kuka niitä pikkareita osstikaan käytettyjä?? mä oon peeaa..ja voisin myydä..tarviin rahaa nyt kipeesti..

Hheh
Laita suomi24 palstalle seksi että myydään naisten käytetyt alushousut, mut kato ny ettei ne kuselle haise tai ota puhtaat kaapista, vähän hinkkaan alapäätäs siihen
 
huh
Luuletko oikeesti, että saat rahat jos lähetät ne pikkarit eka :D ja oikeesti mihin se tyyppi ne rahat lähettää sun kotiosoitteeseen :D
Lähetät vaan postiennakkona :wave:
Suosittelen myös että MEE TÖIHI :LOL:
 
minäkin
paljonka noista pöksyistä saa rahaa?mites toi maksu?ei viittis omalla nimellä ja osoitteella kauppa tehdä?näkyyks se omistajan nimi kun laittavat tilille rahaa niistä pöksyistä?
 
Kait se homma toimii niin, että sää saat eka rahat tilillesi ja sitten pikkarit postiin. Tai postiennakolla pistät ne meneen. Tuskin ne maksaa jos eka ne saa housut..
Varmaan sama käytäntö, kun muissakin kaupoissa..
 
qwen
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Luuletko oikeesti, että saat rahat jos lähetät ne pikkarit eka :D ja oikeesti mihin se tyyppi ne rahat lähettää sun kotiosoitteeseen :D
Lähetät vaan postiennakkona :wave:
Suosittelen myös että MEE TÖIHI :LOL:
Se juttu toimi postennakko systeemillä siinä ketjussa,,, siinä oli pimppimöhnä pikkareita, kuukautispikkareita ja jotain muuta vielä... Yks eukko pasko ja kusi alleen niissä kuvissa :D helppoa rahaa,,, Pitäis lisätä siihen ne ovislima pikkarit vielä :D
 
diudiu
Alkuperäinen kirjoittaja safga:
Tossahan se ap tänä iltana tossa raskautumisesta kiertopäivistä sun sellaisesta ruikutti :kieh: melko erikoinen typy :whistle:
Mä vaan muistan edelleen sen kun tää sama pähkäili jotain et jos miehensä ei olekaan heidän lapsen isä vaan joku toinen mies jolla on rako hampaiden välissä, että periytyykö se rako ja oma mies siitä huomaa ettei ole isä :D
 
En oo myynyt, mut helpollahan siitä muutaman euron vois saada, maailmassa on paljon sairsta sakkia. Postiennakolla varmaan ja nehän ei saa olla puhtaita vaan sitä parempia mitä kauemmin olleet jalassa ja mitä enemmän niissä on kaikenlaisia eritteitä, yöks.
Mut ois mullakin tuolla laatikossa vanhoja pitsistringejä joista haluisin päästä eroon, mut ovat melkein käyttämättömiä, jos vetäis jalkaan ja myis pois ;).
 
987
En oo myynyt, mut helpollahan siitä muutaman euron vois saada, maailmassa on paljon sairsta sakkia. Postiennakolla varmaan ja nehän ei saa olla puhtaita vaan sitä parempia mitä kauemmin olleet jalassa ja mitä enemmän niissä on kaikenlaisia eritteitä, yöks.
Mut ois mullakin tuolla laatikossa vanhoja pitsistringejä joista haluisin päästä eroon, mut ovat melkein käyttämättömiä, jos vetäis jalkaan ja myis pois ;).
Mäki voisin myydä. Ei menis roskiin turhaan ja sais vielä rahaakin. Paljonkohan noista maksetaan?
 
Mä en tajua miksi täällä vittuillaan ihmiselle joka haluaa myydä käytettyjä pikkareitaan. Sehän on maailman helpointa tienestiä. Vittuilkaa mieluummin tyypille joka haluaa MAKSAA siitä että haistelee toisen KÄYTETTYJÄ ALUSVAATTEITA.
 

Yhteistyössä