Kuka oli se englantilainen ennustaja/selvännäkijä 30-luvulla, joka näki kaikkea, mikä toteutui oikeasti? Mm. 2012 tulee maailmanloppu.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 2012
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo ja mun isä on ennustanut että venäjä hyökkää tänne lähivuosina. Uskoo ken tahtoo, ja paetkoon jos siltä tuntuu.

Eiks maailman lopun pitänyt tulla jo 060606? Tuliko? Mä en huomannut.

Alkuperäinen kirjoittaja 2012:

No jos yhtään lohduttaa, niin käsittääkseni mikään suuri maailmanuskonto ei allekirjoita tuota loppumisaikaa. Ainakin kristinusko kieltää päivän tietämisen etukäteen. Kaikenlaisilla perusteilla loppupäivää on joskus ennustettu, mutta yksikään ei ole vielä toteutunut. Miksi juuri tämä? Tässäkin ketjussa on jo mainittu heikkouksia tuon ennustuksen suhteen. :hug:

Mun mies ehdotti, että voitais ottaa sitt pari vuotta ennen miljoonalainat, vaihtaa talot ja autot ja rällätä ja rellestää ja elää leveästi.. kun tulee kerta maailman loppu, niin ilo irti ennen sitä. Mutt mitäs sitt jos sitä maailmanloppua ei sitten tulekaan? Kuka ottaa vastuun ja pelastaa meidät meidän veloista? Vapaaehtoisia? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Mun mies ehdotti, että voitais ottaa sitt pari vuotta ennen miljoonalainat, vaihtaa talot ja autot ja rällätä ja rellestää ja elää leveästi.. kun tulee kerta maailman loppu, niin ilo irti ennen sitä. Mutt mitäs sitt jos sitä maailmanloppua ei sitten tulekaan? Kuka ottaa vastuun ja pelastaa meidät meidän veloista? Vapaaehtoisia? :whistle:

Jos rupeaa liikaa ahdistamaan.

Joo ja mun isä on ennustanut että venäjä hyökkää tänne lähivuosina. Uskoo ken tahtoo, ja paetkoon jos siltä tuntuu.

Jostain nettisivuilta luin myös tuon että Venäjä miehittää 2/3 Suomesta kolmannen maailmasodan alettua parin vuoden päästä. Tuon miehitys jutun oli ennustanu varmaan parikymmentä eri ihmistä, kaikki nähny sen saman miehityslinjan, kaakosta luoteeseen. Se kävi vähän pelottaa, tässä itä-rajalla kun asustellaan..

Alkuperäinen kirjoittaja ---:

Jostain nettisivuilta luin myös tuon että Venäjä miehittää 2/3 Suomesta kolmannen maailmasodan alettua parin vuoden päästä. Tuon miehitys jutun oli ennustanu varmaan parikymmentä eri ihmistä, kaikki nähny sen saman miehityslinjan, kaakosta luoteeseen. Se kävi vähän pelottaa, tässä itä-rajalla kun asustellaan..

Ai tämä linja?

Sen jälkeen Venäjän sotilaalle annetaan ikään kuin mittanuora. Se annetaan sen vasempaan käteen, sillä oikeassa on Suomen lippu. Venäjän sotilas saa käskyn kulkea määrätty matka ja merkitä mittanuoralla askelien pituudet. Joka kerta kun se astuu askeleen, täytyy nämä askeleet kirjoittaa ylös päiväkirjaan. Kun se tulee siihen paikkaan mihin se on määrätty ja mihin sen on lupa tulla, niin siihen pitää pysähtyä ja siihen se pystyttää paalun merkiksi, että tähän asti on tultu. Se on Kymijoen ranta.

Siitä Venäjän sotilaalle annetaan suora tie nousta pohjoiseen. Venäjän sotilas kävelee reippaasti Kuopioon, ja siitä Ouluun, ja siitä Kemiin, ja Tornioon jokivartta ylös edelleen. Sille sanotaan: "Tähän sinä rakennat leirin" ja Venäjän sotilaalle annetaan paljon piikkilankaa ja rakennustarvikkeita, jotta se rakentaa siihen leirin. Jos kartalta katsotaan, niin se on noin kolmestakymmenestä viiteenkymmeneen kilometriä Pellon pohjoispuolella.

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja liirah:
No ihan heti en niele.

No niinpä... Hohhoi. Vai että navatkin kääntyvät...

Niin? Navat on kääntymässä tälläkin hetkellä kokoajan ja hitaasti. Kompassin pohjoiseen osoittava neulakaan ei osoita TÄYSIN suoraan pohjoiseen enään. Että semmosta.

Itseasiassa yllättävän nopeasti (tai ainakin mun mielestä nopeasti!)

Ja aiheuttaa se napojen kääntyminen haittojakin meille eliöille, magneettikehän (onks tuo ny oikee sana^^ tuntuu iha hassulta suussa) heikkenemistä esimerkiksi. Ja ne eläimet, jotka käyttää magneettisia napoja suunnistuksessa - mitenköhän ne sopeutuu?

Mutta tosiaan, ei tuo oo kenellekään mikään uutinen pitkään aikaan ollu, että navat kääntyy... Ei vaadi kummosta ennustamistaitoa.

Kyllä ne ajan kans sopeutuu. Ja tuosta johtuu seki, miks niitä valaita on niin paljo ajautunu rannoille. Kun se magneettinen napa on siirtyny.

Mutta mitään yhtäkkistä ympäri kääntymistä ei tule. Ei tule, koska se tietäis niin isoja mullistuksia, ettei täälä kukaan asuis. Eli maailmanloppua. Ja semmosta ei ole tulossa vielä.

