kuka muu alkanu vasta painonpudotuksen?

  • Viestiketjun aloittaja turhautunut lyyli
  • Ensimmäinen viesti
Taas!
Minäkin päätin eilen että tänään (maanantaina) alkaa urakka, aina on aiemma kaatunut johonkin, ja jo pudotetut muutamat kilot hyökkää takaisin, nyt se on vaan pakko jos meinaa edes vähän kesäksi solakoitua. Apurina käytän Kiloklubia, ja tänään meinaan mennä ekalle body pump tunnille. Katsotaan kuinka kipeenä paikat ovat...

Mitkä teillä on mitat? mä oon 175 pitkä ja 90 kiloo paksu , huh, poika täytti just 9kk.
 
vaikeeta on
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
mä oon laiharil kans...www.kalorilaskuri.fi
Samoin, ei vaan meinaa aika riittää noitten syömisten merkkaamiseen...nyt meinasin koittaa vähähiilihydraattista, kun ei meinaa tippua...15kg pitäis vuoden loppuun mennessä saada pois...
 
vieras
Täällä :) Viikko takana X edessä... joku 8kg työn alla. Vaakalla en aio käydä kiukuttelemassa kuin vasta 3 viikon päästä ekan kerran. Jos ei mitään ole tapahtunut, en aio jatkaa tätä kidutusta.
 
tianna
Alkuperäinen kirjoittaja Taas!:
Tsemppiä tässä kaivataankin, jonnekkin se selkäranka vaan aina on kadonnut :( joskos tällä kertaa..
ei pitäisi leipoa pullaa...pitäisi jättää karkit,pitsat ja muut...mutta kun se selkäranka on kadonnut...
 
Alkuperäinen kirjoittaja tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Taas!:
Tsemppiä tässä kaivataankin, jonnekkin se selkäranka vaan aina on kadonnut :( joskos tällä kertaa..
ei pitäisi leipoa pullaa...pitäisi jättää karkit,pitsat ja muut...mutta kun se selkäranka on kadonnut...
Kävin luomassa nimimerkin... Joo, mulla suklaahimo ja pizzahimo vie kyllä aina voiton jossain vaiheessa, mä en tajua, miten sitä voikin antaa niin herkällä periksi.
NYT SAA ASIAT MUUTTUA B)
 
jep
ma oon 175 ja 79 kioa...LÄSKIIIIIIIIIIIIIIII! joo mä oon kyl tykänny tosta kalorilaskurista! :D sinne jaksaa laitella niitä tuloksia ja sit ei ees raaski syödä niin paljoo ja yli sen kalorimäärän!!!
 
:)
mä aloitin tammikuun 5. päivä ja nyt on lähtenyt 9,5 kg, vyötäröltä 25 cm, lantiolta 5 cm ja rintojen alta 3 cm. tottakai muualtakin, mut muita paikkoja en oo mitannu. 162 cm oon pitkä ja lähtöpaino 73,5kg ja tänään aamupaino 64 kg tasan.
 
eli
Alkuperäinen kirjoittaja :):
mä aloitin tammikuun 5. päivä ja nyt on lähtenyt 9,5 kg, vyötäröltä 25 cm, lantiolta 5 cm ja rintojen alta 3 cm. tottakai muualtakin, mut muita paikkoja en oo mitannu. 162 cm oon pitkä ja lähtöpaino 73,5kg ja tänään aamupaino 64 kg tasan.
WHATTTTTTTTTTTTTTTT???

mitä oot tehny???
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja eli:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
mä aloitin tammikuun 5. päivä ja nyt on lähtenyt 9,5 kg, vyötäröltä 25 cm, lantiolta 5 cm ja rintojen alta 3 cm. tottakai muualtakin, mut muita paikkoja en oo mitannu. 162 cm oon pitkä ja lähtöpaino 73,5kg ja tänään aamupaino 64 kg tasan.
WHATTTTTTTTTTTTTTTT???

mitä oot tehny???
Oon aika kova treenaamaan ja pudottelen nyt raskauskiloja. Kyllähän jotkut sanoo, että ne lähtee helpommin kuin "tavallisesti tulleet" kilot. Mut, mut... Mulla on kotona spinningpyörä, jollla pistän meneen n.3 kertaa viikossa, sit käyn 1-2 kertaa elixialla, jossa juoksen, crossailen ja oon salilla. Sitten käydään vaunukävelyllä 3 kertaa viikossa, 1,5 h kerrallaan. Syön kevyesti, mutten todellakaan mitään pelkkiä porkkanoita. 5-6 kertaa päivässä syön, yhteensä 1400-1700 kcal/päivä. Lauantaisin pidän vapaamman herkuttelupäivän. Se laittaa aineenvaihduntaa taas käyntiin ja auttaa taas jaksamaan seuraavan viikon. Illalla en yhdeksän jälkeen syö, mutta jos on pieni nälkä, niin syön vihanneksia sillon tai maitorahkaa. Ruokavalioon kuuluu paljon kananmunan valkuiaisia, ruisleipää, riisikakkuja, max.5% rasvaisia juustoa, jauhelihaa, pakastevihanneksia, salaattia, joskus marjoja, öljyä, raejuustoa,broileria, nutrilett-patukoita/proteiinipatukoita ym. Pastaa, perunaa ja riisiä en syö kuin ihan pieniä määriä ja harvoin, en edes kerran viikossa. En imetä, joten voin vapaasti syödä mitä vaan.
 
