Kuka oli eilen me&i kutsuilla?

  • Viestiketjun aloittaja kivoja oli
  • Ensimmäinen viesti
Ohis
Alkuperäinen kirjoittaja tanjat:
No mä en ole kyllä ihan vakuuttunut laadusta, useampi kuin yksi tuote menettänyt värit pesussa :( Ja joo, olen pessyt nurinpäin...
Pitää tietää mitä ostaa. Itse en enää osta mitään pelkästään valkoiselle painettuja värikkäitä kuvioita (esim. musta pohja ja värikkäät kuviot, mutta paidan sisäpuoli on valkoinen). Ostan vain läpivärjättyjä tai painokuvallisia paitoja. Housujen kanssa ei ole ollut mitään ongelmaa, vaikka niitä on käytössä ollut parit kymmenet.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miltä dino näytti luonnossa?
musta molemmat sudenkorennot on kivat, samoin mörkötunika, ja kukkamekko :heart:
Dino oli tosi ihana! Se on seuraava hankinta, kunhan pääsen taas kutsuille.
Värjäyksessä on kuulemma käytetty jotakin uutta tekniikkaa, joten värien pitäis pysyä hyvin.
 
popo
Mulla oli kans kutsut. Pojalle ostin canvas-housut ja tytölle sen pitkähihaisen mekon, nimeä en muista, mustalla pohjalla vähän medaljonkien näköisiä kuvioita. Va sukulaisvauvalle sen sienipuvun, oli söpis! Ihanasti oli naisten vaatteita ja nättejä! Vielä en tilannut mitään, täytyy miettiä mitä ostaa ja tilata ens kuussa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:
Alkuperäinen kirjoittaja tanjat:
No mä en ole kyllä ihan vakuuttunut laadusta, useampi kuin yksi tuote menettänyt värit pesussa :( Ja joo, olen pessyt nurinpäin...
Pitää tietää mitä ostaa. Itse en enää osta mitään pelkästään valkoiselle painettuja värikkäitä kuvioita (esim. musta pohja ja värikkäät kuviot, mutta paidan sisäpuoli on valkoinen). Ostan vain läpivärjättyjä tai painokuvallisia paitoja. Housujen kanssa ei ole ollut mitään ongelmaa, vaikka niitä on käytössä ollut parit kymmenet.
Osaatko sanoa mitkä kuosit oli nyt läpivärjättyjä?
 
Ohis
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:
Alkuperäinen kirjoittaja tanjat:
No mä en ole kyllä ihan vakuuttunut laadusta, useampi kuin yksi tuote menettänyt värit pesussa :( Ja joo, olen pessyt nurinpäin...
Pitää tietää mitä ostaa. Itse en enää osta mitään pelkästään valkoiselle painettuja värikkäitä kuvioita (esim. musta pohja ja värikkäät kuviot, mutta paidan sisäpuoli on valkoinen). Ostan vain läpivärjättyjä tai painokuvallisia paitoja. Housujen kanssa ei ole ollut mitään ongelmaa, vaikka niitä on käytössä ollut parit kymmenet.
Osaatko sanoa mitkä kuosit oli nyt läpivärjättyjä?
Housut ja plyysivaatteet ainakin kaikki. Paidoista turvallisia on ainakin se musta avaruuspaita ja työkalupaita ja sitten kaikki missä on erillinen painokuva (kissa, koira, enkeli, kruunu, punainen avaruuspaita...) Itse en ostaisi tuosta mallistosta mörköjä, dinoja enkä kaivuripaitaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:
Alkuperäinen kirjoittaja tanjat:
No mä en ole kyllä ihan vakuuttunut laadusta, useampi kuin yksi tuote menettänyt värit pesussa :( Ja joo, olen pessyt nurinpäin...
Pitää tietää mitä ostaa. Itse en enää osta mitään pelkästään valkoiselle painettuja värikkäitä kuvioita (esim. musta pohja ja värikkäät kuviot, mutta paidan sisäpuoli on valkoinen). Ostan vain läpivärjättyjä tai painokuvallisia paitoja. Housujen kanssa ei ole ollut mitään ongelmaa, vaikka niitä on käytössä ollut parit kymmenet.
Osaatko sanoa mitkä kuosit oli nyt läpivärjättyjä?
Housut ja plyysivaatteet ainakin kaikki. Paidoista turvallisia on ainakin se musta avaruuspaita ja työkalupaita ja sitten kaikki missä on erillinen painokuva (kissa, koira, enkeli, kruunu, punainen avaruuspaita...) Itse en ostaisi tuosta mallistosta mörköjä, dinoja enkä kaivuripaitaa.
Juu velourit ja froteet on kyllä olleet tosi hyviä! Meillä on haalistunut ruskea-, musta- ja punapohjaiset trikoot. :/ Ja minä olen supertarkka siitä, että vaatteet pestään oikein.
Eli toi mörkö jää kyllä ostamatta..
 
