Kuka muu myöntää, että imetti "julkisesti" vain siksi, että

Kotona Kirves Kädessä

Aktiivinen jäsen
08.04.2007
30 102
1
36
sai samalla esitellä tissejään julkisesti??

Näihin kuviin ja tunnelmiin, hyvää yötä.

225ceee0958e7fc1ad58df389ee02a28-grande.jpg

Voin vastata rehellisesti, että vaikka rintavarustus on hyvänkokoinen minunkokoiselleni alipainoiselle naiselle, niin en imettänyt koskaan sitä esitelläkseni. Olen kai liian kaino. Eli esikoisen kanssa en liikkunut kuin pakolliset. (nopeasti kaupat ym)Ei tarvetta imettää julkisesti kertaakaan.

Kuopuksen kanssa oli tietysi pakko liikkua kerhoissa ym. esikoisen takia, joka oli jo leikki-ikäinen. Imetin siis perhekerhoissa ym mammapaikoissa. Mutta en usko, että niissä kukaan kiinnittä huomiota, kun on muutakin tekemistä, kuten oman jälkikasvun paimentamista.

Yritin yleensä piiloutua.

Tosin muistan, kun olin sairaalassa 4 hlön huoneessa ja kätilö huomautti mulle liian näkyvästä imettämisestä tokaisemalla, että "tissit piiloon". Maito ei ollut vielä noussut enkä oikein osannut piilotella, kun ajattelin, että miehilläkin on isompia tissejä kuin mulla... Olisi varmaan jotenkin pitänyt taitavammin säätää yöpaidan ja aamutakin kanssa...

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:

Tosin muistan, kun olin sairaalassa 4 hlön huoneessa ja kätilö huomautti mulle liian näkyvästä imettämisestä tokaisemalla, että "tissit piiloon".

??!!!!!!!!!!! Missä noin???!!!!!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja eikä??!:
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:

Tosin muistan, kun olin sairaalassa 4 hlön huoneessa ja kätilö huomautti mulle liian näkyvästä imettämisestä tokaisemalla, että "tissit piiloon".

??!!!!!!!!!!! Missä noin???!!!!!!!!!!!

Jorvi.

Yhteistyössä