Kuka maksaisi ja kuinka paljon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietin vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietin vain

Vieras
Tutta-merkkisestä RETRO-potkupuvusta....

Potkupuku on ruskea-valko-raidallinen ja kangas on sitä froteentyyppistä, jonka nimeä en muista ja puku hyvässä kunnossa! Ainut "vika" on se, että vetoketjun vedin on rikki. Vetskari siis silti toimii! AITO retro kyseessä.

mutta kun kaupasta saa ihan saman näköisiä tutta retroja..mielummin niistä sitten maksan muutaman euron kun 30 vuotta vanhoista vaatteista,ja muutamia meillä onkin jostain tullut...ja kyl mua haittais jos vetoketjusta puuttuu se vedin..

No joku voi maksaa niistä paljon, ja joku vähän vähemmän :) Mä olen yleensä laittanut pienellä lähtöhinnalla, ja hinnat on sitten nousseet ehkä noin 5-50 euron välille huutajien mukaan.

Itse en kyllä maksaisi niin paljon :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
mutta kun kaupasta saa ihan saman näköisiä tutta retroja..mielummin niistä sitten maksan muutaman euron kun 30 vuotta vanhoista vaatteista,ja muutamia meillä onkin jostain tullut...ja kyl mua haittais jos vetoketjusta puuttuu se vedin..

Niin saa, mutta ne on itse asiassa aika paljon huonolaatuisempia :/

Meillä on ollut monia 70-luvulta peräisin olevia froteevaatteita, joissa on värit ja muodot täysin tallella. Tuntuu, että Tutan uusissa vaatteissa taas menee muutamassa pesussa värit ja kankaan pinta ihan kamalaksi. Oon ostanut muksulle ehkä 3-4 sellaiset Tutan uudet retromalliston kokopuvut, ja jokaisessa on auennut tän lisäksi saumojakin. Valitin, ja sain tilalle uudet, joista aukes myös saumat :kieh:

Ja vetimettomia vetoketjuja (varsinkin sellaisia vanhoja) on ärsyttävä laittaa kiinni :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:

Niin saa, mutta ne on itse asiassa aika paljon huonolaatuisempia :/

Meillä on ollut monia 70-luvulta peräisin olevia froteevaatteita, joissa on värit ja muodot täysin tallella. Tuntuu, että Tutan uusissa vaatteissa taas menee muutamassa pesussa värit ja kankaan pinta ihan kamalaksi. Oon ostanut muksulle ehkä 3-4 sellaiset Tutan uudet retromalliston kokopuvut, ja jokaisessa on auennut tän lisäksi saumojakin. Valitin, ja sain tilalle uudet, joista aukes myös saumat :kieh:

Ja vetimettomia vetoketjuja (varsinkin sellaisia vanhoja) on ärsyttävä laittaa kiinni :kieh:

Sama homma!! Tutta-vaatteiden kangas menee ekassa pesussa kamalan näköiseksi ja saumat repee! Huonoja!!