kuka muu alkanu vasta painonpudotuksen?

  • Viestiketjun aloittaja turhautunut lyyli
  • Ensimmäinen viesti
ap
tänään sit ostin kirpalta isommat farkut, kun nuo viime kesäset ei mee kiinni, mut siitähän se lähtee tavotteena saada entiset housut kiinni ja tiukahko t-paita päälle joka näyttää kaikki kurvit. (tosin nyt ne makkarat)
 
ap
vetäsin sit tänään aamul ysin jälkeen jauhelihakeittoa, päiväl kolmioleivän ja banaanin ja nyt tossa puol seiska 2 ruisleipää, vieläköhän vois vetästä rahkaa ja anasta
 
täällä yksi joka haluaa myös painon putoilevan. pituutta on huimat 161 ja kiloja vielä huimemmat 73. eilen illalla aloitin ja pääsääntönä olis etten enää 6 jälkeen syö mitään, koska iltasella mun syömiseni yleensä saa vallan. korvan takana olis vielä ettäkö jos ihan kokonaan lopettaisin karkin syönnin, kun se on ihan jokapäivästä mulla ja koko aikaista, ja heti on eilen illallakin tuli vieroitusoireita, mutta teetä join ja söin purkkaa niin kyllä se siitä sitten.. liikuntaa pitäis lisätä.. sitä meinaan ei ole ollenkaan =)
 
ap
mä syön illemmalla porkkanaa ja salaattia ja sellasta, jos nälkää pukkaa. liikunnassa olen pyrkiny viikolla käymään tunnin lenkin ja päättänny polkee crossarilla puol tuntii tai hölätä tvtä kattoessa puol tuntii joka pvä.
 
olen ollut vajaa 7 vkoa Xtravaganza -ryhmässä. Paino pudonnut lähes 16kg. Housut tippuu jalasta. Suosittelen kaikille oikeesti lihaville. Koko elämä muuttuu, kun on muutakin kuin syöminen!
 
storm
minäki olen juuri aloittanut laihdutuksen tai siis vaihtelevalla menestyksellä olen laihduttanut jo puolisen vuotta. hehe, en ole saanut yhtäkään raskauskiloa pois sen jälkeen. vähän ne aina lähtee mutta sitten tulee takas :|
 
Minna
Hei sinä joka olet tuossa xtravaganza ryhmässä!
Itse aloitan myös kyseisen ohjelman tämän kuun 20 pv. Pudotettavaa on n. 14 kg, pituus 170 ja paino 79. Onko alun täysvauhti kovin rankka ja millainen olo sulla on ollut ohjelman aikana? Kuinka kauan itse olet ollut täysvauhdilla?
 

Yhteistyössä