Kuka muu ei ottaisi sellaista miestä, jolla on ennestään lapsia toisen naisen kanssa???

Miinuska
HÄH!!! ette ottais siis miestä joka on jo isä???
ottaahan moni mies yh-naisenkin
jokaisella tietysti oikeus valita, mutta ei minusta se ihmisestä sen huonompaa tee olipa lapsia jo tai ei.
 
Hölmö minä
Olin jopa naimisissa sellaisen miehen kanssa ja silloin vannoin ettei ikinä enää. Mutta silti tällä nykyiselläkin on kaksi lasta ennestään ja on tämä välillä yhtä helvettiä niiden lasten takia. Tai toisen niistä. Mutta nyt meillä on yhteinenkin lapsi, joten pakkohan tässä on kärvistellä...
 
Non compos mentis
Minä! Paitsi jos ne mainitut lapset ovat jo täysi-ikäisiä ja elävät omillaan. En myöskään suostu suhteeseen, jos mies haluaa lapsia. Eli lapseton ja lapsettomaksi jäävä ois mun miehen oltava. Plus 497652 muuta kriteeriä. Nimim. Miksi olen sinkku?
 
vierailija
Viisivuotias lapsi, asuu osan ajasta täällä, puoli vuotta asuttu yhdessä ja toimii aivan loistavasti. Ei minkäänlaisia ongelmia. Sovitaan niin hyvin yhteen.

Monella on ollut ongelmia uusperheissä. Ehkä sekin helpottaa, että vain miehellä on lapsia ennestään.
 
vierassss
pööh.. ku mulla itelläni on lapsia, ni ei se haittaa... jos oisin lapseton ni sitten ehkä vois haitata...
enkä tod. ole sellainen kuin jotkut naiset, että inhoavat miehensä lasta/lapsia... :(
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Minä! Paitsi jos ne mainitut lapset ovat jo täysi-ikäisiä ja elävät omillaan. En myöskään suostu suhteeseen, jos mies haluaa lapsia. Eli lapseton ja lapsettomaksi jäävä ois mun miehen oltava. Plus 497652 muuta kriteeriä. Nimim. Miksi olen sinkku?
Tyypillinen palstamamma?
 

Yhteistyössä