulla jo 060606? Tuliko? Mä en huomannut.
Alkuperäinen kirjoittaja ---:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Joo ja mun isä on ennustanut että venäjä hyökkää tänne lähivuosina. Uskoo ken tahtoo, ja paetkoon jos siltä tuntuu.
Jostain nettisivuilta luin myös tuon että Venäjä miehittää 2/3 Suomesta kolmannen maailmasodan alettua parin vuoden päästä. Tuon miehitys jutun oli ennustanu varmaan parikymmentä eri ihmistä, kaikki nähny sen saman miehityslinjan, kaakosta luoteeseen. Se kävi vähän pelottaa, tässä itä-rajalla kun asustellaan..
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja liirah:No ihan heti en niele.
No niinpä... Hohhoi. Vai että navatkin kääntyvät...
Niin? Navat on kääntymässä tälläkin hetkellä kokoajan ja hitaasti. Kompassin pohjoiseen osoittava neulakaan ei osoita TÄYSIN suoraan pohjoiseen enään. Että semmosta.
Itseasiassa yllättävän nopeasti (tai ainakin mun mielestä nopeasti!)
Ja aiheuttaa se napojen kääntyminen haittojakin meille eliöille, magneettikehän (onks tuo ny oikee sana^^ tuntuu iha hassulta suussa) heikkenemistä esimerkiksi. Ja ne eläimet, jotka käyttää magneettisia napoja suunnistuksessa - mitenköhän ne sopeutuu?
Mutta tosiaan, ei tuo oo kenellekään mikään uutinen pitkään aikaan ollu, että navat kääntyy... Ei vaadi kummosta ennustamistaitoa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin, Cayce ennusti, että Pohjois-Eurooppa jää veden alle ihan hujauksessa. Eli kaikki kuollaan tänne joulun alla 2012. Muille uusi alku, meille loppu.
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Joo ja mun isä on ennustanut että venäjä hyökkää tänne lähivuosina. Uskoo ken tahtoo, ja paetkoon jos siltä tuntuu.
Alkuperäinen kirjoittaja 2012:eiks se niin mene, että parhaat menee ensin?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:"Vuonna 1934 Cayce ennusti, että hänen välittämäänsä tietoa tutkitaan sadan vuoden kuluttua joka puolella maailmaa. Nykyään Edgar Cayce tiedotus- ja tutkimustoimintaa on jo noin 50 maassa." Lainaus Edgarista kertovilta sivuilta. Miten voi ensin sanoa että v.2034 tehdään jotain tutkimuksia ja sit heti perään että v.2012 tulee maailmanloppu??
Pohjois-Eurooppa jää veden alle. Me kuolemme, muu maailma ei.
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin, Cayce ennusti, että Pohjois-Eurooppa jää veden alle ihan hujauksessa. Eli kaikki kuollaan tänne joulun alla 2012. Muille uusi alku, meille loppu.
Tuosa nyt ei ainakaan olis mitään järkeä, jättää tänne pallolle ne jotka vaan tappelee koko ajan ja ottaa pois ne kansat, jotka kykenee elämään rauhassa.
Alkuperäinen kirjoittaja 2012:Kukas se oli? Oliko se joku Edward G....Osasi nähdä tulevaisuuden ja osasi parantaa nykymenetelmillä sairaita, oli ihan ihmetyyppi. Sanoi, että 2012 maapallon pohjois- ja etelänavat siirtyvät, aiheuttavat akselin kallistumisen ja mm. koko Pohjois-Eurooppa jää veden alle ihan hetkessä. Ja että maailma ei tule olemaan 2012 sama paikka, minä me sen tunnemme. Myös Inkojen kalenteri päättyy 20.12.2012. Hän myös osasi nimetä kaikki paavit oikein. Nykyinen paavi on toiseksi viimeinen...
Alkuperäinen kirjoittaja Jutellaan tästä nyt vielä:Pelottaa.
Miksei Pohjoismaat sitten varaudu tähän vesihommaan jotenkin?
Ja kun tämä on tällänen että osa voi olla totta eli oikeasti jonkun profetoimaa, toinen on "rikkinäisen puhelimen" tuotosta, ja kolmas... yhteensä iso soppa ja sekamelska.
Muistatteko Kevin Costnerin leffan Waterworld, tais perustua sekin joihinkin ennustuksiin?
Ja kun tämä on tällänen että osa voi olla totta eli oikeasti jonkun profetoimaa, toinen on "rikkinäisen puhelimen" tuotosta, ja kolmas... yhteensä iso soppa ja sekamelska.
Muistatteko Kevin Costnerin leffan Waterworld, tais perustua sekin joihinkin ennustuksiin?