tästä tää
Mulla on 2 päivä painonvartijoiden cd-romilla menossa. Aamuinen puntarilla käynti paljasti ekan päivän saaliiksi -600g eli nesteet lähtee kiertään..saas nähdä miten sitkeessä nää kilot on.
 
eli
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja eli:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
mä aloitin tammikuun 5. päivä ja nyt on lähtenyt 9,5 kg, vyötäröltä 25 cm, lantiolta 5 cm ja rintojen alta 3 cm. tottakai muualtakin, mut muita paikkoja en oo mitannu. 162 cm oon pitkä ja lähtöpaino 73,5kg ja tänään aamupaino 64 kg tasan.
WHATTTTTTTTTTTTTTTT???

mitä oot tehny???
Oon aika kova treenaamaan ja pudottelen nyt raskauskiloja. Kyllähän jotkut sanoo, että ne lähtee helpommin kuin "tavallisesti tulleet" kilot. Mut, mut... Mulla on kotona spinningpyörä, jollla pistän meneen n.3 kertaa viikossa, sit käyn 1-2 kertaa elixialla, jossa juoksen, crossailen ja oon salilla. Sitten käydään vaunukävelyllä 3 kertaa viikossa, 1,5 h kerrallaan. Syön kevyesti, mutten todellakaan mitään pelkkiä porkkanoita. 5-6 kertaa päivässä syön, yhteensä 1400-1700 kcal/päivä. Lauantaisin pidän vapaamman herkuttelupäivän. Se laittaa aineenvaihduntaa taas käyntiin ja auttaa taas jaksamaan seuraavan viikon. Illalla en yhdeksän jälkeen syö, mutta jos on pieni nälkä, niin syön vihanneksia sillon tai maitorahkaa. Ruokavalioon kuuluu paljon kananmunan valkuiaisia, ruisleipää, riisikakkuja, max.5% rasvaisia juustoa, jauhelihaa, pakastevihanneksia, salaattia, joskus marjoja, öljyä, raejuustoa,broileria, nutrilett-patukoita/proteiinipatukoita ym. Pastaa, perunaa ja riisiä en syö kuin ihan pieniä määriä ja harvoin, en edes kerran viikossa. En imetä, joten voin vapaasti syödä mitä vaan.
okay, okay!!! tosi hyvä!! mul ei oo mahdollisuus oikeestaan urheilla(YH) ja nyt yritän vaa saada tän ruokapuolen kuntoon eka ja sit ehkä yrittää saada urheiltuu!!! aika samoi ruokia mäkin syön..mites noi riisikakut??!! mitäs hyvää niiis o? eikö ole kauheesti hiilareita?!
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja eli:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja eli:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
mä aloitin tammikuun 5. päivä ja nyt on lähtenyt 9,5 kg, vyötäröltä 25 cm, lantiolta 5 cm ja rintojen alta 3 cm. tottakai muualtakin, mut muita paikkoja en oo mitannu. 162 cm oon pitkä ja lähtöpaino 73,5kg ja tänään aamupaino 64 kg tasan.
WHATTTTTTTTTTTTTTTT???

mitä oot tehny???
Oon aika kova treenaamaan ja pudottelen nyt raskauskiloja. Kyllähän jotkut sanoo, että ne lähtee helpommin kuin "tavallisesti tulleet" kilot. Mut, mut... Mulla on kotona spinningpyörä, jollla pistän meneen n.3 kertaa viikossa, sit käyn 1-2 kertaa elixialla, jossa juoksen, crossailen ja oon salilla. Sitten käydään vaunukävelyllä 3 kertaa viikossa, 1,5 h kerrallaan. Syön kevyesti, mutten todellakaan mitään pelkkiä porkkanoita. 5-6 kertaa päivässä syön, yhteensä 1400-1700 kcal/päivä. Lauantaisin pidän vapaamman herkuttelupäivän. Se laittaa aineenvaihduntaa taas käyntiin ja auttaa taas jaksamaan seuraavan viikon. Illalla en yhdeksän jälkeen syö, mutta jos on pieni nälkä, niin syön vihanneksia sillon tai maitorahkaa. Ruokavalioon kuuluu paljon kananmunan valkuiaisia, ruisleipää, riisikakkuja, max.5% rasvaisia juustoa, jauhelihaa, pakastevihanneksia, salaattia, joskus marjoja, öljyä, raejuustoa,broileria, nutrilett-patukoita/proteiinipatukoita ym. Pastaa, perunaa ja riisiä en syö kuin ihan pieniä määriä ja harvoin, en edes kerran viikossa. En imetä, joten voin vapaasti syödä mitä vaan.
okay, okay!!! tosi hyvä!! mul ei oo mahdollisuus oikeestaan urheilla(YH) ja nyt yritän vaa saada tän ruokapuolen kuntoon eka ja sit ehkä yrittää saada urheiltuu!!! aika samoi ruokia mäkin syön..mites noi riisikakut??!! mitäs hyvää niiis o? eikö ole kauheesti hiilareita?!
Tykkään niitten mausta :D Siks niitä syön...
 
:wave: alotin vasta pari vkoa sitten..vaaka saa odottaa kaapis viel piiitkään..
Lähtöpainoni on jotain 62-63kg ja tarkotus ois tonne 56-58kg päästä =) olen 167cm pitkä.
Tuntuu et en millää laihdu vaik liikun ku hullu ja syön alle 2000kcl päiväs :headwall:
 

Yhteistyössä