kuka menis mun puolesta kauppaan :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Neith

Aktiivinen jäsen
02.06.2008
7 016
0
36
ei jaksais lähtee... varsinkaan kun ainoot mitä pitäis ostaa on pojan maito ja mulle tupakkaa...
jos ois pelkkä tupakka niin mun ei tarttis kuin raahutua tonne huoltsikalle mutta sen maidon takia pitää lähtee autolla kauppaan... :/
molemmat noista on siis aivan loppu että en voi edes mennä tupakalle miettimään lähtiskö sitä vai ei... :D
ja jotta voin lähtee ihmisten ilmoille niin pitäis jaksaa suihkuun mennä... ja sitte laittaa hiukset ja pukea poika... minäkö laiska... :whistle: :ashamed:

tai sitte voisin olla paska äiti ja hakee vaan sitä tupakkaa huoltsikalta.. :snotty: ei loppujen lopuksi poika enää tarttis vastiketta... että voisin kyllä antaa sille tavallista maitoa kun sitä meillä on useampi litra... hmm... miettii kuumeisesti haluaako olla paska...

päädyin olemaan paska äiti... :ashamed: kävin ostaa vaan tupakkaa ja senkin autolla... vaikk amatkaa on vain 700 metriä... :ashamed:
poitsu on jo 1v2kk että pitäis kyllä jo juodakkin tavallista maitoa... mutta oon vaan ollu saamaton asian suhteen... :snotty:
mutta noin siis alunperinhän maidon loppuminen ei ollunna mun syy... mies ei ollu viittiny ostaa sitä.. eikä ees jättäny mulle mitään lappua että maito ois loppu... ja kun sitten illalla aloin iltamaitoa laittaan niin huomasin että sitä oli tasan 2 tetraa jälellä.. ja poitsu oli jo yökkäri päällä niin etten kauppaankaan viittiny lähteä enää... *koittaa vakuutella itelleen ettei ole pahis...*

Yhteistyössä