Ja muistakaahan sitten, että päälle tulee laskutus-ja toimituskulut noin seitsemän euroa...! Ei minulla ole ainakaan varaa maksaa tuollaisia kuluja. Haluaisin yhden vaatteen, joka on sikakallis, 25? ja päälle 7? eli maksettavaa YHDESTÄ vaatteesta tulee yli 30?...
 
s
Alkuperäinen kirjoittaja spip80:
Ja muistakaahan sitten, että päälle tulee laskutus-ja toimituskulut noin seitsemän euroa...! Ei minulla ole ainakaan varaa maksaa tuollaisia kuluja. Haluaisin yhden vaatteen, joka on sikakallis, 25? ja päälle 7? eli maksettavaa YHDESTÄ vaatteesta tulee yli 30?...
Eihän laskutuskuluja tule, jos heti maksaa.

Mutta näinhän on kaikkialla. Jos ostat netistä yhden vaatteen, niin maksat postarit päälle. Jos ostat paljon, niin hyvässä lykyssä et maksa postareita ollenkaan.

25euron vaatteita on myytävänä vaikka kuinka paljon. meandi ei oo mikään erikoisuus.
 
Humpuukia
Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:
Alkuperäinen kirjoittaja tanjat:
No mä en ole kyllä ihan vakuuttunut laadusta, useampi kuin yksi tuote menettänyt värit pesussa :( Ja joo, olen pessyt nurinpäin...
Pitää tietää mitä ostaa. Itse en enää osta mitään pelkästään valkoiselle painettuja värikkäitä kuvioita (esim. musta pohja ja värikkäät kuviot, mutta paidan sisäpuoli on valkoinen). Ostan vain läpivärjättyjä tai painokuvallisia paitoja. Housujen kanssa ei ole ollut mitään ongelmaa, vaikka niitä on käytössä ollut parit kymmenet.
Paritkymmenet housut... N.25? kpl... Viidelläsadalla housuja :0 Ja mitähän muuta vielä? Voi turhuus!!! Ja vielä kun mun mielestä noissa ei ole mitään erikoista. Koko syysmallistosta voisin yhden paidan ja pipon ostaa ulkonäön perusteella, mutta ton hintasena EN osta. Mitä hulluutta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Alkuperäinen kirjoittaja spip80:
Ja muistakaahan sitten, että päälle tulee laskutus-ja toimituskulut noin seitsemän euroa...! Ei minulla ole ainakaan varaa maksaa tuollaisia kuluja. Haluaisin yhden vaatteen, joka on sikakallis, 25? ja päälle 7? eli maksettavaa YHDESTÄ vaatteesta tulee yli 30?...
Eihän laskutuskuluja tule, jos heti maksaa.

Mutta näinhän on kaikkialla. Jos ostat netistä yhden vaatteen, niin maksat postarit päälle. Jos ostat paljon, niin hyvässä lykyssä et maksa postareita ollenkaan.

25euron vaatteita on myytävänä vaikka kuinka paljon. meandi ei oo mikään erikoisuus.
En hetkeäkään epäile, etteikö olisi. Mutta meandin myyjissä on eroja. Kaikilla ei ole sitä heti-maksu vaihtoehtoa. ja postikulut on lähemmäs viisi euroa silti. Ennenhän näillä oli niin, että emäntä sai kaikki tavarat ja sitten hän jakoi ne, ILMAN POSTIKULUJA. silloin 25?:n paita maksoi 25?.
 

Yhteistyössä