Niin, Cayce ennusti, että Pohjois-Eurooppa jää veden alle ihan hujauksessa. Eli kaikki kuollaan tänne joulun alla 2012. Muille uusi alku, meille loppu.

Tuosa nyt ei ainakaan olis mitään järkeä, jättää tänne pallolle ne jotka vaan tappelee koko ajan ja ottaa pois ne kansat, jotka kykenee elämään rauhassa.

Vuoteen 60 606 on vielä rutkasti aikaa :D

"Vuonna 1934 Cayce ennusti, että hänen välittämäänsä tietoa tutkitaan sadan vuoden kuluttua joka puolella maailmaa. Nykyään Edgar Cayce tiedotus- ja tutkimustoimintaa on jo noin 50 maassa." Lainaus Edgarista kertovilta sivuilta. Miten voi ensin sanoa että v.2034 tehdään jotain tutkimuksia ja sit heti perään että v.2012 tulee maailmanloppu??

Pohjois-Eurooppa jää veden alle. Me kuolemme, muu maailma ei.

En muista tuollaista. Pohjois-Eurooppa kokee suuren muutoksen, muuta ei sanottu. Ja periaatteessa jo kapitalismin romahdus olisi suuri muutos. Jenkkilää koskevat ennustukset olivat tarkempia.

Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Niin, Cayce ennusti, että Pohjois-Eurooppa jää veden alle ihan hujauksessa. Eli kaikki kuollaan tänne joulun alla 2012. Muille uusi alku, meille loppu.

Tuosa nyt ei ainakaan olis mitään järkeä, jättää tänne pallolle ne jotka vaan tappelee koko ajan ja ottaa pois ne kansat, jotka kykenee elämään rauhassa.

Kuten ehkä tiedät, joissakin kristillisissä piireissä odotetaan ylöstempausta, eli uskovien nostamista taivaaseen ennenkuin kaikkein kauheimmat jutut tapahtuvat. Eli siinä on logiikka, että antaa ihmisten sitten hetken aikaa tehdä mitä lystäävät, niin nähdään ettei siitä seuraa mitään hyvää. Eli "pahat" kiusaa toisiaan. Logiikka se on tuokin.

Muistan, kun -70 luvulla monet odottelivat maailmanloppua, olisikohan ollut silloinkin noita Nostaradamuksen ennustuksia ollut, eipä sitä silloin tullut. Noihin epämääräisiin ennustuksiin on helppo sovittaa milloin mitäkin tapahtumia.

http://www.geomag.bgs.ac.uk/reversals.html

Napojen kääntymisestä kiinnostuneille! :wave:

Ja aika jonka tutkijat matemaattisesti ovat tälle tapahtumalle laskeneet:

How quickly do the poles 'flip'?
We have no complete record of the history of any reversal, so any claims we can make are mostly on the basis of mathematical models of the field behaviour and partly on limited evidence from rocks that retain an imprint of the ancient magnetic field present when they were formed. For example, the mathematical simulations seem to suggest that a full reversal may take about one to several thousand years to complete. This is fast by geological standards but slow on a human time scale.

Alkuperäinen kirjoittaja 2012:
Kukas se oli? Oliko se joku Edward G....Osasi nähdä tulevaisuuden ja osasi parantaa nykymenetelmillä sairaita, oli ihan ihmetyyppi. Sanoi, että 2012 maapallon pohjois- ja etelänavat siirtyvät, aiheuttavat akselin kallistumisen ja mm. koko Pohjois-Eurooppa jää veden alle ihan hetkessä. Ja että maailma ei tule olemaan 2012 sama paikka, minä me sen tunnemme. Myös Inkojen kalenteri päättyy 20.12.2012. Hän myös osasi nimetä kaikki paavit oikein. Nykyinen paavi on toiseksi viimeinen...

Kuka on seuraava paavi?

Pelottaa.

Ja kun tämä on tällänen että osa voi olla totta eli oikeasti jonkun profetoimaa, toinen on "rikkinäisen puhelimen" tuotosta, ja kolmas... yhteensä iso soppa ja sekamelska.

Miksei Pohjoismaat sitten varaudu tähän vesihommaan jotenkin?

Muistatteko Kevin Costnerin leffan Waterworld, tais perustua sekin joihinkin ennustuksiin?

Alkuperäinen kirjoittaja Jutellaan tästä nyt vielä:
Pelottaa.

Koska tulisi liian kalliiksi olla taikauskoinen valtiollisella tasolla. Tieteellisiä perusteita asialle kun ei ole.

Pelottaa.

Ja kun tämä on tällänen että osa voi olla totta eli oikeasti jonkun profetoimaa, toinen on "rikkinäisen puhelimen" tuotosta, ja kolmas... yhteensä iso soppa ja sekamelska.

Muistatteko Kevin Costnerin leffan Waterworld, tais perustua sekin joihinkin ennustuksiin?

Varmasti päättäjät tekisivät suunnitelmia ihmiskunnan pelastamiseksi koska se olisi niin helppoa, että vaan muutettaisiin kaikki eteläiselle pallonpuoliskolle. Eli todellista vaaraa ei ole.

Pelottaa.

Niin no Suomessa on maailmanmittakaavassa olleet asiat hyvin jo aika pitkään. Tuskin olisi globaalisti kovin epäoikeudebnukaista jos täälläkin jotakin sattuisi. Valtio ei voi kaikelta pelastaa.

Jostain kumman syystä venäläiset uskovaiset eivät profetioi maansa hyökkäävän Suomeen, vaan he itse ovat hyökkäyksen kohteena heidän profetioissaan. Purematta he eivät siis niele maalleen määrättyä osaa pahuuden valtakuntana tulevissa koetuksissa.

Yhteistyössä