Kuka muu ei pidä helteestä? pinoon!

• Viestiketjun aloittaja Kirjoittamaton
  • Ensimmäinen viesti
Kirjoittamaton
Ilmoittaudun! Mittari näyttää 30 astetta, pitäisi tehdä kaksi reissua ulos ja yrjöttää ajatuskin.
Pitäisi ensi viikko jaksaa töissä, fyysisessä työssä tuossa fakin helteessä.

ei lämmin luita riko
Ihminen ei ole ikinä tyytyväinen: talvella ei voinut ulkoilla, kun kova pakkanen ja nyt ei voi ulkoilla kun on liian kuuma! Suomessa on suhteellisen vähäisessä määrin näitä ns. kuumia päiviä, niin koittakaa ihmiset kestää!
Kevyt puuvillainen vaatetus, hattu, aurinkolasit ja riittävästi nesteitä, niin kyllä se siitä!

No riippuu vähän missä on. Mökillä tai paikassa missä pääsee uimaan niin siellä viihdyn, mutta en missään kaupungissa tai tuulettomassa paikassa. Onneksi muuten nyt sentään ainakin täällä Turussa tuulee joten on ihan kiva ilma.

oo
Alkuperäinen kirjoittaja ei lämmin luita riko:
Ihminen ei ole ikinä tyytyväinen: talvella ei voinut ulkoilla, kun kova pakkanen ja nyt ei voi ulkoilla kun on liian kuuma! Suomessa on suhteellisen vähäisessä määrin näitä ns. kuumia päiviä, niin koittakaa ihmiset kestää!
Kevyt puuvillainen vaatetus, hattu, aurinkolasit ja riittävästi nesteitä, niin kyllä se siitä!
Tää on niin hauskaa, mä rakastan talvea, mitä kylmempi, sen kivempi. Kesä taas on perseestä, pukeutumalla ei voi samalla tavalla vaikuttaa fiilikseen kuin talvella.

Mä en tykkää näin kovista helteistä.

lasten myötä oon oppinut pitämään kesästä koska on niin helppo lähteä ulos, mutta liian kuuma on liian kuuma.

talvea mä sitävastoin rakastan :heart: Mua ei haittaa pakkanen, vaatetta voi aina laittaa vähän enempi päälle jos on vähän kylmempi :D
Nimim. viime talvena yli -20 asteen pakkasessa vauvan kanssa odotettiin junaa monta tuntia ja kodin päässä vielä bussin odottelua eikä se kylmyys haitannut, meillä oli vaatteta kummallakin naparetkeä varten :D

HutP.
Kesä on paras vuodenaika. Silloin kun on puolipilvinen sää, lämmmintä noin 20-23 astetta. Ja mukava leuto tuulenvire välillä. Nämä helteet voisin skipata yli samantien...

Ikinä en ole valittanut, että on liian kova pakkanen. Sitä paitsi talvella luontokin on niiin kaunis :heart:, viime talvenakin ajattelin monesti, että jos uskoisin taivaaseen, toivoisin, että siellä näyttäisi tältä.

mä en valita pakkasessa, silloin voi laittaa lisää vaatetta ja hyvä on. helteellä ei mikään auta

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja oo:
Tää on niin hauskaa, mä rakastan talvea, mitä kylmempi, sen kivempi. Kesä taas on perseestä, pukeutumalla ei voi samalla tavalla vaikuttaa fiilikseen kuin talvella.
Näinpä. Talvella voi vetää vaikka neljät villasukat jalkaan, mutta mitäs kesällä teet. Ja koko ajan on nihkeä ja likainen olo. Ja sitten vielä joku palanut nahka kiristää, niin jee, ihana kesä!

peehonen
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Ikinä en ole valittanut, että on liian kova pakkanen. Sitä paitsi talvella luontokin on niiin kaunis :heart:, viime talvenakin ajattelin monesti, että jos uskoisin taivaaseen, toivoisin, että siellä näyttäisi tältä.
Samoin, viime talvena en valittanut kertaakaan vaikka oli ennätyskylmä. Ja silloin kun on lunta, niin luonto on erittäin kaunis. Talvella voi pukea paljon päälle jos/kun on kylmä, mutta mitäs sitten kesällä kun olet jo alasti ja on silti hiki. Mä vihaan hellettä niin paljon, olen aina vihannut ja tulen aina vihaamaan.

ei lämmin luita riko
Tätä lämmintä ei kestä kuin muutama viikko! Pitäkää kotona päivällä ikkunat ja ovet kiinni, jotta kuumuus ei pääse sisälle. Yöllä sitten räppänät auki. Löysiä luonnonkuituisia vaatteita ja runsaasti vettä juotavaksi!
Ja kyllä kesäinen luonto on kaunis! Kukat, puut ja vesistöt. Lintujen laulu ja rakastuneet ihmiset. Lapset nauttii vesileikeistä ja polkypyörällä ajosta.

Nyt positiivisuutta kehiin! =)

Yhteistyössä