Kuka myöntäisi ETTEI ole huumotintajuinen?

• Viestiketjun aloittaja Yppe
  • Ensimmäinen viesti
fkkk
Mulla ei ole huumorintajua. Mä nauran ehkä 1/ 10 kerroista jolloin kaikki muut nauraa samalle jutulle. Ei vain naurata. Ja jos mun mielestä joku juttu on hauska niin toiset ei tajua siinä mitään hauskaa.

Mua ei naurata komediasarjat, ei komediaelokuvat, ei kesäteatterit (jotenkin tosi herkkänauruiseksi moni tulee siellä), mua ei naurata suurin osa vitseistä, eikä erityisesti kakkahuumori tai sellainen "höpsö pelleily".

Hauskimmat jutut jolle aivan varmasti nauran on Louis C.K:n läpät sekä osa Dave Chapellen, en kyllä osaa kuvata minkälaista tuo huumori on, mutta pidän.

Mä en nykyisin jaksa olla huumorintajuinen. Tai siis lasken leikkiä paljonkin mutta siinä ei ole samanlaista hauskuus-tavoitetta kuin nuorempana.
Semmoinen tasainen positiivisuus ja tavallinen, rauhallinen mieli on mulla korvaamassa hilpeyttä.

Kaikista tylsimpiä on suomalaiset talk show-ohjelmat.

Yppe
Minäpäs rupesin vielä miettimään... Onko kuitenkaan montaakaan sellaista, johon kaikki huumorin lajit kolahtaisivat yhtä hyvin? Onko vain sellainen ihminen oikein huumorintajuinen joka nauraa yhtä hyvin kaikelle, kakkahuumorista ja koululaisvitseistä lähtie, älykkääseen satiiriin ja hienovivahteisiin monimerkityskikkailuihin asti? Vai voinko sittenkin olla huumorintajuinen, vaikkei kaikki huumori minulle sovikaan?

Yhteistyössä