Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En löytänyt Tainaa. Mistä jutusta kyse?
Taina on ollut...miten tämän nyt nätisti sanoisi....KIISTELTY PERSOONA jo vuosikaudet näillä seuduilla.
On muuten tosi fiksua kertoa valtakunnallisella tv-kanavalla ekana nimensä ja sen missä asuu, ja sitten todeta ettei pidä ovia lukossa.
Toivon oikein paljon mukavia vammaisia Tainalle naapureiksi :heart:, FB:ssä oltiin jo kustantamassa vammaisille tanssituntejakin - Tainan tanssikoulussa toki.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24952093:Taina kertoi mielipiteensä kehitysvammaisista. Tuo linkki pitäis mennä suoraan Yle Areenaan ja Ajankohtaiseen kakkoseen, tai ainakin mulla menee. Siitä kelaa ohjelmaa 30min kohtaan, niin kuulee Tainan mielipiteet.
Taina on ollut...miten tämän nyt nätisti sanoisi....KIISTELTY PERSOONA jo vuosikaudet näillä seuduilla.
On muuten tosi fiksua kertoa valtakunnallisella tv-kanavalla ekana nimensä ja sen missä asuu, ja sitten todeta ettei pidä ovia lukossa.
Toivon oikein paljon mukavia vammaisia Tainalle naapureiksi :heart:, FB:ssä oltiin jo kustantamassa vammaisille tanssituntejakin - Tainan tanssikoulussa toki.
Minä en oo ainakaan saanu minkäänlaisia traumoja tai pelkotiloja kehitysvammaisia kohtaan. Meillä oli ala-asteella kehitysvammaisten koulu samassa rakennuksessa ja tämä on mut ainakin opettanut arvostamaan myös erilaisia ihmisiä. Tuskin ajattelisin kehitysvammaisista niin positiivisesti, ellen olisi jo noin nuorena nähnyt myös heidän arkielämää omassa koulussaan ja päässyt tutustumaan heihin samoilla välitunneilla, mitä mekin oltiin![]()
Meillä oli kans ja meistä se oli ihan normaali asia.
Mun lapseni on myös tuollaisessa koulussa (ties vaikka olisi sama, ei niitä paljon taida Suomessa olla) ja vammaisista ei ole kyllä mitään traumoja tullut tai muutenkaan pahaa sanottavaa. Päinvastoin, mun mielestä on hienoa että lapset pienestä pitäen oppii siihen, että ihmisiä on erilaisia, jokaisella omat haasteensa ja vahvuutensa, joillain haasteita enemmän kuin toisilla ja silti kaikki ovat samanarvoisia.Minä en oo ainakaan saanu minkäänlaisia traumoja tai pelkotiloja kehitysvammaisia kohtaan. Meillä oli ala-asteella kehitysvammaisten koulu samassa rakennuksessa ja tämä on mut ainakin opettanut arvostamaan myös erilaisia ihmisiä. Tuskin ajattelisin kehitysvammaisista niin positiivisesti, ellen olisi jo noin nuorena nähnyt myös heidän arkielämää omassa koulussaan ja päässyt tutustumaan heihin samoilla välitunneilla, mitä mekin oltiin![]()
aikamoinen sanatulva mulla sulle oliskin mutta ne varmaan moderoitais....
että sulle ei tollaista vammaista lasta tule koska sähän sen abrotoisit välittömästi
Voi että. Mäkin ymmärrän tuskasi aivan täysin. Mä taas joudun töissäni kohtaamaan lähes päivittäin lapsia. Reilusti yli puolet näistä kullannupuista harrastaa aivan samoja asioita - mölinää, kiroilua, itsekseen naureskelua, seuraamista, plus tietysti paikkojen hillitöntä sotkemista ja olen pari kertaa näiden nähnyt käyvän kiinni muihin asiakkaisiinkin!
Että siis en todellakaan haluais asua lähellä yhtäkään lasta!!!